Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Biisi jota et jostakin syystä siedä
1 2 3 4 5126 127 128 129 130
belarusman
30.08.2013 22:16:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ultra Bran Sinä lähdit pois.......aaargghhh!
 
Crossroads calling...
Bonesaw
30.08.2013 23:04:30 (muokattu 30.08.2013 23:07:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tahansa biisi seuraavilta bändeiltä:
 
-Herra Ylppö & Ihmiset
-Viikate
-Volbeat
-Avenged Sevenfold
-Battlebeast
 

 
Summa summarum : Biisit,jotka soi Radio Rockilla.
 
Spedemix
30.08.2013 23:08:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä en koe pahan väristyksiä juurikaan populaarimusasta (pahimmillaan se yleensä tuntuu vain täysin yhdentekevältä), mutta monet Lil' Waynen biisit on yleensä pakko skipata pahan olon vuoksi.
 
miksauksia: http://soundcloud.com/spede-1
hjukke
30.08.2013 23:15:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saunatakki: Edellä mainittu Tuure Kilpeläisen biisi on takuuvarma vitutuksen aiheuttaja. Toinen on sitten tämä parin vuoden takainen hirvitys, jossa soi haitari. Joskus onnistuin biisin esittäjän ja nimen löytämään, mutta ne ovat jo sittemmin paenneet mielestäni - itse biisi valitettavasti ei.
 
Itse en voi sietää tämän lisäksi myöskään "The Crashin" uutta biisiä, missä hanuri parkuu ja kissat naukuu. Täysin mitätöntä humppaa ja tosi typerä se hanurimelodia.
Puhumattakoon niistä steel paneista (tai midi paneista). Luulin alunperin kun
huonosti kuulin että tämä olisi saman esittäjän kuin tuo aiemmin mainittu.
 
Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria.
Calliope
31.08.2013 10:06:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

laakeri: Vicky Rostin Menolippu. Myös muu tuotanto on vähäisen otannan perusteella kamalaa kailotusta, mutta tuo biisi on aivan uskomattoman hirveä.
 
Minä en ole kanssa koskaan pitänyt Rostin äänestä, muistuttaa lampaan määkimistä.
 
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
Point
31.08.2013 15:11:26 (muokattu 31.08.2013 15:11:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonna tervomaan se uudehko biisi, mitä radiossa soitetaan. Todella ahdistava renkutus.
 
Wradlin
31.08.2013 16:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AKWM: Jonna tervomaan se uudehko biisi, mitä radiossa soitetaan. Todella ahdistava renkutus.
 
Se missä se laulaa teltassa naimisesta ja joessa peseytymisestä? Totta.
 
Point
31.08.2013 16:36:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wradlin: Se missä se laulaa teltassa naimisesta ja joessa peseytymisestä? Totta.
 
Just se.
 
Toinen on icona pop - i love it. Ihan käsittämätön biisi.
 
Tawsky
31.08.2013 18:10:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AKWM: Jonna tervomaan se uudehko biisi, mitä radiossa soitetaan. Todella ahdistava renkutus.
 
Onneksi ei ole tarvinnut radiota kuunnella varmaan vuoteen. Varsinkaan nyt kun ei ole enää Ysiviisseiskaa.
 
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead
jukkajylli
31.08.2013 19:42:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Börje: No juu täälläki vituttaa suurin osa radiosta tulevasta kuonasta, mutta myös sellaiset heviklassikot, mistä vähän niinkuin ei saa olla tykkäämättä. Judas Priestin Breaking the law, ihan naurettavan paska biisi, riffi kuulostaa 9-vuotiaan mongoloidin keksimältä, mutta meneppä tästä mainitsemaan niin joku hyperamisjuntti tulee jokeltamaan, että "Tyhmä, se on klaffikko klaffikko!" Samaa sarjaa on Holy Diver ja Danzigin Mother. Kaameeta paskaa.
 
Tossa ei oo muuta vikaa ku se, etta sa et oo typeryyksissasi tajunnut, etta yhdeksan vuotiaat mongoloidit tekevat parasta musiikkia mita on.
 
I'm not the one to blame
elsewhere
31.08.2013 20:12:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M83 - Raconte-Moi Une Histoire http://www.youtube.com/watch?v=_3ozEsN2UO8
 
M83 kuuluu viime vuosien suosikkiyhtyeisiin ja olen kuunnellut varsinkin Saturdays=Youthia loputtoman paljon, mutta tämä osuu ärsytyshermoon tavalla, johon harva muu kappale pystyy. En tiedä mistä se johtuu, onko kyseessä sitten renkuttava taustamelodia vai ärsyttävä lapsi ("like a giant cupcake", aaaargh), mutta tämän hyppään levyä kuunnellessa joka kerta ylitse.
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
Feline
31.08.2013 23:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks kaikki täällä inhoo suomireggaeta? Mieki inhoon, hyh. Etenkin Jukka Poika on jotain aivan hirvittävää, aiheuttaa vitutuksen lisäksi audiokinesteettisiä ongelmia.
 
fasces
01.09.2013 10:01:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Feline: Miks kaikki täällä inhoo suomireggaeta? Mieki inhoon, hyh. Etenkin Jukka Poika on jotain aivan hirvittävää, aiheuttaa vitutuksen lisäksi audiokinesteettisiä ongelmia.
 
Ja kaiken lisäksi rasistinen paska.
 
Minä vihaan Robbie Williamsin Millenniumia. Siitä tulee fyysisesti paha olo. Muitakin on, mutta tuo tuli nyt pitkäikäisenä oksetuksen aiheena ensimmäisenä mieleen.
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
Wolfgang
01.09.2013 12:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tää se minkä bändin "koko tuotantoa" et siedä -ketju?
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
M4ss3 m/
01.09.2013 13:11:30 (muokattu 01.09.2013 13:12:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musea en siedä, etenkään sitä MÄ-MÄ-MÄ-MÄ-MÄÄÄÄDNESSS-biisiä. Tekee mieli ajaa aina auto seinään, kun sitä tulee Radio Rockilta.
 
musta ripulihevikitara
antnis
01.09.2013 14:07:51 (muokattu 01.09.2013 15:06:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Breaking The Law on kyllä ärsyttävän paska biisi, melkein yhtä paska kuin Rammsteinin Pussy tai se vitun Another Brick In The Wall Pt. 2
 
Dr Dominant
01.09.2013 14:21:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hurriganes - I will stay.
 
Mulle tämä teos välittää jotain sellaista ankeutta, että pistooli ohimolle heti. Asiaa ei varsinaisesti auttanut se, että nuoruudessa juoppokuskina ollessa eräs kaveri halusi kuunnella tämän 28 kertaa peräkkäin alakuloisessa laskuhumalassa aamun pikkutunneilla jostain jumalan selän takaa kotio ajellessa.
 
"Dr. Dominant, I presume?"
Gritsen
01.09.2013 23:21:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr Dominant: Hurriganes - I will stay.
 
Mulle tämä teos välittää jotain sellaista ankeutta, että pistooli ohimolle heti. Asiaa ei varsinaisesti auttanut se, että nuoruudessa juoppokuskina ollessa eräs kaveri halusi kuunnella tämän 28 kertaa peräkkäin alakuloisessa laskuhumalassa aamun pikkutunneilla jostain jumalan selän takaa kotio ajellessa.

 
Paska sävellys, paskat sanat, paska tuotto, paska soitto. Jos helvetissä on tanssilava ni siellä soi tämä.
 
Prophet
01.09.2013 23:56:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähi-itämelodiat kotimaisessa nykyiskelmässä. Löytyy mm. Katri Helenalta ja Tuure Kilpeläiseltä.
 
Burn
02.09.2013 11:09:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jormaz: Jukka Poikan biisit
Elokuun biisit
Cheekin biisit
Apulannan uudemmat biisit
PMMP:n Rusketusraidat
kaikki kesäbiisit
kaikki "Radio Rock -paska"
 
Aika lyhyt lista, tässähän voi melkein sanoa itseään kaikkiruokaiseksi.

 
Nämä näin + kaikki mikä vähänkin liittyy Herra Ylppöön. Valtaosalle näistä olen koittanut antaa useitakin mahdollisuuksia, mutta eih. Ei vain kertakaikkiaan uppoa.
 
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5126 127 128 129 130

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «