Muusikoiden.net
07.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikin ostaminen netistä.
1
junttikossi
11.12.2010 11:28:18 (muokattu 11.12.2010 11:40:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, eli laitoin tuonne torille ostoilmoituksen cd.stä johon tuli vuorokauden sisään epsaniasta vastaus.

Ihmettelen nyt näkeekö joku vaivaa kusettaakseen parikymppiä minulta yhden levyn tähden, joten onko täällä kenellekkään tuttu nimi Josep Gibert?
Kaveri laittoi viestiä enkuksi mutta mun ilmoitushan on suomeksi.

En muuten alkaisi edes fundeeraamaan tätä ostoa, mutta kun on tuo hakemani levy kiven alla.

Googletin tuon nimen, ja johonkin musakauppaan se kai meni. Ja anteeksi jo etukäteen jos tulee jollekkin tarvetta ruveta vi**uilemaan asian tiimoilta..

Ja se levyhän on Jan Stenforsin Vinegar Blood.

-Kossi

Muoks: Niin se nimihän voi olla tietty ihan mitä sanotaan...

moderndrummer88
11.12.2010 12:21:54

Niin no sinähän voit miettiä ihan itsekkin, että jos laitat suomalaiselle foorumille suomeksi ostoilmoituksen ja joku Gilbert espanjasta vastaa siihen vielä enkuksi, että onkohan vähän huijauksen makua...

"Well I like drummers baby you're not my bag..."
junttikossi
11.12.2010 13:15:12

No joo joo pystyy ajattelemaan ihan ite juu. Meinasin ehkä eniten tuon juipin nimee, onko tuttu kellekkään kun pystyy tosiaan linkittämään liikkeen sivuille, joskin pystynhän minäkin itteni linkittämään vaikka Kremliin.

TommyFunky
12.12.2010 16:10:29

Josep Gibert

Järki sit kaikki käteen ja varauksellista toimintaa tän kanssa, sama sälli tarjoaa mulle instrumenttejä mitä oon ettimässä..
Eli 99,999999% kusetusta

Aazi
12.12.2010 19:29:36

Näyttää myös hakemiani mikrofoneja olevan äijällä tarjolla. Pitäkööt tunkkinsa.

Räkkipeli
14.12.2010 10:58:18

Tämä kaveri on tarjoamassa mulle erästä etuastetta jota oon hakemassa. Laittoi mukamas kuvan että on hyvässä kunnossa yms. Sitten kun katoin niin tämä kuva tulee ensimmäisten joukossa googlen kuvahaussa kun hakee laitteen nimellä.
Sanoi että on mukamas kiire kaupan kanssa kun on menossa perheen kanssa lomalle jonnekkin.

Ja nyt nämä tämän ketjun viestit sai tekemään sen päätöksen, etten välttämättä halua asioida hänen kanssaan, vaikka ei olisikaan huijari.

If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
logy
23.12.2010 14:56:48

Josep Gibert is totally fraud. Don't even bother to reply to him. He puts pictures from ebay and he is very persistent. He tried to rip me off also... Beware!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti