Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DLX-music
1 2
Dumb
20.01.2003 16:15:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uudessa Soundissa on DLX-musicin mainos, jossa kerrotaan, että uusi osoite on Kirkonkyläntie 15, puhelinnumero on sama kuin ennenkin ja liike on avoinna 10-18 ja la 10-15.
 
Mutta milloin on avajaiset?!
 
Ja koskas tehdään se joukkokäynti noissa uusissa tiloilla? 8-)
 
Fortune
20.01.2003 16:29:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se piru kun se Soundi on myytävänä irtonumerona mutta tilaajalle ei ole tullut. Saakelin saakeli, sanon minä!
 
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Dumb
20.01.2003 16:33:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se piru kun se Soundi on myytävänä irtonumerona mutta tilaajalle ei ole tullut. Saakelin saakeli, sanon minä!
 
Minä olen tilaaja ja lehti oli tullut tänään.
 
"Tasan ei käy onnenlahjat"
 
8-)
 
Fortune
20.01.2003 16:51:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Minä olen tilaaja ja lehti oli tullut tänään.
 
"Tasan ei käy onnenlahjat"
 
8-)

 
Prkleen korvessa tämä Espoo.
 
Asuapa Karkkilassa.
 
Not.
 
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Veikko
20.01.2003 17:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä Tampereen päässäkään ole Soundi vielä tipahtanut luukusta. Saaperi soikoon.
 
Pirkanmaan passivistit ry. - Aktivisteja vastaan -
MacGyver
20.01.2003 18:03:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta milloin on avajaiset?!
 
Ja koskas tehdään se joukkokäynti noissa uusissa tiloilla? 8-)

 
Voisinpa tässä huomenissa kävellä siitä ohi koulumatkalla. =)
 
Joukkokäynnistä en tiedä, mutta ilmoitelkaa toki, olen mitä luultavimmin kymmenen minuutin matkan päässä sieltä.
 
-MacGyver
 
Si vis pacem, para bellum
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Roberto
20.01.2003 19:07:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se piru kun se Soundi on myytävänä irtonumerona mutta tilaajalle ei ole tullut. Saakelin saakeli, sanon minä!
 
Tästä nimenomaisesta syystä lopetin tilauksen muutamia vuosia sitten. joku roti sentään pitäis olla. Prkl.
 
Fortune
20.01.2003 20:57:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Tästä nimenomaisesta syystä lopetin tilauksen muutamia vuosia sitten. joku roti sentään pitäis olla. Prkl.

 
Aina parempi kuin Riffi, jonka julkaisupäivämäärä venyy ja vanuu joka kerta. Ei ole pojilla oikein deadlinet hallussa :)
 
MikroBitti sentään tulee ajoissa. Ja Aku Ankka.
 
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
äksy
21.01.2003 09:33:10
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Tästä nimenomaisesta syystä lopetin tilauksen muutamia vuosia sitten. joku roti sentään pitäis olla. Prkl.

 
Pännii toi Soundin politiikka, että irtonumeroasiakkaita paapotaan ja tilaajia sorretaan. Irtonumeroiden ostajat saa usein 2 lehtee yhden hinnalla ja näköjään lehdetkin ennen tilaajia. Ja oheisroinaakin irtonumeroasiakkaat saa näköjään useammin kuin tilaajat. Siirryn irtonumeroasiakkaaksi. Ei, siirryn kirjaston asiakkaksi.
 
Fortune
21.01.2003 10:04:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Pännii toi Soundin politiikka, että irtonumeroasiakkaita paapotaan ja tilaajia sorretaan. Irtonumeroiden ostajat saa usein 2 lehtee yhden hinnalla ja näköjään lehdetkin ennen tilaajia. Ja oheisroinaakin irtonumeroasiakkaat saa näköjään useammin kuin tilaajat. Siirryn irtonumeroasiakkaaksi. Ei, siirryn kirjaston asiakkaksi.

 
Minulle morsian osti vuodeksi lahjatilauksen, en mene perumaan. Onhan sinne kiskalle kuitenkin 300 metriä ja tuo kannetaan (kun kannetaan) kotiin asti.
 
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Fortune
24.01.2003 19:35:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

27.1. on näköjään avajaiset, sunnuntain Hesarissa on ilmeisesti tarjouksia.
 
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
viltsu77
26.01.2003 05:24:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DLX-music on aika sukka mesta. Myyjät tuntu olevan aika pihalla ku siel viimeks asioin.
 
Fortune
26.01.2003 07:49:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DLX-music on aika sukka mesta. Myyjät tuntu olevan aika pihalla ku siel viimeks asioin.
 
Kyllä se on Hgin kolmen parhaan musiikkikaupan joukossa kaikin puolin. Olen itse kantanut sinne ihan liikaa rahaa..
 
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Dumb
26.01.2003 13:05:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä paikka se minunkin mielestäni on. Se testikoppi varsinkin on hyvä juttu. Ihan suosikkipaikkojani (tai ainakin oli, nyt varmaan vähenee käynnit kun matkaa on enemmän).
 
MacGyver
26.01.2003 14:59:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävelin muuten perjantaina siitä puljusta ohi kotimatkalla, ja täytyy sanoa, että se on aika julmetun iso liike. Sanottiinhan sunnuntain Hesarissakin että siellä on maan suurin soitinvalikoima. DLX on kyllä ollut suosikkiliikkeeni yhdessä Musamaailman ja Music Shopin kanssa. Parasta asiassa on toki se, että minä voin käydä siellä hetken mielijohteesta vaikka kävellen. Hienoa, DLX!
 
-MacGyver
 
Si vis pacem, para bellum
Treeniohjelma
Oma rakkaani
viltsu77
27.01.2003 05:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaippa siel joku päivä joutaa käymään. Sylettää vaan ku ei oo rahaa ostaa mitään ..
 
Huonot lehdet
27.01.2003 08:49:34
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Minä olen tilaaja ja lehti oli tullut tänään.
 
"Tasan ei käy onnenlahjat"
 
8-)

 
Kun tilaa lehden, on usein huonommassa asemassa kuin irtonumeron ostaja. Kioskilla tai kaupassa voi selata lehden ja tehdä vasta sitten ostopäätöksen. Tilaaja taas saa sitä mitä on tilannut; usein pelkkää soopaa. Riffi ja Soundi ovat molemmat menneet alaspäin, ja siksi onkin tärkeää saada selata ne ensin läpi. Näin säästää rahaa ja turha vitutuskin jää vähemmälle.
 
kivi
27.01.2003 11:28:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Kun tilaa lehden, on usein huonommassa asemassa kuin irtonumeron ostaja. Kioskilla tai kaupassa voi selata lehden ja tehdä vasta sitten ostopäätöksen. Tilaaja taas saa sitä mitä on tilannut; usein pelkkää soopaa. Riffi ja Soundi ovat molemmat menneet alaspäin, ja siksi onkin tärkeää saada selata ne ensin läpi. Näin säästää rahaa ja turha vitutuskin jää vähemmälle.

 
Hm. Kuitenkin, tilausmyynti on se, jonka jatkuvuuden varaan lehteä rakennetaan. Pelkällä irtonumeromyynnilla tulee toimituskunnalle sen verran unettomia öitä, että lehteen on pakko keksiä raflaavan kuuloisia otsikoita ja pienimmän yhteisen nimittäjän mukaan tehtyjä juttuja, joilla saadaan irtonumero-ostajan pikaisen selauksen aikana vakuuttuneeksi.
 
Kai Soundissakin olisi muutakin kuin Popeda, Eppu Normaali, Iron Maiden ja Motörhead -aiheisia juttuja, jos uskallettaisiin luottaa siihen, ettei joka numerolla tarvi saada niitä "the great unwashed" kuten amerikkalaiset sanoo, vakuuttuneeksi;-) (älkää vetäkö hernettä nenään, itsekin asun maalla).
 
Riffillä on tinkimättömämpi linja, ja jutuista ei useinkaan ensi silmäyksellä tiedä kuinka paljon niistä loppupeleissä hyötyy (yleensä enemmän kuin luulis). Vaikka välillä tulisi numero, jossa ainoa helmi on Reiskan palsta (se ei petä koskaan!) olen kuitenkin kestotilaaja alusta alkaen, koska tiedän kuinka pari ostamatta jäänyttä irtonumeroa voi kaataa koko lehden.
 
Ja kyllä mä haluan jatkossakin että lehti on sekä mielenkiintoinen, että ylipäätänsä olemassa. Liian monen loistavan musiikkilehden oon nähnyt kaatuvan saappaat jalassa tai taantuvan teiniposteripaketiksi.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
TN
27.01.2003 23:07:40
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hm. Kuitenkin, tilausmyynti on se, jonka jatkuvuuden varaan lehteä rakennetaan. Pelkällä irtonumeromyynnilla tulee toimituskunnalle sen verran unettomia öitä...
 
Mitens noi mainokset? Uusimmassa Soundissakin on 20 sivua mainoksia. Eiköhän mainoseuroilla makseta suurin osa lehden valmistuskuluista.
 
Riffillä on tinkimättömämpi linja
 
Hyvä lehti, mutta on syytäkin pitää tinkimätön linja kun on ainoa "alan" erikoislehti suomessa. Pärjäisiköhän lehti ilman mainostuloja?
 
karkki
28.01.2003 09:36:24 (muokattu 28.01.2003 09:37:02)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Mitens noi mainokset? Uusimmassa Soundissakin on 20 sivua mainoksia. Eiköhän mainoseuroilla makseta suurin osa lehden valmistuskuluista.

 
Mainoseuroja virtaa lehteen sitä enemmän mitä enemmän on näyttää levikkiä. Ilmoittaja maksaa enemmän mainoksesta, jonka näkee 50 000 ihmistä kuin 50 ihmistä. Lisäksi tilausmaksut saadaan sisään etukäteen, joten niiden varaan voi suunnitella tulevia hankkeita. Irtonumerotulot tulevat vasta viiveellä.
 
Hyvä lehti, mutta on syytäkin pitää tinkimätön linja kun on ainoa "alan" erikoislehti suomessa. Pärjäisiköhän lehti ilman mainostuloja?
 
Aika harva lehti pärjäisi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «