Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Elokuvamusiikki
1 2 3 4
ekomerja
27.01.2016 19:40:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän saisin nuotit Nino Rota-Godfather Waltz ? Ei löytynyt turkulaisista musiikkiliikkeistä.
Elokuvan Kummisetä musiikki on muutenkin aivan ihanaa!
Harrastan haitarinsoittoa,nyt vasta 50-kymppisenä, kansalaisopistossa.Jaksan harjoitella,jos melodia on kaunis ja itse pidän siitä.Joten auttakaa,please!
 
Sax-pappa
27.01.2016 21:56:57 (muokattu 27.01.2016 21:58:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekomerja: Mistähän saisin nuotit Nino Rota-Godfather Waltz ? Ei löytynyt turkulaisista musiikkiliikkeistä.
Elokuvan Kummisetä musiikki on muutenkin aivan ihanaa!
Harrastan haitarinsoittoa,nyt vasta 50-kymppisenä, kansalaisopistossa.Jaksan harjoitella,jos melodia on kaunis ja itse pidän siitä.Joten auttakaa,please!

 
Laita googleen hakusanoiksi Godfather Walz sheet music, niin sietä löytyy ladattava pianonuottikin.
 
Marlowe
28.01.2016 07:07:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekomerja: Mistähän saisin nuotit Nino Rota-Godfather Waltz ? Ei löytynyt turkulaisista musiikkiliikkeistä.
Elokuvan Kummisetä musiikki on muutenkin aivan ihanaa!
Harrastan haitarinsoittoa,nyt vasta 50-kymppisenä, kansalaisopistossa.Jaksan harjoitella,jos melodia on kaunis ja itse pidän siitä.Joten auttakaa,please!

 
Turun kaupunginkirjaston musiikkiosastolta löytyy melkeinpä pomminvarmasti!
 
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby)
Epämuusikko
28.01.2016 13:40:13 (muokattu 28.01.2016 13:44:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

texan: Merry Christmas Mr Lawrence - Ryuichi Sakamoton musiikki jäänyt paremmin mieleen kuin itse elokuva.
 
Elokuva on hyvä ja soundtrackinsa, ilman viime aikojen Bowie-kerrointakin.
 
Sakamotosta sen verran että tämä biisi iski tähän aamuun. Lujasti. En tiedä miksi.
 
https://www.youtube.com/watch?v=f8QVdLJFUlY
 
(samaan syssyyn sain viestin karvanoppaani että mm. Michael Jacksonin ja Eric Claptonin coveroima Behind the Mask -hippa on Sakamoton biisi!)
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «