Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Haetaan soittotaitoisia 16 - 25 -vuotiaita tv-sarjan bändiin
1 2
Veikko
11.06.2010 10:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Doc_Louis: Jos asuisin Tampereelle olisin heti mukana. Joku voisi hieman valaista myös minua että mitä haittaa tuosta oikeen muusikon uralle olisi?.
 
Ei mitään haittaa. Porukan vaan on pakko rääpiä päätään kun oma taito tai uskallus ei riitä tuollaiseen. Ja kaveritkin voisi nauraa.
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Thefish
11.06.2010 11:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käviskö mitenkään nuorekas 38v.? ;-)
 
I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.Go and boil your bottoms, you sons of silly person!
moderndrummer88
11.06.2010 11:26:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huhhuh, pari negatiivista viestiä ja sen jälkeen melkein 20 viestiä pelkkää nillitystä siitä miten joku viittii nillittää.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Veikko
11.06.2010 11:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Huhhuh, pari negatiivista viestiä ja sen jälkeen melkein 20 viestiä pelkkää nillitystä siitä miten joku viittii nillittää.
 
Ja sitten vielä tämä sun joka nilittää nilittämisen nilittämistä. Hoho.
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
moderndrummer88
11.06.2010 11:34:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Ja sitten vielä tämä sun joka nilittää nilittämisen nilittämistä. Hoho.
 
Eikun nillittämisen nillittämisen nillittämistä!
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Sir Härö
11.06.2010 12:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vakavasti harkitsen lähteväni Tampereelle 18.6. nypläämään bassoa. Jos ei statistirooli osu kohdalle niin tuputan itseni vetämään bnc:tä kulisseihin.
 
If you can't convince them, confuse them
moderndrummer88
11.06.2010 12:16:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ehdottomasti menisin itekkin käymään jos vaan lähempänä asuisi...
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Keppis
11.06.2010 12:19:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hankala homma kun tuolloin 21. päivä on erään teatterialan koulun pääsykoe johon oon menossa. Muutenhan tämä olisi ollu minunlaiselle näyttelijähörhölle sopiva juttu.
 
Mitä nuorempana kuolet, sitä hienompi ihminen olit.
costumehero
11.06.2010 14:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vou, toihan kuulostaa hyvältä, sinne kaikki (16-25v soittotaitoiset...)! Itse olen varmaan liian aloittelija vielä, ettei natsaa...
 
One, two, three
Lennu
11.06.2010 20:42:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

costumehero: Vou, toihan kuulostaa hyvältä, sinne kaikki (16-25v soittotaitoiset...)! Itse olen varmaan liian aloittelija vielä, ettei natsaa...
 
Sinne vaan, kukaan ei parjaa yrittäjää. Jos ei natsaa, niin sit koklaa jotain muuta.
 
My life is like an Opel-highway.
Jokapaikanapina
11.06.2010 20:49:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hähä, siitä vasta ilo repeis ku mnettiläiset pääsis röytään johki sarjaan :D
 
Itse ajattelin kyllä mennä ehkä vähän soittelee
 
Thet
11.06.2010 21:05:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ois pokkaa niin voisin mennäkkin. Musiikinopettaja oli aikoinaan meikän suurin fani, etenkin näyttelyn kohdalla. Lähinnä kyl vedin inspiroitua läppää lavalla, mutta aina sain suuret kiitokset. Soittotaito on se mikä kusee ja kynnys lähteä mihinkään on liian suuri. Mut toivottavasti joku löytää paikkansa tuolta.
 
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth "
RamoQ
11.06.2010 21:37:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas joku päätti vetää sitten herneet nenään kommentistani... (Meninkin yleistämään)
Toin vain julki oman mielipiteeni aiheesta?
 
Vai kiistääkö joku etteikö tuo nimi voisi seurata pitkän aikaa mukana?
 
Toki voi käydä myös päinvastoin että joku saa sen nosteen musiikkiuralleen täältä, tai miksei vaikka näyttelijänuralleen jne.
 
"Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki
Lennu
11.06.2010 22:23:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RamoQ: Vai kiistääkö joku etteikö tuo nimi voisi seurata pitkän aikaa mukana?
 
Mitä sillä on väliä? Selventäisitkö.
 
My life is like an Opel-highway.
RamoQ
11.06.2010 22:39:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Mitä sillä on väliä? Selventäisitkö.
 
Muutamat näistä Flopanneista "kykykisojen voittajista" muistettiin siitä kisasta eikä musiikistaan. ---> Floppi
 
"Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki
Lennu
11.06.2010 22:44:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RamoQ: Muutamat näistä Flopanneista "kykykisojen voittajista" muistettiin siitä kisasta eikä musiikistaan. ---> Floppi
 
Mun mielestä siinä musiikillisessa annissa oli enemmän vikaa. Paljon löytyy niitäkin, joilla se breakout toimi nimenomaan noiden mahdollisuuksien kautta. Jos kyky ei riitä, niin ei siinä auta vippaskonstitkaan. Kaikki keinot on silti sallittu, ei niistä mitään pedonmerkkiä otsaan jää. Vai muistaako joku vielä Jenni Vartiaisen olleen Popstarsissa? Hyvillä biiseillä se nykyään pärjää ja sillä, että on tehnyt duunia.
 
My life is like an Opel-highway.
RamoQ
11.06.2010 22:50:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Mun mielestä siinä musiikillisessa annissa oli enemmän vikaa. Paljon löytyy niitäkin, joilla se breakout toimi nimenomaan noiden mahdollisuuksien kautta. Jos kyky ei riitä, niin ei siinä auta vippaskonstitkaan. Kaikki keinot on silti sallittu, ei niistä mitään pedonmerkkiä otsaan jää. Vai muistaako joku vielä Jenni Vartiaisen olleen Popstarsissa? Hyvillä biiseillä se nykyään pärjää ja sillä, että on tehnyt duunia.
 
Tietenkin kyllä näitäkin löytyy! Vähän kakspiippusia juttuja nämä.
Voi käydä kummin vain. Sitä oli vähän niinkuin hain nyt näullä.
 
"Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki
Veikko
11.06.2010 22:52:45 (muokattu 11.06.2010 22:54:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Vai muistaako joku vielä Jenni Vartiaisen olleen Popstarsissa? Hyvillä biiseillä se nykyään pärjää ja sillä, että on tehnyt duunia.
 
Niinpä. Toi on vaan muuttunut kuinka itseään tuodaan julki. Ei se "kasetti Heleniuksen Epelle" -metodi enää ole ainoa ja tehokkain keino. Ainoa mikä on pysynyt samana viimeiset sata vuotta on se, että kukaan ei vahingossa astele rahanipun kanssa kellariin ja sano, että lähdetääs pojat tekeen levy, minä maksan.
 
Niin ja se vielä, että tuollaisista proggigsista saa monasti kontakteja, jotka ovat arvokkaita elleivät jopa välttämättömiä.
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Pitkavirta
11.06.2010 23:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RamoQ: Tietenkin kyllä näitäkin löytyy! Vähän kakspiippusia juttuja nämä.
Voi käydä kummin vain. Sitä oli vähän niinkuin hain nyt näullä.

 
massan suosio ------------ musarungareiden respekti
 
tätäkö skaalaa sä hait?
I.F. Ratajczyk
13.06.2010 14:01:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan näitä esimerkkejä siitä kuinka profiloituminen johonkin tiettyyn juttuun hankaloittaa alan vaihtoa: Janina Forstellin laulu-ura, Janne Hurmeen hevibändi, Amoral etc.
Jenni vartiaisen kohdalla kyse on siitä että kyseessä oli bändi eikä popstar-jenni, ja musatyyli on pysynyt melko samanlaisena (siis suomenkielisenä poppina). Pmmp:n onni oli että eivät pärjänneet kisassa vaan saivat rauhassa tehdä omaa juttuaan.
 
Tuskin tuosta bändihommasta haittaa on jos ei ihan pääroolissa heilu, eli messiin vaan jos mieli tekee. Itse oon vähän liian vanha. Perkele.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «