Muusikoiden.net
08.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: So. :n aikaisempaa tuotantoa?
1
FourSymbols
14.09.2012 17:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys kaikille. En nyt niin kovin varma ole siitä, että onko tämä niin oikea paikka kysellä tällaista jota nyt aijon kysyä, eli levyjen, joita etsii, perään, mutta toisaalta, niin eihän siitä välttämättä toki koskaan haittaakaan ole, että vaikka kysyykin. Ei muuten mitään koskaan saa tietääkkään/opi, jos ei kysy. Elikäs joo,..Asiaan siis. Erään bändin aikaisempaa tuotantoa siis etsin. Kyseinen bändi tunnetaan tällä hetkellä varmaan paremmin nimellä Stala & So. . Heidän aikaisempia levyjä tässä nyt etsin. Pidän toki niistä uudemmistakin (albumeista " Gimme Five " ja " It Is So" , löytyvät levyhyllystäni, samoin kuin sitten näitä aikaisemmin ilmestyneet " Shout" ja " 3+1" . Kovasti olisin kuitenkin kiinnostunut myös vielä kolmesta ajemmin julkaistusta So. -Ep:stä, nimeltään " So ", " Zap to So " ja " Burn The Rocks " . Kuitenkin kun joidenkin bändien kohdalla tavoitteena kerätä tuotanto mahdollisimman tarkkaan ja tämä kyseinen yhtye niihin kuuluu, niin siitä syystä ja sitten kun ainakin itse olen sitä mieltä, että alkuperäinen sit kuitenkin aina on alkuperäinen. Jos nyt siis ymmärrätte mitä tarkoitan? No juu,..Jos nyt siis jollain vaikka sattuisi joku näistä tai useampikin, ylimääräisenä olemaan, siis jostain noista useampikin levy kuin vain yksi, ja jos haluaa sitten sen myydä, niin olen kyllä valmis ostamaan. Tai sitten jos joku sattuu tuntemaan jonkun, jolta näitä saattaisi mahdollisesti löytyä, niin siitäkin saa toki minulle ilmoitella? Niin ja tietysti, että vaikka käytettynä löytyisivät, joka se todennäköisin vaihtoehto tässä yhteydessä siis kuitenkin ehkä on, niin miel. kuitenkin mahdollisimman hyvässä kunnossa. Tässä linkki, josta tarkemmin vielä selviää, että minkälaisista levyistä on kyse:

http://www.spirit-of-rock.com/album-groupe-SO.-nom_album-So-l-en.html

Sen verran sitten toki kuitenkin huomautan, että aikaisemmasta kokemuksesta johtuen, niin jos joltain nämä sattuisivat löytymään ja jos siis kaupat tulee, niin kuitenkin mielummin ensin tuote minulle ja sitten vasta maksu, koska edellisellä kerralla kävi niin, että kun ostin jotain ja maksoin sen etukäteen, niin kas kummaa kun kyseistä live-albumia ei sitten tullutkaan. No se siitä, tietty asiastahan voi keskustella tarkemmin sitten kun on ajankohtainen, mutta jotenkin haluaisin nyt sitten olla varma asiasta että sit oikeasti tulee tuote jonka olen ostanut, niin sen takia otin aiheen esille, ettei sit liian yllätyksenä ainakaan enään siinä vaiheessa tule, jos/kun tämä ajankohtaiseksi tosiaan tulee.

Njuu,..No ei minulla nyt muuta,..Odottelen vastauksia,..Mukavaa syksyä kaikille + kiitokset vastauksesta/vastauksista jo etukäteen taas :)
Yhteystiedot: foursymbols87@windowslive.com

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti