Muusikoiden.net
04.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: opiskeli Sibelius-Akatemiassa
1
CaRRRolina
08.03.2011 20:33:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hei!
Olen hakenut Siban ruotsinkieliselle 2,5-vuotiselle musiikin maisterin linjalle, määränä ois musiikkikasvatuksen linja. Minulla on ennestään musiikkipedagogin tutkinto (AMK).
Työ musiikinopettajana yläasteella ja lukiossa kiinnostaa minua paljon, ja sen takia haluaisin oppia lisää ja saada pätevyyden.
Onko täällä ketään jolla on kokemusta kyseisestä koulutuksesta? Miten esim. pääsykokeeseen pitää osata? onko yhtä vaikea teoriakoe kuin niille jotka hakevat instrumenttipedagogiksi?
Entäs miltä opiskelu tuntuu? Mihin opiskelut painottuu?

Toivottavasti jollain on jotain kerrottavaa :)

Karipiirto
08.03.2011 20:59:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitään varsinaista tietoa ei ole sibiksestä muuten mutta yksi sinne hakenut tuttu joskus sanoi että pääsykokeet yllätti kun aiheena olikin fysiikkaa ja matikkaa.

"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
Janus
08.03.2011 22:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karipiirto: Mitään varsinaista tietoa ei ole sibiksestä muuten mutta yksi sinne hakenut tuttu joskus sanoi että pääsykokeet yllätti kun aiheena olikin fysiikkaa ja matikkaa.

Musiikkiteknologialinjalla näin saattoi ollakin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti