Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi m.net!
1 2 3 4
pitkätukka
17.01.2003 17:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua jäi vituttamaan pahasti tuo, että teemoja on vain noi saatanan reunat mitkä vaihtuu. VITTU MISSÄ ON TUMMEMAT TAUSTAVÄRIT? SAATANA! Siinähän yön pimeimmillä hetkillä selailet tätä kun valkoinen kirkas paskaväri polttaa verkkokalvot paskaksi. JUMALAUTA NYT SITÄ TUMMAA VÄRIÄ TEEMOIHIN ETTÄ SAADAAN SYNKISTELLÄ! ME METALLIMIEHET VAADIMME SITÄ!!! Muuten ihan hassua.
 
Samaa mieltä. Vaikka en metallia kuuntelekaan.
 
afro
17.01.2003 17:32:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa!!!
Kerkesin nyt vasta mukaan.
Vähän oudoksuttaa, mutta kyl tää tästä;) !!!
 
Onnea vain!
 
-afro-
Epämuusikko
17.01.2003 17:55:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienolta näyttää. Ja onneksi olkoon jo kolmivuotias Musanetti
 
Viina on teeskentelyä
Johtaja
17.01.2003 17:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä vähän kommentteja itse kullekkin.
 
JCM:lle Juhani lähetti terveisitä jo Radiossakin mutta minä lähetän tässä uudelleen jos vaikka meni ohi. Ja eihän täällä mitään keskikaljaa kannatakkaan juoda ;)
 
Ja todellakin keskustelun taso nostettiin kerta heitolla korkealle. Turhat kirjoitukset poistetaan suoraan ja siinä rajalla olevat tapaukset turhuudet-alueelle. Entiset S&V alueelle kirjoittelijat voivat siirtyä vaikka Demin palstoille (jossa meistä on kirjoitettu kuulemma jotain paskaa;)..
 
Teema värejä ja muutakin mikä on hyvää ja/tai paskaa tässä uudessa, voi ja pitää kertoa. Mielellään palaute-lomakkeella niin ei ainakaan mene ohi. Tämäkin uusittu systeemi on tehty ihmisten palautteiden mukaan.
 
Lisäksi tähän vielä loppuun mahtavaakin suuremmat kiitokset kaikille beta-testiin osallistuneille. Nauttikaa pullo olutta ja olkaa tyytyväisiä panokseenne.
 
Älä ota sitä vakavasti.
Pahisguy
17.01.2003 19:04:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokseja ylläpitoon, komialta näyttää! Ja löytyy kaikenlaista uutta ja jännää, pitää tutustua paremmin ajan kans. Ja hyvä homma nuo värinvaihot, ei tarvi porukoitten kahtua että mitä se aina istuu illat tuola yhellä ja samalla sivulla.
Ja oluet aukiaa näillänäkymin huomena, sweet karjala IVB is waiting!
 
Lojuuko nurkissasi joku bassonraato? Myy se mulle, tarvin aihion!
Fortune
17.01.2003 19:06:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja hyvä homma nuo värinvaihot, ei tarvi porukoitten kahtua että mitä se aina istuu illat tuola yhellä ja samalla sivulla.

 
Hoho.
 
Minulla olisi about 40 tölkkiä IVA-olutta kaapissa.
 
Ensi viikollahan onkin Valtavan keikka, pitää mennä sinne selittämään niiden voimalla :)
 
Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp.
Porsas.
JCM
17.01.2003 19:11:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hoho.
 
Minulla olisi about 40 tölkkiä IVA-olutta kaapissa.
 
Ensi viikollahan onkin Valtavan keikka, pitää mennä sinne selittämään niiden voimalla :)

 
GrlrlrlrlgrlrglrglrglrglrlllääähhhhhHHH....
 
Wuaahhh, tulen heti sinne ÄLÄ POISTU! Hoho.
 
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR
JCM
17.01.2003 19:12:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


JCM:lle Juhani lähetti terveisitä jo Radiossakin mutta minä lähetän tässä uudelleen jos vaikka meni ohi. Ja eihän täällä mitään keskikaljaa kannatakkaan juoda ;)
 

 
Terveiset tuli perille, enkä ole paljon missannut tuolta radiosta muutenkaan. Melkein koko ajan on tullut kuunneltua siitä kun lähetys alkoi!
 
Terveisiä vaan teillekin, joo ja hakekaa tuolta demostudiosta SANTHYRiä sinne radioon nii kuullaan kunnon musaakin. Hoho.
 
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR
Ada
17.01.2003 19:23:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienolta näyttää! Ja vihdoinkin kirjautuminen toimii, kiitos! ^_^
 
juici
17.01.2003 19:28:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep Jep. Pitää nyt minunkin testata ja päästä ääneen kun keean muutkin. Niin.
 
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä: PASKA ON HYVÄÄ!
Shirley
17.01.2003 19:51:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen täällä nyt vasta. Hienot on sivut kyllä. Loistavaa.
 
Thursday told me something sad, Friday will kill me.
Dumb
17.01.2003 20:40:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkoi toi nettiradio toimimaan nyt kunnolla kun tulin treeneistä. Silloin neljän ja viiden välillä se pätki koko ajan tai sitten ei toiminut ollenkaan. Nyt kuuluu selkeästi ja koko ajan. Siistiä.
 
Harmi kun mun bändin uusia biisejä ei ole netissä missään (enkä itse osaa laittaa) niin en voi niitä ehdottaa soittoon. 8-)
 
Kitaranraiskaaja
17.01.2003 20:43:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi kun mun bändin uusia biisejä ei ole netissä missään (enkä itse osaa laittaa) niin en voi niitä ehdottaa soittoon. 8-)
 
No jos sulla on ne mp3:na koneella niin mikseri.nettiin ne on aika yksinkertainen käydä laittamassa. Tokihan sinne pitää rekisteröityä, mutta ilmaistahan sekin on.
 
Kitaranraiskaaja.cjb.net - Siellä on kaikki. (päivitetty 14.12.2002)
Dumb
17.01.2003 20:46:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No jos sulla on ne mp3:na koneella niin mikseri.nettiin ne on aika yksinkertainen käydä laittamassa. Tokihan sinne pitää rekisteröityä, mutta ilmaistahan sekin on.

 
Ne on jotain vammasia .wma-tiedostoja enkä osaa vaihtaa niitä mp3-muotoon. Ei auta pelkkä uudelleennimeäminen kun niistä tulee sitten .mp3.wma-tiedostoja.
 
Täytyy käydä tuolla mikseri.netissä kohta....
 
Dumb
17.01.2003 20:54:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meni muuten väärään viestiketjuun toi biisi-juttu. Piti laittaa tonne Jamin aloittamaan "Kuuleeko..." -viestiketjuun se. Tää on niin tätä.
 
MacGyver
17.01.2003 22:15:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hoho.
 
Minulla olisi about 40 tölkkiä IVA-olutta kaapissa.
 
Ensi viikollahan onkin Valtavan keikka, pitää mennä sinne selittämään niiden voimalla :)

 
Eikös tuo ole Stella Star Clubilla joskus keskellä viikkoa? Olin tänään nimittäin Stella Star Pubissa ja näin siinä keikka-aikataulun. Sisäänpääsymaksua ei tainnut edes olla...
 
-MacGyver
 
Si vis pacem, para bellum
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Fortune
17.01.2003 22:16:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Eikös tuo ole Stella Star Clubilla joskus keskellä viikkoa? Olin tänään nimittäin Stella Star Pubissa ja näin siinä keikka-aikataulun. Sisäänpääsymaksua ei tainnut edes olla...
 
-MacGyver

 
Joo, keskiviikkona. Torstaina on kahdeksalta aamulla fysikaalisen kemian luento. Eikun keikkaa katsomaan siis.
 
Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp.
Porsas.
Vilhelmus
17.01.2003 22:23:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Joo, keskiviikkona. Torstaina on kahdeksalta aamulla fysikaalisen kemian luento. Eikun keikkaa katsomaan siis.

 
Äh. Vitsa sentään kun täältä ei pääse moisia katsomaan.
Sovittakoon siis että kesällä teen sellaisen parin viikon reisun pk-seudulle että asun vuorotellen tein kaikkien luona ja katon 6558399 keikkaa.
 
Lisää diskanttia!
Fortune
17.01.2003 22:24:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Äh. Vitsa sentään kun täältä ei pääse moisia katsomaan.
Sovittakoon siis että kesällä teen sellaisen parin viikon reisun pk-seudulle että asun vuorotellen tein kaikkien luona ja katon 6558399 keikkaa.

 
Joo, minä olen kesällä Valkeakoskella töissä tienaamassa kitara- yms. hauskuusrahoja Fortumilla.
 
Joten tervetuloa asumaan morsiameni kanssa Espooseen.
 
Eikun...
 
Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp.
Porsas.
Vilhelmus
17.01.2003 22:26:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Joten tervetuloa asumaan morsiameni kanssa Espooseen.
 
Eikun...

 
Minkä näkönen morsiames on? Sori, meni jo mauttomaks =D
Täytyy treffata Koskella, saapunen kattoon Tehtaan kentälle muutaman fudismatsin jälleen.
 
Lisää diskanttia!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «