Muusikoiden.net
08.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Läheisen menetyksestä toipuessa tärkeät kappaleet - avunpyyntö
1
AlmaSipilä
27.02.2013 19:32:58 (muokattu 27.02.2013 19:39:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät muusikot ja musiikin rakastajat,

Työstän tällä hetkellä graduani Tampereen yliopistossa siitä, minkälaisia toipumista edistäviä merkityksiä yksittäisillä musiikkikappaleilla voi olla läheisen menetyksestä tai syömishäiriöstä toipuessa.

Tämän työn valmistuminen on minulle suuri tavoite ja haave, ja, jotta tämä muuttuisi jossain kohtaa todeksi, ja on niin lähellä! Jotta tutkimus voisi valmistua, kaipaan kovasti lisää haastateltavia, ja käännynkin siksi myös tämän foorumin puoleen haastateltavien löytämiseksi.

Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää sitä, mitä musiikki ja yksittäiset kappaleet parhaillaan voivat merkitä silloin kuin niitä tarvitaan kaikista eniten, ja kuinka yksittäiset kappaleet voivat auttaa löytämään tietä ulos noista elämän synkimmistä vaiheista.

Jos olet kokenut yksittäisen kappaleen olleen merkityksellinen sinun toipumisprosessissasi läheisesi kuoltua, olisin äärimmäisen kiitollinen siitä,
jos saisin haastatella sinua tutkimukseeni.
Tämä olisi iso apu ja iso lahja minulle.

Haastattelu voidaan toteuttaa puhelimitse tai Skypen välityksellä ja aikaa tähän kuluu noin tunti.

Mikäli haastattelu aiheesta tuntuisi mahdolliselta ajatukselta, olen kovin kiitollinen jos laitat minulle viestiä sähköpostitse tai pikaviestillä.Vastaan mielelläni myös kaikkiin tutkimukseen liittyviin kysymyksiisi.

Viestiä saa myös välittää eteenpäin!

Kiitos kovasti, kovasti kaikesta avustasi!

Alma Sipilä
alma(a)kokonaiseksi.fi

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti