Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: M.A. Numminen
1 2 3 4 5 6
Nimismies
14.03.2004 22:51:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hullu ja nero.
 
Näinpä se on nähtävä.
 
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Blue Moon
14.03.2004 22:52:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Megatähti" myös Saksassa ja Ruotsissa. Muut tekee mitä osaa, M.A. mitä haluaa. :-)
 
- It's been a long time coming -
Dunga
15.03.2004 09:10:53 (muokattu 15.03.2004 09:13:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Mauri Antero on yksi idoleistani. Hienoa äänenkäyttöä, joskin ymmärrän myös vastakkaiset mielipiteet. On muuten aika kauan ollut hankintalistalla "Baarien mies" kirja mutta aina unohtunut, täytyy varmaan ryhdistäytyä ja poistaa kyseinen opus jostain.
 
EDIT, Ja kyllä, "Munat jäi vetoketjun väliin" on mielestäni paras suomenkielinen biisi, jonka olen kuullut. Ja tässä voin kertoa, että tuo on oikeasti mielipiteeni.
 
...kiskoessa munat jäi vetoketjun väliin, sorsan syy, miks se ottaa vetoketjun pesänrakennusaineeksi...
Jäsen X
15.03.2004 09:15:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta herran lastenlaulut ovat kyllä äärimmäisen hyvää musiikkia ja hyvin tehtyä tavaraa. Jo pelkästään ne oikeuttavat miehen statusarvon.
 
Pienenä pelkäsin Numminen & Hietanen -kaksikkoa... todella pelottavia olivat.. en ymmärtänyt niitä lastenohjelmiksi ollenkaan...
 
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Sertzo S
15.03.2004 09:26:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loisto Hemmo!!!!
 
maelstrom
15.03.2004 09:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen taiteilijoiden äiti. Suuri mies. En pysty kirjoittamaan respectiä, koska sanat ovat laimeita.
 
On ässäarpa syntyä Suomeen.
hörhö
15.03.2004 11:18:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nero, jollaiseksi suurin osa ihmisistä ei osaa häntä käsittää. Monipuolinen tuotanto musiikissa ja kirjallisuudessa, mutta hän on toiminut muutenkin suomalaisen kulttuurin eteen uskomattoman paljon(avantgarde, iskelmä, huumori, jazz, lastenmusiikki ja vaikka mitä). Tämä mies tietää kaiken suomijazzista, tangosta, iskelmästä 60-70 luvuilla suomalaisen avantgarden tärkeimpiä vaikuttajia happeningien järjestäjänä, jne, jne. Hän on muokannut vuosikymmeniä suomalaisten taidekäsityksiä ja hallitsee todella suvereenisti suomen, ruotsin, saksan ja englannin, mutta on myös opiskellut ainakin japania, esperantoa ja ties mitä. Kaikkia Nummisen saavutuksia ei varmaan kukaan pysty listaamaan. Tai ainakin siitä tulisi paksu kirja.
 
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
sepeli
15.03.2004 12:30:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hullu ja nero.
 
Tottahan tämä.
 
The rover was directed to turn right, go forward, turn right, take images of "Last Chance," turn right, go forward, turn left, go forward, turn right, take images of "Big Bend," go straight, turn left and go straight!
1960-1980
15.03.2004 14:28:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä hetkellä on luettavana tuo Baarien mies. Hieno kirja. Jostain syystä aina lukiessa iskee tajuton kaljanhimo.
 
askomiko
15.03.2004 19:51:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numminen on lyhyt mies. Olin iloinen kun tuli Ilosaarirokkiin. Pyysin nimmarin ja otin kuvan. Liekö ensimmäisiä festarikeikkojansa nyt viimeaikoina. Myöhemmin oli myös Provinssisa jättiyleisölle esiintymässä, tosin taustabändinä oli joensuun ylpeys Oscar hot Quartet eikä Pedro.
 
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Super-Jari
15.03.2004 19:54:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen kovin jätkä.
 
"Vasara on m.netin nopein" -greshgurt
lxi
15.03.2004 20:04:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numminen on lyhyt mies. Olin iloinen kun tuli Ilosaarirokkiin. Pyysin nimmarin ja otin kuvan. Liekö ensimmäisiä festarikeikkojansa nyt viimeaikoina. Myöhemmin oli myös Provinssisa jättiyleisölle esiintymässä, tosin taustabändinä oli joensuun ylpeys Oscar hot Quartet eikä Pedro.
 
M.A. ja Oscar H.O.T. Quartet olivat myös Keski-Suomen maanmainioilla Naamat-festareilla toissavuonna. Täydellisen murhaava ja murhaavan täydellinen kombinaatio!
 
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Tony-
15.03.2004 20:06:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IHan loistava heppu. Mm. Auto synnyttää ja Munani jäi vetoketjun väliin ovat erittäin lystikkäitä biisejä.
Ja viime Ilosaarirokissa URO toimi kuin unelma, huolimatta teknisistä ongelmista...
 
Long Live Rock'N'Roll!
Noita
15.03.2004 21:26:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marvellous elikkä enklanninkirjan mukaan taianomaista.. Siis hieno ihminen, upea ääni, syvän filosofiset sanoitukset.. mitähän muuta.. Oma persoonansa, joo. Syönyt meidän keittiössä lihasoppaa. Jep.
 
Learning to fly
Tapio79
16.03.2004 12:30:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio mies sekä musiikillisiin että muihinkin ansioihin katsoen. Pari kertaa tuli viime vuonna todistettua herra livenä ja ihan parhaasta päästä näkemiäni keikkoja olivat molemmat.Harvan kerran olen kotiin keikalta hoippunut yhtä hyvällä mielellä.
 
M.A. tuntuu kyllä olevan enemmän miesten arvostama artisti,ainakaan minä en tunne yhtään femalea joka tykkäisi Maurin biiseistä (ainakaan muista kuin niistä lastenlauluista).Kauniimpaa puoliskoakin olen yrittänyt sivistää Nummisen maailmaan, mutta ei mene läpi ei. Kummallista.=)
 
Kumotkaa ennakkoluuloni, naiset, jos teitä M.A.:sta pitäviä sellaisia on...
 
TiMiTheShiT
16.11.2004 17:46:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaikin puolin loistava heppu
 
levyistä tulee heti mieleen underground-rock - Suomen Talvisota 1939-1940
 
"v*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle."
 
kaikin puolin varsin viihdyttävä klassikkolevy, joka saa hymyn huulille ja groovaa alusta loppuun.
 
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
paavi
16.11.2004 19:26:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottahan tämä.
 
Niinpä on. Vaikea ymmärtää muutamaa katkeraa kommenttia täälläkin.
 
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
jussiohman
16.11.2004 20:09:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kehukaa vaan neroksi ja vaikka miksi, mutta minulle se mies on aina ollut se sama paskan äänen omaava dorka, joka pukeutuu jänikseksi ja laulaa lapsille jossain Tapiolan ala-asteella Pedro Hietasen kanssa. Ei kovin kiinnostavaa. En isommin ole tutustunutkaan, mutta niin luotaantyöntävää saissea olen mieheltä kuullut, ettén varmaa ikinä aiokaan.
 
Lihava sinkku hakee kontaktia
Ukko
16.11.2004 21:07:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kehukaa vaan neroksi ja vaikka miksi, mutta minulle se mies on aina ollut se sama paskan äänen omaava dorka, joka pukeutuu jänikseksi ja......
 
Sarjassamme, omaan laajan maun koska kuuntelen neljää erilaista hevi bändiä.
 
Valdemar
16.11.2004 23:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarjassamme, omaan laajan maun koska kuuntelen neljää erilaista hevi bändiä.
 
haha!!!
 
Fat girls tell no lies
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «