Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä heille kävi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Fuzzball
11.08.2008 22:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs bändi se oli jolla oli 2000-luvun alussa semmoinen pikkuhittibiisi kuin 24/7 Asleep..? Oli semmoista hivenen angstaavaa pikkurankkaa rockia? Suomalainen bändi oli muistaakseni. Jonkin verran oli rummutusta mutta sitten katosi jonnekin
 
Bändi oli Reprinted. Itsellä kummitteli vuosia Jyrkissä nähty video Unexpected heart-päässä, kunnes ostin levyn parilla eurolla. Ovat nykyään hajonneet. Ei mikään ihme, jos levyllä on kaksi ok biisiä.
 
"I want more than life has to offer"
Simo78
12.08.2008 08:14:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi oli Reprinted. Itsellä kummitteli vuosia Jyrkissä nähty video Unexpected heart-päässä, kunnes ostin levyn parilla eurolla. Ovat nykyään hajonneet. Ei mikään ihme, jos levyllä on kaksi ok biisiä.
 
Alelaarista on kyllä mukava kaivella kaikennäköistä musaa. Itselle tarttunut mukaan mm. yksi ääni&vimma voittaja Clumsy(brittipoppia). Aikaisemmin mainitun Supperheadsin(muistaakseni löytyy joku sinkku) kanssa aika samaa tyyliä. Aika epäonnistunut oli tuo 2000-luvun väkinäinen suomalaisen brittipopbändin metsästys. Olihan aikoinaan myös James The Beaver-niminen bändi, jokunen alesinkku löytyy, en kyllä edes muista muuta kuin nimen, jotain poprockia tääkin tais olla. Reprintedin muistan, mutta taas vaan bändin nimen=) Ei tuo musa muistaakseni ihan umpisurkeaa kuitenkaan ollut
 
Janus
12.08.2008 09:24:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika epäonnistunut oli tuo 2000-luvun väkinäinen suomalaisen brittipopbändin metsästys. Olihan aikoinaan myös James The Beaver-niminen bändi, jokunen alesinkku löytyy, en kyllä edes muista muuta kuin nimen, jotain poprockia tääkin tais olla.
 
Ennen hajoamistaan JTB ehti vaihtaa nimensä vielä James X:ksi. Tossa yhtyeessähän koskettimia soitti ja biisejä teki soolourastaan paremmin tunnettu Aleksi Ojala.
Simo78
12.08.2008 09:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennen hajoamistaan JTB ehti vaihtaa nimensä vielä James X:ksi. Tossa yhtyeessähän koskettimia soitti ja biisejä teki soolourastaan paremmin tunnettu Aleksi Ojala.
 
Aukko sivistyksessä Aleksi Ojala? En ole kyllä kuullut edes nimeä, tai jos olen, niin en muista. Tuli ainoastaan mieleen, että eikös salatuissa elämissä ollut roolihahmo Aleksi Ojala?
 
ten
12.08.2008 18:39:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aukko sivistyksessä Aleksi Ojala? En ole kyllä kuullut edes nimeä, tai jos olen, niin en muista. Tuli ainoastaan mieleen, että eikös salatuissa elämissä ollut roolihahmo Aleksi Ojala?
 
Eikun se on Aleksi Sariola (näyttelijä) = Ken Ojala (hahmo). :) Siis Kentsu!
 
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Kailis
13.08.2008 00:46:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aukko sivistyksessä Aleksi Ojala? En ole kyllä kuullut edes nimeä, tai jos olen, niin en muista. Tuli ainoastaan mieleen, että eikös salatuissa elämissä ollut roolihahmo Aleksi Ojala?
 
No juu, sormi voi olla aukossa ja aukko sivistyksessä jos ei tiedä Aleksi Ojalaa mutta seuraa Salattuja Elimiä. Buahahah!!!
 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksi_Ojala
 
Tilumiässs
13.08.2008 00:53:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs Let Me Dreamille on käynynä? Joskus Jyrkis tuli The Maze video.
 
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
69
13.08.2008 02:09:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fake niminen bändi oli hyvä, kun ne paikallaolijoiden yleisöäänestykseen perustuvassa "Jyrki hit challengessa" voittivat ja saivat levytyssopimuksen, vaikka ite bändi oli kyllä aika hanurista. Eipä ne sitten toista kertaa enää levyttämään päässeet.
 
Kyseisen bändin ura ehkä juuri tyssäsikin siihen levysoppariin.
Jyrkissä vetivät vielä rokkia, mutta itse levy olikin sitten kaukana rokista.
Fakesta haluttiin luoda XL5, mutta epäonnistuttiin erittäin suuresti ja syntyikin INDX.
Aika julmia, ne isojen levylafkojen sedät.
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Me olemme Varissuo ja te olette maa. Panemme kovempaa kuin koskaan. Rendez-Vous.
Simo78
13.08.2008 07:06:33 (muokattu 13.08.2008 07:08:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No juu, sormi voi olla aukossa ja aukko sivistyksessä jos ei tiedä Aleksi Ojalaa mutta seuraa Salattuja Elimiä. Buahahah!!!
 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksi_Ojala

 
Joo tulee seurattua todella tiiviisti, kuten huomaa, että muistin jopa melkein oikein roolihahmon. Tohon sormijuttuun en edes uskalla ottaa kantaa... Katselin nyt noita biisien nimiä ja niiden perusteella ei ainakaan heti herännyt palavaa halua ostaa kyseisen artistin levyjä.
 
HeiNo
13.08.2008 14:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tulee seurattua todella tiiviisti, kuten huomaa, että muistin jopa melkein oikein roolihahmon. Tohon sormijuttuun en edes uskalla ottaa kantaa... Katselin nyt noita biisien nimiä ja niiden perusteella ei ainakaan heti herännyt palavaa halua ostaa kyseisen artistin levyjä.
 
Oliko tää Aleksi Ojala siis joku Salkkari-hemmo?
 
Pieni rumpalipoika
13.08.2008 14:34:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs Let Me Dreamille on käynynä? Joskus Jyrkis tuli The Maze video.
 
Mun käsityksen mukaan ovat edelleen kasassa, mutta sellaista hiljaiseloahan tuo on ollut jo iät ja ajat.
 
Kitaristi miksaili joskus todella kauan sitten meidän vetoja ja kuulemma on edelleen Ylellä äänitarkkailijana.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
Ironrock
13.08.2008 16:18:23 (muokattu 13.08.2008 16:18:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseisen bändin ura ehkä juuri tyssäsikin siihen levysoppariin.
Jyrkissä vetivät vielä rokkia, mutta itse levy olikin sitten kaukana rokista.
Fakesta haluttiin luoda XL5, mutta epäonnistuttiin erittäin suuresti ja syntyikin INDX.
Aika julmia, ne isojen levylafkojen sedät.

 
Faken raunioille syntyi ikimuistoinen Prinston, jossa oli sama kokoonpano + kosketinsoittaja. Hajosi pari vuotta sitten, nykyisin laulaja-kitaraisti vaikuttaa Automatic Eye-nimisessä bändissä, joka vissiin on saanut jonkun biisin jopa radioon.
 
Simo78
13.08.2008 17:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Faken raunioille syntyi ikimuistoinen Prinston, jossa oli sama kokoonpano + kosketinsoittaja. Hajosi pari vuotta sitten, nykyisin laulaja-kitaraisti vaikuttaa Automatic Eye-nimisessä bändissä, joka vissiin on saanut jonkun biisin jopa radioon.
 
Voicella pöyrii videokin, en nyt muista biisin nimeä. Sellaista popisrockista, ei mitään susipaskaa edes.
 
Pieni rumpalipoika
13.08.2008 20:15:04 (muokattu 13.08.2008 20:15:58)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voicella pöyrii videokin, en nyt muista biisin nimeä. Sellaista popisrockista, ei mitään susipaskaa edes.
 
Eipä. Just vaimon kanssa ahisteltiin kun se tuli Voicelta. Ihan karsee kertsi. Haiskahtaa Makilta. Hyi helvetti.
 
Edit. Kertsin sanat menee jotenkin näin: "Sunshine, Ill be your sunshine forever"
 
Gsus.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
k4ne
16.01.2010 23:14:40 (muokattu 17.01.2010 21:01:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko_-Procyon-:
 
Mutta missäs on luonteri surf?

 
Nyt olis vähän semmoista tietoa, että paluu keikkalavalle on totta tuossa tuokiossa:
 
http://meteli.net/tapahtuma/151298
 
E: Siis Hgin Semifinalissa 29.1.
 
Mad-Mike
17.01.2010 13:59:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs bändin katoaminen on kaivellut mieltä nimittäin Wizzard http://www.kaamos.com/wizzard/home.htm (suomlainen blackheavymetal-yhtye) katosi julkaistuaan viimeisimmän albuminsa Black Heavy Metal vuonna 2001 ja sen jälkeen ei ole bändistä kuulunut mitään. Itselläni ollut mielessä että ehkä bändi löi rukkaset naulaan kaikessa hiljaisuudessa koska porukka kyllästyi jatkuvaan miehistönvaihdokseen jota bändissä tapahtui, mutta tämä on vain minun teoriani asiasta. Jos jollakin on tarkempaa tietoa syystä nii kertokaa ihmeessä.
 
-Ei se nopeus vaan se taito-
Takajeejee
21.01.2010 21:46:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä kävi bändille Q5 ?
 
Alpha
22.01.2010 03:27:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sentencedin Vesku ainakin touhuaa oman "The Man Eating Tree"-bändinsä parissa, kun sitä tässä on kyselty...
 
http://plaza.fi/kaista/musiikki/uut … ulkaisee-debyyttialbuminsa-syksylla
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
stapani
22.01.2010 08:24:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yep
 
Q5
 
Kitaristeille tuttu Floyd Rosehan lähti siihen businekseen
ja Jonathan K ja Rick Pierce perustivat yhtyeen Nightshade.
"Dead Of Night" on selkeää jatkoa Q5-viitoittamalla jenkkihevitiellä
mutta tämän vuosituhannen alussa ilmestynyt "Blood And Iron"
on enemmän soundeiltaankiin nykyheviä.....itse asiassa
varsin hyvä kokonaisuus.
 
Stapani
 
Hargon
22.01.2010 08:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Come Inside kuulosti lupaavalta bändiltä. Mitä tapahtui?
 
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «