Muusikoiden.net
04.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soitinliike Vertikaali
1 2 3
Natter
05.06.2011 22:59:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen miettinyt tommosen http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg350mz_ye.htm kitaran hankkimista. Huomasin että turussa sijaitsevassa soitinliike vertikaalissa kitara on vain 322 €. Onko kellään kokemuksia liikkeestä : Tuleeko tilaukset kuinka nopsaan perille, onko yleensä hyvässä kunnossa, löytyykö minkäänlaista takuuta jne.
Netistä ei tuntunut mitään tietoa löytyvän, edes liikkeen omilta nettisivuilta.
http://www.vertikaali.com/

Anti-Social
05.06.2011 23:31:10

Hehheh, eipä voi paljoa palvelua tai henkilökuntaa kehua. Kusipäitä koko porukka. Mutta jos tilaat niin et varmaan paljoa joudu niiden mussutusta kuuntelemaan. Kauan sitten olen itse päättänyt että siihen puljuun en enää penniäkään kanna.

"13 Stab Wounds to Your Head" - Chris Barnes
JIRPPI
05.06.2011 23:35:51

Anti-Social: Kauan sitten olen itse päättänyt että siihen puljuun en enää penniäkään kanna.

Niinhäm me kaikki. Ei tuolla kukaan halua asioida.

Anti-Social
05.06.2011 23:38:10

JIRPPI: Niinhäm me kaikki. Ei tuolla kukaan halua asioida.

Eipä yllätä.

kiriminni
06.06.2011 09:54:03

Natter: Olen miettinyt tommosen http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg350mz_ye.htm kitaran hankkimista. Huomasin että turussa sijaitsevassa soitinliike vertikaalissa kitara on vain 322 €. Onko kellään kokemuksia liikkeestä : Tuleeko tilaukset kuinka nopsaan perille, onko yleensä hyvässä kunnossa, löytyykö minkäänlaista takuuta jne.
Netistä ei tuntunut mitään tietoa löytyvän, edes liikkeen omilta nettisivuilta.
http://www.vertikaali.com/

Etusivu sieltä tietoa kaupasta ja kohta toimitusehdot.Kaikkiin noihin kysymyksiin on tiedot siinä.
Ja ei mitään kokemusta liikkeestä,mutta jos halvalla saa sanois Sulo Vilenkin.
Ostamaan vaan.Jos pari asiakasta on saanut huonoa palvelua niin,sellaista liikettä ei olekaan josta kaikki saisivat hyvää palvelua.Väsymys,kiire kaikki vaikuttaa...

Vittu se noin pitänyt mennä.
komero
06.06.2011 13:05:49

kiriminni:Jos pari asiakasta on saanut huonoa palvelua niin,sellaista liikettä ei olekaan josta kaikki saisivat hyvää palvelua.Väsymys,kiire kaikki vaikuttaa...

Olen kuullut useamman ihmisen sanovan, että palvelu on aina huonoa Vertikaalissa. Itse olen kerran siellä käynyt, enkä toista kertaa mene. Myyjä, joka tuli paikalle katsellessani kitaraa (en koskenut siihen), alkoi saman tien vittuilemaan kun kysyin mistä päin ko. merkki tulee tms (merkki oli minulle uusi).

_teemu_
06.06.2011 17:01:23 (muokattu 06.06.2011 17:02:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep samanlaisia kokemuksia, huonoa palvelua ja aika hirveitä myyjiä.

Lord of the strings
07.06.2011 09:31:23

Mielestäni hyvä liike ja erinomaista palvelua.

"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
aivokuolio
07.06.2011 10:13:45

Kertokaa nyt jotaki oikeita kokemuksia.

Antti1
07.06.2011 11:32:57

aivokuolio: Kertokaa nyt jotaki oikeita kokemuksia.

En ole käynyt enää moneen vuoteen osittain kerrotuista syistä. Itseäni kohtaan kohtelu on ollut aina asiallista, joskin hiukan sellaista kylmäkiskoisen oloista kuitenkin. Olen kuitenkin sivusta katsonut, kuinka nuorempia sällejä on palveltu melkolailla huonommin. Ei ole jäänyt hyvä maku siitä toiminnasta, mutta nykytilanteesta en sano mitään. Hinnat ainakin tulleet nettisivujen perusteella huomattavasti alemmas, jos ei muuta.

Kimmo72
07.06.2011 12:36:36

_teemu_: Jep samanlaisia kokemuksia, huonoa palvelua ja aika hirveitä myyjiä.

Jep, autokauppa tuli lähinnä mieleen.

Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
kaljataiteilija
07.06.2011 18:22:46

Onkohan vain tyypillistä musaliikkeen palvelua?
En tiijä.
Mä oon ihmetelly kun musaliikkeistä ei saa edes kunnolla varaosia ( rumpuihin) ja muuta tarpeellista pikku tilpehööriä.
Seinät on kitaroita ja vahvistimia hyllyt täynnä.
Esimerkiksi semmoinen "huoltokohderymän" ja "amatöörimuusikoiden" ostajalle on aika huonot valikoimat. Ainakin täällä "meilläpäin"

had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Kailis
07.06.2011 18:38:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Onkohan vain tyypillistä musaliikkeen palvelua?
En tiijä.
Mä oon ihmetelly kun musaliikkeistä ei saa edes kunnolla varaosia (rumpuihin) ja muuta tarpeellista pikku tilpehööriä.
Seinät on kitaroita ja vahvistimia hyllyt täynnä.
Esimerkiksi semmoinen "huoltokohderymän" ja "amatöörimuusikoiden" ostajalle on aika huonot valikoimat. Ainakin täällä "meilläpäin"

Aika vaikea pitää hyllyssä varaosia, kyllä se ihan yleinen käytäntö on että ne tilataan. Totta on se että yleisimpienkin varaosien hyllytilanne on yleensä aika heikko. Hyvä esimerkki oli Kaisaniemen äffällä kun menin kysymään basarin nuijaa. Ei yhtään hyllyssä. Ei siis mitään mallia. Se oli jo aika paksua. Ja aika heikosti siellä on muutenkin esim. erilaisia mattoja. Ja jos on niin sikakalliita jammuja. Muuten äffästä ja palvelusta tykkään kyllä.

LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
Anti-Social
07.06.2011 21:17:54

Musafazeri on hyvä kauppa. Vertikaali ei.

karateadonis
07.06.2011 21:26:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastoin tähänastisia kommentteja... Netistä tilasin härpättimen(mitä thomannilla ei ollut) ja homma pelas. Tais tulla ihan muutamassa arkipäivässä maksun siirtymisestä. Kivijalkaliikkeessä en ole käynyt. Sori...

"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker"
OnlyForRock
08.06.2011 12:44:43 (muokattu 08.06.2011 13:37:49)

Morjens!
Lueskelin täällä keskusteluanne ja on nyt kyllä pakko puuttua..
Itse olen ollut Vertikaalin asiakkaana nyt jo kuudetta vuotta, eikä koskaan ole ollut valittamisen aihetta. Olen ostanut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaiken Vertikaalista, sekä studioon että treenikselle.
Nettikauppaa aloin käyttää heti kun sellaisen mahdollisuuden liike tarjosi, joka on paljon helpompi tapa minulle ostaa tuotteita kun asun ulkopaikkakunnalla (Salo). Viimeisin ostokseni on ollut basso kotistudiolleni ja tuote saapui kuten aina, nopeasti (parissa päivässä), täysin kunnossa ja juuri sillä hinnalla kuin netissä luki. Palvelusta on pelkkää kehumista sekä puhelimen välityksellä että liikkeessä. Välillä luonnollisesti kiireen takia palvelu ei ole varmastikkaan ole täysin moitteetonta, mutta se nyt on täysin inhimillistä! Asiantuntevaa palvelua ja hyviä vinkkejä musiikin saralla! Kiitokset tästä Vertikaalin henkilökunnalle!
Verkkokaupasta olen tilannut mm.rumpusetin, mikkejä, pari vahvistinta, mikserin, akustisen kitaran, kuulokkeet jne. Olemme bändin kanssa siirtyneet vallan käyttämään Vertikaalia!
Tässä minun näkemykseni, sanoisinko jopa parhaasta soitinliikkeestä netissä että liikkeessä.

SirElwood
08.06.2011 13:03:40 (muokattu 08.06.2011 13:04:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OnlyForRock: Morjens!
Lueskelin tässä teidän keskustelua ja nyt kyllä ihan pakko puuttua.. Itse olen ollut Vertikaalin asiakkaana nyt jo kuudetta vuotta ja kaikki kamat sekä studioon että treenikselle on sieltä ostettu.
Asuin ennen Salossa ja tutustuin Vertikaaliin nimenomaan verkkokaupan kautta, hinnat olivat niin alhaiset että pohdin aluksi itsekin luotettavuutta ja toimitusaikoja.. Tämä osoittautui kuitenkin täysin turhaksi murheeksi. Hinta oli juuri se mikä nettisivulla ilmoitettiin ja toimitukseenkin meni vain pari päivää.

Mikä sun asema kys. firmassa on? Vai muuten vaan rekisteröidyit ihan ainoastaan kertoaksesi tämän?
OnlyForRock
08.06.2011 13:36:05

Morjens!
Lueskelin täällä keskusteluanne ja on nyt kyllä pakko puuttua..
Itse olen ollut Vertikaalin asiakkaana nyt jo kuudetta vuotta, eikä koskaan ole ollut valittamisen aihetta. Olen ostanut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaiken Vertikaalista, sekä studioon että treenikselle.
Nettikauppaa aloin käyttää heti kun sellaisen mahdollisuuden liike tarjosi, joka on paljon helpompi tapa minulle ostaa tuotteita kun asun ulkopaikkakunnalla (Salo). Viimeisin ostokseni on ollut basso kotistudiolleni ja tuote saapui kuten aina, nopeasti (parissa päivässä), täysin kunnossa ja juuri sillä hinnalla kuin netissä luki. Palvelusta on pelkkää kehumista sekä puhelimen välityksellä että liikkeessä. Välillä luonnollisesti kiireen takia palvelu ei ole varmastikkaan ole täysin moitteetonta, mutta se nyt on täysin inhimillistä! Asiantuntevaa palvelua ja hyviä vinkkejä musiikin saralla! Kiitokset tästä Vertikaalin henkilökunnalle!
Verkkokaupasta olen tilannut mm.rumpusetin, mikkejä, pari vahvistinta, mikserin, akustisen kitaran, kuulokkeet jne. Olemme bändin kanssa siirtyneet vallan käyttämään Vertikaalia!
Tässä minun näkemykseni, sanoisinko jopa parhaasta soitinliikkeestä netissä että liikkeessä.

Tympee Huttunen
08.06.2011 13:42:45

Keskustelu hyppäsi nyt ihan eri tasolle.
DoctorAgdur
08.06.2011 13:51:04

Lastinen: Keskustelu hyppäsi nyt ihan eri tasolle.

Ja puolustelija vielä tänään rekisteröitynyt hoho. Ootko OnlyForRock siel duunis?

"Suck my dick." -Ron Jeremy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti