Muusikoiden.net
09.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nuotti ja tabulatuurikirjojen keräileminen/vaihtaminen
1
silhouette
03.06.2014 16:13:31 (muokattu 03.06.2014 16:14:27)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka moni täällä keräilee nuotti ja tabulatuurikirjoja? Itselläni on niitä noin parin metrin rivi hyllyssä ja ajattelin, että tässä ketjussa porukka voisi kertoa mitä ja miten paljon nuottikirjoja on tullut ajan saatossa keräiltyä?

Ja, lisäksi tässä ketjussa voisi myös tapahtua nuotti ja tabikirjojen vaihtamista muusikoidennetin käyttäjien kesken. Mun mielestä se on aika hyvä idea ja ainakin itse olisin kiinnostunut vaihtamaan nuottikirjoja jos sopiva toinen kirja tulee vastaan. =)

Aina voi yrittää.
käsi
06.06.2014 01:20:35 (muokattu 06.06.2014 01:21:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tavallaan keräilen niitä. Ostelen nuottikirjoja silloin tällöin jos sattuu eteen hyvällä alennuksella. Niitä onkin kertynyt aika huomattava määrä. Tabulatuurikirjoja on kohtalainen läjä myös, mutta ne on korvannut ipadi ja muutama softa kuten songsterr melkein kokonaan. Silti jos esim kirpputorilla tulee vastaan tai jossain kaupassa hyvällä hinnalla niin lähtee mukaan varmasti.

edittiä: hienoin aarre on tällä hetkellä YUP bändin helppo soitettavaa nuotti/tabi kirjat Jarkko Martikaisen nimikirjoituksella, omistuskirjoituksella sekä piirsi niihen oman kuvansa omalla tyylillään.

Yhteinen vitutus yhdistää
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti