Muusikoiden.net
11.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pientä palvelusta pyytäisin.
1
pistolpete
14.05.2014 21:54:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kaikki ihanat kitaransoittajat. Löytyiskö täältä vapaaehtoista nauhoittamaan mulle muutamia sointukiertoja nylonkielisellä kitaralla ja luuppaamaan niitä esim 10 minuutin pätkiksi. Sitten lähettäisit mulle emailiin. Noin tunnin verran olis kiva saada taustoja :). Olen nyt kroatiassa ja kaduilla soiteltiin veljen kanssa mutta veli lähti italiaan pari viikkoa sitten ja tympii kun en voi sooloja soitella. Eli pähkinänkuoressa tarvisin muutamia taustoja joihin voin maalailla melodioita ja sooloja sitte. Yyveellä voidaan sopia tarkemmin jos joku viitsii tarjota auttavan kätösen. Toki myös semmonen ois vielä parempi että se kitarankäyttelijä tulis tänne soittamaan ihan livenä mun kans ja reissaamaan samalla :D

Kiitos ja kumarrus rakkaat kanssasoittajat :)

Jormaz
14.05.2014 22:08:24 (muokattu 14.05.2014 22:08:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Youtubessa on aika paljon kaikenlaisia taustanauhoja vasennipluuseen. Hakusanaksi "backing track". Esim. https://www.youtube.com/watch?v=_f-o1ctw-l0

No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
pistolpete
15.05.2014 21:22:26

Joo tiiän että juutupisa on jotaki. Mutta kun tarvisin vain rytmejä nailonkieliseltä, näppäilyä, muutaman soinnun helppoja kiertoja. Joten jos joltain liikenis vähän aikaa niin olisin kiitollinen.

Rodger
18.05.2014 00:31:18

Pitääkö siellä osata soittaa kerjätäkseen? Tule Suomeen, täällä voi rämpyttää uuba-tuubaa vapaavalintaiselle soittimella, jos muuten näyttää riittävän surkealta.

Presidentti
18.05.2014 01:51:49

Rodger: Pitääkö siellä osata soittaa kerjätäkseen? Tule Suomeen, täällä voi rämpyttää uuba-tuubaa vapaavalintaiselle soittimella, jos muuten näyttää riittävän surkealta.

Edestakaisin veivaus muovisella haitarilla ja säälinkeruukone on valmis.

"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
JudeJude
18.05.2014 14:36:13

Presidentti: Edestakaisin veivaus muovisella haitarilla ja säälinkeruukone on valmis.

Lopetetaas tää saman tien. Ei kukaan huvikseen lähde vieraaseen maahan tekemään kurjaa duunia paikallisten naureskeltavaksi.

"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta http://soundcloud.com/hohka
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti