Muusikoiden.net
03.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Helpompi tapa löytää uusia kanssa esiintyjiä?
1
LoudRevo
02.08.2011 15:15:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusien artistien, jotka soittavat tietynlaista musiikkia, löytäminen sosiaalisesta mediasta on aina ollut mun mielestä vähintäänkin hieman hankalaa. Kokeilin pystynkö itse tekemään paremman ratkaisun, jota voi käydä kokeilemassa täällä: http://sandbox.loudevents.net.

Pääset kirjautumaan sisään syöttämällä sisäänkirjautumisen "Sähköposti"-kenttään jonkin (suomalaisen) artistin nimen ja jättämällä "Salasana"-kentän tyhjäksi. Tämän jälkeen vasemman reunan valikossa on kohta "Etsi Uusia Bändejä", josta pääset kokeilemaan kyseistä ominaisuutta.

Tällä hetkellä olen pyrkinyt tekemään tuosta mahdollisimman hyvän Semifinaalin kokoisille artisteille, isojen mainstream-artistien osalta tulokset voivat olla hyvinkin absurdeja.

Käykää kokeilemassa ja kommentoikaa ja antakaa palautetta. Jos edes joku näkee tuossa potentiaalia niin kehitän tuota eteenpäin, ja jotta voisin kehittää tuota eteenpäin, niin kertokaapa mitkä hakutulokset eivät kuulu joukkoon kokeilemillanne artisteilla.

Kiitokset jo etukäteen!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti