Muusikoiden.net
04.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Martti huuhaa innannasta tarjolla!
1
myrkys
15.01.2011 21:34:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaako kukaan rakkaalla ysikytluvulla kun tuli radiomafiasta ohjelmaa "Martti huuhaa Innanen muistelee" jossa ns. haastattelijana oli Josper Knuuttanen? Noista lähetyksistähän on nykyisin rocket recordsin ansiosta olemassa tallenteet vasemman puntin salaisuudesta. Mutta muistaako kukaan sarjan "Martti huuhaa Innanen muistelee"? Minä ainakin, koska mulla on kolme osaa kyseistä sarjaa! Osat viisi, kuusi ja seitsemän. Aikanaan nauhoitin ne c-kasetille radiosta suoraan ja siks ne onkin niin rakkaita. Noissa Innannen muistelee sitä kun hevoset veti viikseen, Tasarahalankinen yritti muistella mitä piti sanoa vappu-puheessa ja kuinka kuset tuli melkein housuun keikkareissun seuraavana aamuna! Kysymys kuuluukin nyt notta onko jollakulla olemassa noita muita osia tuosta sarjasta? Käsittääkseni niitä oli ainakin kahdeksan, ehkä yhdeksän? Jos jollakulla löytyy niin ottaisin mieluusti vastaan niitä ja jos joltakulta samanlaiselta pöhköpäältä puuttuu nuo osat jotka mulla on niin mieluusti lähetän ne hälle!

T: Myrkys

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti