Muusikoiden.net
09.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksi tätä musiikkia kutsutaan ja onko sitä Suomessa?
1
Noku
12.11.2010 23:22:58 (muokattu 12.11.2010 23:23:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ongelma. Olen rakastunut johonkin musa skeneen ja en ihan tarkkaan tiedä mitä se on. Kuuntelen ihan sikana ehkä liiankin undergroundia musaa, mutta mun musan kulutus tapoihin kuuluu myös keikoilla käyminen ja häiritsee paljon etten tiedä yhtään suomalaista artistia joka kuuluisi tähän skeneen. Tää on ehkä jotain mikä on jotenkin alkanut Garbagesta mutta siitä on ulkomailla ainkain tullut ihan oma juttunsa.

The Black Ryder Burn And Fade
Telltale Azalea
Shallow I wonder (Sonicwonderglyde Mix)
Shallow I Love You
Black Rebel Motorcycle Club Love Burns
Curve Sweetest Pie
The Curtain Society Kissherface
Indian Jewelry Going South
The Secret Meeting Beautiful Noise Machine

Rauhallista, poppis henkistä, kitaravallista noise kamaa ja vahvoja nais laulajia. Ei ihan electroa, ei poppia, eikä rokkia, mutta istuisin joka päivä klubilla jossa tätä kamaa soitettaisiin kevyellä volyymillä ja toivoisin että joku näistä naisista istahtaisi keikan jälkeen samaan pöytään..

EDIT: Keskustelu ketjuun voisi ottaa myös muita samankaltaisia juttuja, musiikkityylejä joita ei muuten edusteta tarpeeksi.

"Face Your Fears, Live Your Dreams"
konehes
13.11.2010 00:48:42

Kuuntelematta noista yhtäkään niputtaisin ne dream popiksi tai shoegazeksi. Kovin paljon vikaan tuskin voi mennä.

Jossain jeesuksen vanhassa Guitar Worldissa tms. oli joskus juttu tuollaisista bändeistä ja ainakin Curve mainittiin. Kyseisessä artikkelissa käytettiin termiä texture rock.

cherub with heavy metal machine
ubik
13.11.2010 12:37:04

jotai indie kamaa ehkä. pitääks sillä sit olla joku tarkempiki nimi?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti