Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bändi tai artisti josta pidät mutta häpeät myöntää
1 2 3 4 520 21 22 23 24
Coatl
27.05.2007 23:51:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan näitä, Shakira, Pink, Christina Aguilera, Britney Spears, Irina, Scandinavian Music Group, Gorillaz, Garbage tulee nyt ekana mieleen. Alanis Morissette ehkä myös mutta ei mulla oo kun Jakitettu Pikkupillu levy enkä muita oo hankkimassa kun ne on aika scheibee.
 
Asioita tapahtuu

Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte.
Coatl
27.05.2007 23:51:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ehkä hävetä, mutta eipä tule usein ääneenkään kuulutettua, että Sugababes on ihan saatanan kova. Muijien ulkonäöllä myös mahdollisia vaikutuksia asiaan.
 
Kyllä :) Ainoo vaan että se ainoo hyvännäkönen lähti meneen bändistä.
 
Asioita tapahtuu

Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte.
Herba
27.05.2007 23:54:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Army Of Lovers. Paitsi että mitään en kylläkään häpeä.
 
Missä pillini on?!
Karhuherra
28.05.2007 00:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mewin, Placebon, Musen ym "homopopin" takia mut hakataan kahdesti päivässä. Toisaalta yks hyvä ystävä kuuntelee Dr. Bombayta, mutta sitä ei hakata, koska se on tyttö.
 
Koviahan ovat:
 
Tiktakin Heilutaan
Modern Talkingin kovimmat hitit
Michael Jacksonin kovimmat hitit
Apulanta
Ultra Bra parhaimmillaan
K-System - SupaDupaSound
Pelottavan monet iskelmäkappaleet
 
Niijjoo ja mun mielestä Metallican ReLoad ja St. Anger on niitten parhaimpia levyjä.
 
*vetäytyy kuoreensa*
 
Sen jänis se.
MaD PiAnIsT
28.05.2007 00:22:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satunnaisen iskelmän kuuntelun takia vierailee roskasäilöissä pesäpallomailan jälki haaroissaan.
 
Mutta ei käy kieltäminen etteikö Anna Erikssonilla olisi hienoja kappaleita.
Mariska on myös hyvää chillimusaa. Mitäs näitä nyt muita...
 
Pakko kadota paikalta ennenkuin ollaan taas roskiksessa..->
 
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Lord of the strings
28.05.2007 00:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whamin Wake me up before you go go -biisi on oikeasti helvetin kova.
 
Täst ei sit jätkät puhuta.
 
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Jag
28.05.2007 08:50:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen vetämään pohjat.
 
Lindsay Lohan. Kyllä, se on tehnyt musaakin. Speak niminen albumi täynnä loistavia hyvä fiilis nykypop ralleja: First, Disconnected, Rumors et cetera... Niin ja lisäksi Freaky Friday soundtrackilta löytyvä Ultimate on loistavuutta.
 
http://www.youtube.com/watch?v=k-UnHYCJ5pg
 
kadun kyllä varmaan myöhemmin tämän viestin lähettämistä
 
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Numb
28.05.2007 08:51:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whamin Wake me up before you go go -biisi on oikeasti helvetin kova.
 
Nyssä vedätät... Vedätäthän?
 
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen
StJerky
28.05.2007 09:24:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whamin Wake me up before you go go -biisi on oikeasti helvetin kova.
 
Täst ei sit jätkät puhuta.

 
Tuo oli ensimmäinen mitä jo kannattaa hävetä.
 
Minulla:
Boney M
Village People
Donna Summer
ym 70's disco.
 
Olin ilmeisesti herkässä iässä silloin, mutta aina kolahtaa.
 
hoffe
28.05.2007 09:34:31 (muokattu 28.05.2007 09:39:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Say It Right - Nelly Furtado
http://www.youtube.com/watch?v=JKKxLpnLOuQ
 
Tämä kolahti jostain syystä rockhevimieheen. Loistava sävellys, rytmitys, sovitus jne... sopivan eteerinen.
 
EDIT: tässä sama livenä oikeilla soittimilla: http://www.youtube.com/watch?v=fcr4-ZTH5lU
 
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
Chemo
28.05.2007 09:54:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikillisesti nolointa mitä ajatella saattaa olisi varmaan ehdottomuus musiikkimaussa, jonkinlainen rockpoliisius, tai se että kuuntelisi vain sellaista musiikkia mitä soittaa.
 
Sama! Enkä mäkään en häpeä mitään mitä kuuntelen.
 
Ihan hiton pitkästä aikaa jouduin tässä taannoin kuitenkin keskustelemaan itseni kanssa että onko tää ok mitä nyt kuuntelen. Olen nimittäin viime aikoina kuunnellut Johnny Cashin uskonnollisempaa tuotantoa, ja olen perinteisesti ajatellut että uskonnollinen propaganda ei oo jees - eikä ainakaan mun juttuni.
 
Mutta lopulta - ja tää on se perimmäinen pointti tässä - noi kappaleet pystyvät tarjoamaan erittäin vahvan kokemuksen myös uskontovapaallekin ihmiselle. Eihän katsojan tartte olla mielisairas kyetäkseen ymmärtämään Munchin Huuto-taulun ihmisen tuntemustakaan.... esimerkiksi Cashin American V:n Help Me:stä välittyvä voimien loppumisen tunne, kun ei enää jaksa itse, on todella voimakas.
 
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
E-tyyppi
28.05.2007 10:06:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whamin Wake me up before you go go -biisi on oikeasti helvetin kova.
 
Täst ei sit jätkät puhuta.

 
Toi on kyl kova biisi, mutta ei pidä unohtaa Last christmasia!
 
Tästä ei sit todellakaan huudella :D
 
-The most powerful tool in singing technology since yodeling dude: Inward singing!
Jesmies
28.05.2007 10:56:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm? myönnän kyllä mistä pidän, en häpeä musiikkimakuani :3
 
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
miscage
28.05.2007 10:57:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo. Musiikissa voi oikeastaan kusettaa vaan itseään, ns. "mä tykkään tästä musasta koska tää on sitä ja sitä"-meiningillä ja kuuntelemalla hampaat irvessä hiilikuituprogea mistä ei oikeasti pidä.
 
Itsellä on fetissi joihinkin "poikkeaviin" biiseihin kuten Rednexin Wish You Were Here. (ihan saatanan hyvä)
 
"Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?"
zirkonium
28.05.2007 12:07:13 (muokattu 28.05.2007 12:09:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo. Musiikissa voi oikeastaan kusettaa vaan itseään, ns. "mä tykkään tästä musasta koska tää on sitä ja sitä"-meiningillä ja kuuntelemalla hampaat irvessä hiilikuituprogea mistä ei oikeasti pidä.
 
Samaa mieltä. En mä häpeile ollenkaan sitä että diggailen esim. 80-luvun Madonnaa, vaikka välillä joku kaveri saattaa siitä yrittää jotain piruilla.
 
On muuten hiton ärsyttävää joskus vaikka iltaa istuessa, jos joku aloittaa sen urputuksen ettei tämmöistä musaa voi kuunnella. Ja mitään kompromisseja ei tunneta, vaan meininki on tyyliin "minun kodissa ei paskaa kuunnella", ja sitten kun tää tyyppi tulee kylään niin omat levyt tuodaan mukana. Menee tavallaan se pointti koko illanvietosta jos joku kyttää koko ajan stereoita ja haluaa kuulla vielä sen yhden biisin tuomaltaan levyltä. Keskustelukin keskeytyy koko ajan kun pitää hyökätä vaihtaan biisiä. Arggh.
 
Siis kyllä hyvä musiikki kuuluu minusta illanviettoon, mutta ihanne olisi että se olisi sellaista jota kaikki tykkäävät kuunnella ja joka ei kuitenkaan ole pääosassa. Yksi tuttu saattaa joskus tehdä esim. niin että jos se on ostanut jonkun uuden levyn se tulee bileisiin sen kanssa ja menee toiseen huoneeseen vaikka yksinään kuuntelemaan sitä. Se välillä vähän nyppäsee.
 
"Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa."
Jesmies
28.05.2007 12:21:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^
 
madonnalla tosiaan on jotain tosi kivoja veisuja :)
 
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
taikakameli
28.05.2007 13:14:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En häpeä mitään. Miksi häpeäisin?
 
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
Gardiner
28.05.2007 14:51:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En häpeä mitään. Miksi häpeäisin?
 
Eiks tää oo se Edith Piafin biisi. Se on kova. :)
 
"Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix
Karhuherra
28.05.2007 14:51:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten hiton ärsyttävää joskus vaikka iltaa istuessa, jos joku aloittaa sen urputuksen ettei tämmöistä musaa voi kuunnella. Ja mitään kompromisseja ei tunneta, vaan meininki on tyyliin "minun kodissa ei paskaa kuunnella", ja sitten kun tää tyyppi tulee kylään niin omat levyt tuodaan mukana. Menee tavallaan se pointti koko illanvietosta jos joku kyttää koko ajan stereoita ja haluaa kuulla vielä sen yhden biisin tuomaltaan levyltä. Keskustelukin keskeytyy koko ajan kun pitää hyökätä vaihtaan biisiä. Arggh.
 
Mulla on kanssa pari kaveria, jotka on just tollasia, että niillä kuunnellaan koko ajan sitä sen lempparimusiikkia ja sit omassa kotona kun koittaa olla poliittinen musan suhteen ja laittaa semmosta mikä ei kumpaakaan häiritse, niin kuitenkin kaveri hyökkää aina laittamaan sitä omaansa. Bileissä tosi rasittavaa. Ja sitten kun nää tämmöset pääsee vielä pirskeissä kitaranvarteen, niin huoh. Kaikki soittimet pitää piilottaa visusti etukäteen.
 
Sen jänis se.
ekikoo
28.05.2007 15:25:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai häpeä mitään, mutta pyrin välttelemään mm. Opethista ja In Flamesista puhumista joidenkin seurassa. Monelle lienee tuttua kuulla (perustelematonta) palautetta ÖRINÄ/TAPPO PÄNDEISTÄ, miten ne ei ole musiikkia. Noh, usein leikilläni kuitenkin provosoin moisia heppuja juuri näillä.
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 520 21 22 23 24

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «