Muusikoiden.net
09.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: YLE bannasi Tero Vaaran
1 2 3 4
Desmond Jones
11.10.2013 08:33:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yle perui Mamban Tero Vaaran tv-esiintymisen mamu-kriitiikin vuoksi

Suositun Mamba-yhtyeen solistin Tero Vaaran maahanmuuttokriittiset kommentit toivat hänelle porttikiellon Ylen ohjelmaan.
Kansallismielisen Suomen Sisu -järjestön sivuilla maanantaina julkaistussa blogissaan Tero Vaara mm. arvostelee fundamentalisti-islamisteja "tyttäriensä silpojiksi".

Aiemmin Tero Vaaralle ilmoitettiin Yleisradiosta, ettei hän ole tervetullut esiintymään kanavan televisio-ohjelmassa mielipiteidensä vuoksi.

Asia tuli julki torstaina illalla Nelosen Sarasvuo-ohjelmassa, jossa Tero Vaara oli Jari Sarasvuon vieraana.

- On ihan totta, että huonon julkisuuskuvan takia näin tapahtui. Mutta mä en sellaista Neuvostoliittoa tästä Suomesta halua, että mielipiteen takia duunit kärsii, Tero Vaara kommentoi ohjelmassa.

IS:lle Tero Vaara kertoo kyseessä olleen Ylen Puoli seitsemän -ohjelma ja kaiken juontuvan vuodelta 2011, jolloin hän oli antanut haastattelun, jossa vertasi monikulttuurisuutta kommunismiin.

- Sanoin tuolloin, että monikulttuurisuudessa kaikki pakotetaan ajattelemaan samalla tavalla.

- Minun piti esiintyä ohjelman päävieraana, mutta ohjelmantekijät ilmoittivat tiedottajallamme, että huonon julkisuuskuvan takia vierailu perutaan.

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288608202357.html

Maybe I'll become a playboy, hang around in gay bars And move to the west side of town
Hargon
11.10.2013 09:16:23

Tero Vaara - Suomen kapinallisin rock-hahmo.

I was cured all right.
Rotuvaari
11.10.2013 09:50:28 (muokattu 11.10.2013 09:52:33)

Hargon: Tero Vaara - Suomen kapinallisin rock-hahmo.

"Ajatellaan mitä halutaan."

Oikeastaan tuo Tero Dangerin nillitys on oikeutettua, mutta toisaalta taas YLE voi valita vieraansa. Eilisessä Sarasvuossa Vaara kysyi, eikö ole outoa jos somalit vahtivat somaleita kirjastossa. Jos ja kun Mahdollinen Mamba-levy vielä ilmestyy, toivoisin Teron sisällyttävän ajatuksiaan levyn lyriikoihin. "Somalit lainailee kirjastokorteilla, somaleita kirjaston porteilla, vahtimassa somaleita, ei missään enää romaneita."

Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi.
Nuages
11.10.2013 10:44:50

Vielä on kesää jäljellä, vielä voi rikkoa tabuja.

"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Burn
11.10.2013 11:09:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensin meitä oli vaan Peku ja mä,
sitten siihen tuli pari neekeriä
Peku tunsi ne, mutta minä en,
niinpä tilasin yhden oluen.

Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Karwin
11.10.2013 11:55:14 (muokattu 11.10.2013 13:49:52)

Burn: Ensin meitä oli vaan Peku ja mä,
sitten siihen tuli pari neekeriä
Peku tunsi ne, mutta minä en,
niinpä tilasin yhden oluen.

Lauantaipäivänä kirjastoon
oli tarkoitus lähteä lukemaan
ottaa muutama romaani vaan
ja tulla kotiin nukkumaan
Ensin meitä oli vaan Peku ja mä
sitten siihen tuli neekeriä
Peku tunsi ne, mutta minä e
niinpä mentiin iltapäiväkahville

Toiseen tytöistä tutustuin,
mutta tummempaan minä ihastuin
...jatko onkin historiaa.

Elämä on nakki.
GiovanniDiRondo
11.10.2013 13:10:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veksu: "Ajatellaan mitä halutaan."

Oikeastaan tuo Tero Dangerin nillitys on oikeutettua, mutta toisaalta taas YLE voi valita vieraansa.

Ai miten niin voi valita?

Kyllähän tarvii olla hyvät perustelut, jos YLE alkaa jotain henkilöitä tällä tavalla bannailemaan. Eihän se mikään yksityinen yritys ole, vaan julkinen laitos joka vastaa kansalle toiminnastaan.

Hauler
11.10.2013 13:23:20

Nuo perustelut ovat aivan naurettavat. Kanavalla esitetään ohjelmaa, jossa on insestiä, huoruutta, lapsen tappamista yms., ja nyt muka Tero Vaara ei ole sopiva hahmo Ylelle.

Numb
11.10.2013 13:40:49

Hauler: Nuo perustelut ovat aivan naurettavat. Kanavalla esitetään ohjelmaa, jossa on insestiä, huoruutta, lapsen tappamista yms., ja nyt muka Tero Vaara ei ole sopiva hahmo Ylelle.

Kanava ja ohjelma ovat eri asioita.

Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
mpekkanen
11.10.2013 13:52:52

Minulle on ainakin ihan sama soittaako Tero Vaara bändinsä kanssa telkkarissa. En katso sitä ohjelmaa tai kuuntele kuitenkaan. Senkään takia, ettei minulla ole telkkaria.

Tämä on kuitenkin jo toinen asia ja täysin minun omista musiikillisista mieltymyksistä johtuva. Sitä tässä ihmettelen miksi jonkun T. Vaaran keskustelut tai mielipiteet muutenkaan ketään näin kauheasti liikuttaa.
Jokainen varmaan ajattelee ihan omilla aivoillaan ilman Vaaran kommentointejakin. Taitaa Mamba olla jo ollut hetken hieman paitsiossa niin pitää herättää sitä mielenkiintoa joillakin muilla jutuilla kuin itse musiikilla. Se ei kyllä ole musiikkimaailmassa mitenkään uutta.

Minusta muusikoilta voitaisiin ohjelmissa kysyä myös jatkossa etupäässä asioita mitkä koskevat musiikkia jos on siis kyseessä muusikko ja jätettäisiin ne muut aiheet sitten vähemmälle.

Kiinnostaisiko porukkaa muuten Jyrki Kataisen mielipiteet musiikista ja siitä miten ja millaista sellaista pitäisi tehdä?

Desmond Jones
11.10.2013 14:28:37

mpekkanen:
Kiinnostaisiko porukkaa muuten Jyrki Kataisen mielipiteet musiikista ja siitä miten ja millaista sellaista pitäisi tehdä?

Kyllä ainakin minua kiinnostaisi tietää :)

Maybe I'll become a playboy, hang around in gay bars And move to the west side of town
mpekkanen
11.10.2013 14:36:13

Desmond Jones: Kyllä ainakin minua kiinnostaisi tietää :)

Niin ,eihän sitä tiedä miten kova blueskitaristi, esimerkiksi, sieltä löytyy :)

Johanna Tukiainen voisi kanssa alkaa antamaan vaikka huuliharppun soittovinkkejä. Menisi varmaan kuin kuumille kiville....

Tästä tuli muuten yksi Tilsan sarjakuva mieleen, mutta jätetään se nyt kertomatta :D

Jeszse
11.10.2013 14:51:53

mpekkanen

Mies.

Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Funkånaut
11.10.2013 15:05:41 (muokattu 11.10.2013 15:06:02)

Olisikohan liikaa pyydetty, jos mpekkanen kirjoittaisi vaikka vaihteeksi asiasta ja vain asiasta? Taitaa olla poliitikko, kun karmea kasa tekstiä mutta asiapitoisuus nolla, kuten yleensäkin.

Odotusarvot tuon toteutumiseksi on kyllä miinuksen puolella.

Mutta joo, melko hassua toimintaa taasen ohjelman tekijöiltä. Mutta, ohjelmahan tässä Vaaran bannasi eikä suinkaan koko YLE. Tosin, itsehän bannaisin Tero Vaaran ihan muista syistä. :)

Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä. Kuuntelen tämmöistä
Karwin
11.10.2013 15:26:16

mpekkanen: Niin ,eihän sitä tiedä miten kova blueskitaristi, esimerkiksi, sieltä löytyy :)

Johanna Tukiainen voisi kanssa alkaa antamaan vaikka huuliharppun soittovinkkejä. Menisi varmaan kuin kuumille kiville....

Tästä tuli muuten yksi Tilsan sarjakuva mieleen, mutta jätetään se nyt kertomatta :D

Tilsa voisi alkaa vaikka klarinetinsoittajaksi..

Elämä on nakki.
Booombox
11.10.2013 16:13:46

Toivottavasti levy-yhtiökin bännää Terskan. Ja fanit. Ja Radio.

HaloOfFlies
11.10.2013 18:17:46 (muokattu 11.10.2013 18:23:00)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kilometrin ainakin
juoksin neekeri perässä halki kaupungin
sitten pysähdyin, pukeuduin
ja jatkoin kävellen kotiin.

Jos ja kun mahdollinen Mamba-levy ilmestyy, toivon että somalit vahtivat levynostajia levykaupan ovella. Jos kassista löytyy Mambaa niin nyrkistä välittömästi.

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
J.Nikkanen
11.10.2013 19:42:17

Porukoilla näemmä Mambat hallussa täälläää... Piste Tero Vaaralle.

Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
Antti1997
11.10.2013 20:36:47 (muokattu 11.10.2013 20:55:02)

En ota muuta kantaa Tero Vaaran juttuihin, mutta repeilin aika pahasti tälle Korporaatio-vierailulle: http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=358927

16:30 alkaen lähtee aika hyvin

Yövuoro-huone "Olen liikenteessä kymmeniä tuhansia kilometrejä vuositasolla ja saman verran myös tunteja eli liikkumista piisaa ministerin elämässä." -Merja Kyllönen, liikenneministeri
jra
12.10.2013 01:47:53

Tero pelkää että tällä mamutuksella Mamba on kohta Black Mamba.

Puoli seitsemän taitaa olla sellainen hyvän mielen fiilistelyohjelma johon nyky-Teron kaltaista hahmoa ei millään osaa kuvitella oli hahmo sitten millä laidalla tahansa. Taas johonkin A-Talkiin, Pressikubiin tai joukon jatkoksi viittaamaan A2-iltaan sopisi oikein hyvin. Oliko tuosta faktaa että oliko banni tosiaan koko Yleen, vaiko vain yhteen ohjelmaan, ja onko tässä pakko luottaa vain Teron sanaan?

- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti