Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Älypuhelimien musa-sovellukset
1 2 3
tukse
23.10.2012 09:39:42 (muokattu 23.10.2012 11:49:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: En muista oliko puhelimelle käytössä, mutta pädillä käytän sellaista kuin jammit.
Hieman hintavaksiksi tulee jos paljon hommaa sisältöä koska jokainen biisi mitä sinne lataa maksaa. 1-5 euroa on hinta haarukka. Mutta hyötyäkin on suuri. Kannattaa ehdottomasti tutustua

 
Tuohan vaikuttaa oikein pätevältä softalta. Onko sulla mitenkä kitara kiinni ipadissa? Tiedätkö jos käyttää macciä, niin pystyykö käyttämään vaikka ulkoista äänikorttia, ja nauhoittamaan sillä. Vai tarviiko tuon LINE 6 lisämokkulan.
 
markq
15.08.2014 10:50:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numb: Mulla on android-tabissa Audio Evolution Mobile -niminen raiturisofta. Kyllä sillä demottelee.
 
Näin Audio Evolutionin kuvakaappauksen, ja sen perusteella vaikuttiaisi ihan oikealta softalta mulle. Mutta miten on efektien laita, löytyykö niitä ja onko laadukkaita?
esim kompressori, equ, reverbit ja delayt, amp simulaatiot yms.?
 
barclay
15.08.2014 18:12:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä Androidiohjelmia ei näköjään ole mainittu:
 
PCM Recorder
 
Hyvä ilmainen wav -nauhoitusohjelma. Ideat talteen, tai livenä purkkiin. Miinuksena että nauhoittamaan ei pysty tallentamatta tiedostoa, eli pieleenmenneitä nauhoituksia joutuu poistelemaan jälkikäteen Tiedostonhallinnasta. Älytön bugi/ominaisuus, mutta eipä tuo haittaa.
 
Solo
 
Virtuaalikitara, monipuolisilla säädöillä. Esim. biisintekoon jees jos oikea instrumentti on jäänyt pois matkasta. Youtubesta löytyy vastaavanlaisilla virtuaali-instrumenteilla operoivia kokonaisia bändejäkin.
 
Zippo
 
Virtuaalisytkäri älypuhelimeen. Sitä ollaan päissään keikkaa kattomassa ja kun bändi alkaa esittää ikivihreää nyyhkyballadia, mennään kyynärpäätaktiikkaa käyttäen aivan lavan ja laulajan eteen heiluttamaan puhelinta. Paloturvallinen vaihtoehto ja sytkäbensaa riittää aina. Kannattaa tosin aina tarkistaa huolellisesti että Zippo on varmasti liekeissä ennenkuin alkaa sitä heiluttelemaan. Mikään ei ole nolompaa kuin heiluttaa puhelinta missä on näyttö pimeänä. Nimim. kokemusta on.. ;)
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Booombox
16.08.2014 19:44:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen kyllä aika hc-käyttäjä iRig ja iphone/pad/mac garageband yhdistelmälle ollut viime vuoden ajan. Varmaan liki parikymmentä demoa tehnyt niillä. Saa mikin ja kitaran kiinni ja jälki on oikeesti yllättävän hyvää.
Ainoa mikä vituttaa on rumpulooppien vähäisyys ja se ettei niitä saa lisää mistään. Olisin valmis maksamaan kyllä jostain lisäpaketista.
 
Demo Harrison
19.09.2016 14:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli hommattua jokunen aika sitten ensimmäinen iPhoneni, jossa näemmä valmiiksi Garage Band.
 
Olettekos miten käyttäneet Garage Bandia kännykkällä ja minkälaiseksi todenneet? En ole itse vielä paljoa ottanut selkoa, mutta josko tuosta sitten löytäisi passelin kenttä-multitrackerin... ei nyt toki ainoa tallentimeni :-)
 
Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila
Hekku56
21.09.2016 15:25:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itselläni tarve vain kirjoittaa nuotteja ja transponoida niitä. Käytössä iPhone ja iPad. iWriteMusicFree riittää tähän hyvin. Kumipää-kynällä naputtelen nuotteja. Teen niistä käyttöön kuvankaappauksella nuotit, jotka printtaa paperille, joskus soitan fonilla suoraan padiltä. Aina välillä joutuu soittamaan esim kitaristin kanssa joka ei osaa transponoida niitä kolmea sointuaan (sori, oli pakko sanoa :)
 
D-Kay
26.09.2016 09:12:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Demo Harrison: Tuli hommattua jokunen aika sitten ensimmäinen iPhoneni, jossa näemmä valmiiksi Garage Band.
 
Olettekos miten käyttäneet Garage Bandia kännykkällä ja minkälaiseksi todenneet? En ole itse vielä paljoa ottanut selkoa, mutta josko tuosta sitten löytäisi passelin kenttä-multitrackerin... ei nyt toki ainoa tallentimeni :-)

 
Helppo käyttää ja minulle toiminut hyvin demoilukäytössä. Löytyy paljon rumpulooppeja sekä kitaralle ja bassolle mallinnuksia. Käytän iRigin kanssa ja ihan tyytyväinen olen ollut.
käsi
29.09.2016 10:41:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Demo Harrison: Tuli hommattua jokunen aika sitten ensimmäinen iPhoneni, jossa näemmä valmiiksi Garage Band.
 
Olettekos miten käyttäneet Garage Bandia kännykkällä ja minkälaiseksi todenneet? En ole itse vielä paljoa ottanut selkoa, mutta josko tuosta sitten löytäisi passelin kenttä-multitrackerin... ei nyt toki ainoa tallentimeni :-)

 
Käytän paljon Garage Bandiä, niin pädissä, iphonessa kuin läppärillä. Helppo käyttää ja tallentaa ideoita tai jopa demottaa ideoita suht hyvään kuntoon. Irig ja iphone mukana jatkuvasti.
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «