Muusikoiden.net
26.05.2017

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wanted help
1
pisa04
04.09.2012 16:45:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäpä tämä sitten:
Kuka voisi auttaa ja kertoa: kenen biisi alkaa (ainakin studioversiona) "pullojen kaatumis" äänellä.. ? Ja itselle tulee mieleen että biisin alussa haetaan fiilistä: kun kukin väsynyt juhlija heräilee omaan tahtiinsa. Biisin poljento on ehkä Peer gunt tai ZZ Top-maista..?
Olen miettinyt pääni puhki ja yrittänyt jälestää biisin nimeä ja bändiä, mutta turhaan. Ja hieman hatarat on noi tunnistamiskriteeritkin.. Heittäkeepä ehdotuksia, kiitos : )

Numb
04.09.2012 16:49:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Justhan sä postasit tän a) omana ketjunaan muualle, ja b) mikä biisi kyselyihin.

Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head MySpace
pisa04
04.09.2012 17:38:38

No niinpä tein..tutustun vasta koko palstaan ja kärsimätön kun olen...mietin vaan että onko tämäkään oikea foorumi. Mutta itse asissa jos pysytään..yhä vastausta odottelen !!

nannne
04.09.2012 22:48:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pisa04: Entäpä tämä sitten:
Kuka voisi auttaa ja kertoa: kenen biisi alkaa (ainakin studioversiona) "pullojen kaatumis" äänellä.. ? Ja itselle tulee mieleen että biisin alussa haetaan fiilistä: kun kukin väsynyt juhlija heräilee omaan tahtiinsa. Biisin poljento on ehkä Peer gunt tai ZZ Top-maista..?
Olen miettinyt pääni puhki ja yrittänyt jälestää biisin nimeä ja bändiä, mutta turhaan. Ja hieman hatarat on noi tunnistamiskriteeritkin.. Heittäkeepä ehdotuksia, kiitos : )

Blues section pliis mistör wilsson ainaki vois vähän osua? http://www.youtube.com/watch?v=yxalSMEHN8s

pisa04
05.09.2012 09:18:42

Kiits vinkistä yo:lle, mut ei natsannu tälläkertaa. Biisi muistuttaa hyvin paljon ZZ Top:n La Grange biisiä mm. alun osalta. Voihan olla että kyseessä on sama biisi, joka on vain " päivitetty " tähän päivään sopivaksi/ studioversio tms...? Ehdotuksia, kiitos.

artope
05.09.2012 11:05:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pisa04: Kiits vinkistä yo:lle, mut ei natsannu tälläkertaa. Biisi muistuttaa hyvin paljon ZZ Top:n La Grange biisiä mm. alun osalta. Voihan olla että kyseessä on sama biisi, joka on vain " päivitetty " tähän päivään sopivaksi/ studioversio tms...? Ehdotuksia, kiitos.

Laitoin ehdotusta tuonne mikä biisi osioon...

"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
hoja
05.09.2012 11:46:12

Jimi Hendrixin My Friend alkaa pullojen kilinällä ja kännijorinalla ja juurevalla harpulla.

K100 #8 Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti