Muusikoiden.net
03.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkiopistotaso
1
Arppe
08.01.2014 20:32:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei olen 18 vuotta ja haen ensi vuodeksi musiikkiopistotasolle Oulun konservatorioon. Pystynkö vuoden sisällä suorittaa koko musiikkiopistotason suoritukset vai haenko mieluummin ammatilliseen muusikon koulutukseen?

Epämuusikko
09.01.2014 12:29:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arppe: Hei olen 18 vuotta ja haen ensi vuodeksi musiikkiopistotasolle Oulun konservatorioon. Pystynkö vuoden sisällä suorittaa koko musiikkiopistotason suoritukset vai haenko mieluummin ammatilliseen muusikon koulutukseen?

Miksi haluaisit koko vuodessa suorittaa ison pompsin? Mikä kiire? Vai koetko että taustalla on sen verran juttuja että voisit kuitata osan pois?

Jos perse kestää niin hae molempiin. Se ei-ammatillinen puoli on erinomainen ponnahduslauta, jota tosin en omasta kokemuksestani suosittele koska minun nuoruudessani sitä ei vielä ollut (pop-jazz-soittajille), mutta jos olisi ollut niin olisin hakenut.

"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Arppe
10.01.2014 00:04:46

Aionkin hakea molempiin, mutta luultavammin menen opistotasolle. Syy miksi yhden vuoden aikana on se, koska koen, että motivaationi suorittaa se ja harjoitella on kova ja taitojakin on. Lisäksi armeija pukkaa päälle tuon vuoden jälkeen jonka jälkeen haluaisin mitä pikimmiten lähteä opiskelemaan musiikkia ammattikorkeaan tai sibaan(riippuu minne pääsee). Toki armeijan jälkeen on se puoli vuotta aikaa olla vielä musiikkiopistossa, mikäli vuodessa ei kaikkea ehdi.

LamaAjanElvis
10.01.2014 02:11:06 (muokattu 10.01.2014 02:12:42)

Minun ex naapuri, työkaveri ja siskon miehen kaveri juoksi joskus paikallisen ammattikoulun cooperin ennätyksen bootsit jalassa ja nahkatakki päällä, eikä sitä ole rikottu vieläkään kymmen/kahden jälkeen.

Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
Velli
10.01.2014 02:41:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arppe: Aionkin hakea molempiin, mutta luultavammin menen opistotasolle. Syy miksi yhden vuoden aikana on se, koska koen, että motivaationi suorittaa se ja harjoitella on kova ja taitojakin on. Lisäksi armeija pukkaa päälle tuon vuoden jälkeen jonka jälkeen haluaisin mitä pikimmiten lähteä opiskelemaan musiikkia ammattikorkeaan tai sibaan(riippuu minne pääsee). Toki armeijan jälkeen on se puoli vuotta aikaa olla vielä musiikkiopistossa, mikäli vuodessa ei kaikkea ehdi.

Tämä suunnitelma kuulostaa erittäin epärealistiselta. Paitsi jos olet oikeasti musiikillinen nero, niin sitten ei pitäisi olla vaikeuksia. Jos kuitenkaan et ole, niin suosittelen käymään ensin musiikkiopistotason ja sen jälkeen ammatillisen koulutuksen konsalla. Sen jälkeen AMK tai Sibis. Perusjutut kannattaa olla aika hyvin selkärangassa ennen kuin hakee 3. asteen koulutukseen. Vuodessa en ole itse vielä nähnyt kenenkään niin pitkälle päässeen. En silti sano, että se mahdotonta olisi.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti