Muusikoiden.net
10.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Demolevystä kysyttävää
1
Tumppi.
17.07.2011 17:49:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aattelin tehä bändin omista biiseistä vihdoin demolevyn, miten toimin levyn kanssa kun haluan myydä niitä muutamille tutuille, ja antaa niitä mahdollisiin keikkapaikkoihin? Teenkö kansitaiteen levyyn? Jos poltan musiikin cd-r:älle niin saanko silti periä levystä maksun?

"Miksi teen sitä? Miksi en? Joku on jo kaatanut kauniin puun tehdäkseen siitä jonkun vitun kitaran.. Joten riko se!" -Kurt Cobain
Super-Jari
17.07.2011 17:59:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumppi.: Aattelin tehä bändin omista biiseistä vihdoin demolevyn, miten toimin levyn kanssa kun haluan myydä niitä muutamille tutuille, ja antaa niitä mahdollisiin keikkapaikkoihin? Teenkö kansitaiteen levyyn? Jos poltan musiikin cd-r:älle niin saanko silti periä levystä maksun?

Teet nauhan, kansitaiteen ja poltat levyt ja myyt ja jaat niitä. Ei kai siinä sen kummempaa. Onnea projektiin.

Tumppi.
17.07.2011 18:57:41

Saako niitä CD-r levyjä muka myydä ilman mitään lakimutkia? :o Joo, onnea tarvitaan, en tiiä osuuko kenenkään korvaan meidän punkrock.. :D Mutta pidän itse biiseistä ja toivon muidenkin pitävän. :)

"Miksi teen sitä? Miksi en? Joku on jo kaatanut kauniin puun tehdäkseen siitä jonkun vitun kitaran.. Joten riko se!" -Kurt Cobain
SirElwood
17.07.2011 20:03:48 (muokattu 17.07.2011 20:04:13)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumppi.: Saako niitä CD-r levyjä muka myydä ilman mitään lakimutkia? :o

Niin kauan kun nillä levyillä on vain ja ainoastaan sinun/bändisi omaa itse sävellettyä/sanoitettua musiikkia, niin tottakai.
Tumppi.
17.07.2011 20:47:54

Selvä peli, näillä mennään! Kiitosta taas!

Tumppi.
21.07.2011 21:35:45

Okei ongelmana on vielä tuo levyn sisältö, tein perinteistä punkrokkia omaperäisin sanoituksin, mut se ei oikeen oo mun juttu, toisaalta tein grungerokkia ja poprokkia, joten miten päätän tyylisuunnan?? :D

itsy
21.07.2011 21:46:50

Tumppi.: Okei ongelmana on vielä tuo levyn sisältö, tein perinteistä punkrokkia omaperäisin sanoituksin, mut se ei oikeen oo mun juttu, toisaalta tein grungerokkia ja poprokkia, joten miten päätän tyylisuunnan?? :D

Vaikka kysymyksestä voisikin löytää aihetta nenäilyyn, niin asian voi yksinkertaistaa:

rokkia

rokkia

rokkia

...eikö?

Joees
21.07.2011 22:21:06

Tumppi.: Okei ongelmana on vielä tuo levyn sisältö, tein perinteistä punkrokkia omaperäisin sanoituksin, mut se ei oikeen oo mun juttu, toisaalta tein grungerokkia ja poprokkia, joten miten päätän tyylisuunnan?? :D

Tai sit teet sitä mikä tuntuu hyvältä ja viisveisaat muusta. Sit kun on paskat nauhotettu funtsit mitkä veisut toimii yhteen ja laitat ne läjään ja lähetät keikkamestoihin. Ei niihin mestoihin kuitenkaan täyspitkää kannattane lähettää muutenkaan niin ei ole niin väliksikään karsia ne pois jotka ei tunnu istuvan joukkoon.

Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti