Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Turhin levysi
1 2 3 4 5 619 20 21 22 23
aarghto
03.12.2006 19:26:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Will Smith - Willenium
 
kellään ei voi olla turhempaa levyä
 
kun työntää sormen lanteeseen sen pitää sieltä kimmota kanssa
-Cale
03.12.2006 19:31:47 (muokattu 03.12.2006 19:50:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten sinä olet onnistunut tuossa? Profiilin mukaan olet syntynyt 1988, eli olit noin 2-vuotias, kun NKOTB oli pinnalla...
 
Jotain siskon tai muun perintöjä? Ei kukaan poika kuunnelllut noita :D

 
Heh, isosiskohan sitä aina luukutti :) Tosin itse "diggailin" sitä hieman myöhemmin, eli noin ikävuosina 4-8. Siitä olenkin harvinainen, ja kaikki on aina nauranut mulle ku oon kuunnellu tota :) Tosin kyllä vieläkin laitan mieluummin soittimeen NKOTB:tä kun vaikka tätä nykyajan poppispaskaa, tai jotain r'n'b:tä tai räppiä...
 
Edit: Haa, löysinpäs tuo kasetin, tällänen ku No More Games/The Remix Album :) Tosin jotkut versiot kuten Step By Step ovat alkuperäisinä parempia, mutta kyllä tääkin hyvää on :P
 
Oli pakko laittaa vielä tietämättömille linkkiä että mistä on kyse:
 
http://www.youtube.com/watch?v=GQ5eZSa7URA
 
THE RIPPER
03.12.2006 19:38:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Will Smith - Willenium
 
kellään ei voi olla turhempaa levyä

 
mä ainaskin haluaisin ton! :----D.
 
nuorena tuli kuunneltua kaikkee jöötiä. näistä voisin luopua millon vaan
eli
Aqua,Alexia ja 2 spice girls levyy :P eistana
 
Hungry For Heaven
sikanaama
03.12.2006 19:50:58 (muokattu 03.12.2006 19:56:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa 9-11 ikävuosina tuli kuunneltua jonkin verran rap-musiikkia, joten levyhyllyyn on jäänyt Cypress Hillin levyjä ja muuta semmosta rap-roskaa. Niitä olenkin yrittänyt huuto.netissä myydäkin.
 
HULLU!
 
Joku keksi lahjoittaa mulle jonkun Coolion albumin, mutta räp ei ole tehnyt toistaiseksi minkäänlaista läpimurtoa mun musiikkimaun suhteen, joten albumi pysykööt avaamattomana. Eli, turha levy tämäkin.
 
HULLU!
 
Taitavat olla nuo kaksi Busta Rhymesin levyä nuoruusajoilta: When Disaster Strikes ja Extinction Level Event.
 
HULLU!
 
Luultavasti joka ikinen räppilevyni joutaisi myyntiin. Taidankin laittaa niihin ehjät kannet ja yrittää myydä.
 
HULLU!
 
Kaikki piraatit ja nuorempana polttamat levyt on turhia ja ovatkin kaapissa häpeämässä rikostaan. Vaikka kyllä siellä hyvää musiikkia on, mutta kun niitä ei voi pitää esillä aitojen kauniiden kumppaneidensa kanssa niin ne on sitten vaikeassa paikassa jemmassa. Siksi.
 
Ei vaine
discominister
03.12.2006 20:27:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

South Park movie soundtrack. Voi niitä ala-aste aikoja. Kyseistä levyä en edes kehtaa pitää hyllyssä. Jossain kaapin pohjalla se möllöttää ja toivottavasti häviää jonnekin.
 
M-Juhana
03.12.2006 21:55:21 (muokattu 03.12.2006 21:56:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nirvana: Smells like teen spirit
Sex pistols: nevermind the bollocks
 
Nämä tuli hankittua sen takia, että ne "tulee tietää". Pari kertaa kuuntelin läpi, sen jälkeen en ole koskenutkaan.
 
Antero

 
Ööö, eihän nuo kait turhia ole, jos olet itseäsi sivistänyt moisilla.
 
Sitäpaitsi molemmat ovat rockmusiikin historiassa merkkipaaluja.
 
Lis: Ja Pistolsien levy on sitäpaitsi ihan vityn kova.
 
Artist
03.12.2006 22:05:54 (muokattu 03.12.2006 22:22:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, joku Symbolin "Emancipation" on sellainen levy, että suli tuli hankittua vain camp-arvonsa vuoksi. En ole pystynyt kokonaan kuuntelemaan, joten en tiedä kuinka huono se on.
 
Peter Greenin "Hot Foot Powder" vai mikä lie on ihan hemmetin tylsä levy, vaikk äijä on vissiin joskus ollutkin ihan kova tekijä. Mutta menneisyyden meriitit eivät tee tosta lätystä kovaa, ei sitten millään.
 
Jerusalem Slim ja Hanoi Rocksin "Rock'n'Roll Divorce" tuli hankittua kaiken muun haalimisen ohessa. Huonoja lättyjä molemmat. Täytyy kyllä tsiigailla jos niistä saisi fyrkkaa, Hanoi Rocks-keräilijöitä tuntuu löytyvän ja vaikka nuo jo paantuneimmilta keräilijoiltä löytyvätkin niin joku tuoreempi fani voisi olla moisista lätyistä ihan innoissaan.
 
edit: Kaikki vinyylini ovat itse asiassa turhia, eihän mulla ole soitintakaan.
 
"I want everything in this whole world, all the money, all the girls"
HungryFD
03.12.2006 22:11:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

South Park movie soundtrack. Voi niitä ala-aste aikoja. Kyseistä levyä en edes kehtaa pitää hyllyssä. Jossain kaapin pohjalla se möllöttää ja toivottavasti häviää jonnekin.
 
Onhan tos aika nerokkaita biisejä! Vai olenko yksin?
 
M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51
hullu_ukko
03.12.2006 22:21:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HULLU!
 
On osa nimimerkkiäni :)
 
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
mugena
03.12.2006 22:27:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

South Park movie soundtrack. Voi niitä ala-aste aikoja. Kyseistä levyä en edes kehtaa pitää hyllyssä. Jossain kaapin pohjalla se möllöttää ja toivottavasti häviää jonnekin.
Haa, olen sortunut samaan. Onneksi en itse mitään maksanut, vaan lahjaksi sain.
 
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
kingdom
04.12.2006 04:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tos aika nerokkaita biisejä! Vai olenko yksin?
 
Et. Ei siinä leffassa ole yhtään huonoa biisiä. Mutta silti uskoisin että ne toimii paremmin kuvan kanssa.
 
Veikko
04.12.2006 05:01:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku sanoisi että se on joku noista "ihanista" Greatest Country songs -kokoelmalevyistä joita keräilen, mutta lähinnä totuutta taitaa olla joku noista Dream Theatre levyistä, tai itse asiassa ne kaikki, kolme niitä taitaa olla.
 
kaasu pohjassa, käsijarru päällä
arse
04.12.2006 05:11:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, joku Symbolin "Emancipation" on sellainen levy, että suli tuli hankittua vain camp-arvonsa vuoksi. En ole pystynyt kokonaan kuuntelemaan, joten en tiedä kuinka huono se on.
 
No mutta siitähän löytyy vaikka mitä hauskaa. Ei huono levy laisinkaan, kannattaa ehdottomasti kuunnella läpi. Jos ei muuten kykene, niin hyvässä ja Princeä ymmärtävässä seurassa.
 
Mulla itellä on yks Dream Theaterin levy. Kukaan ei halua sitä.
meeza
04.12.2006 05:43:34 (muokattu 04.12.2006 05:43:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaankin Ash - Nu-Clear Sounds, jonka poimin joskus muutamalla eurolla erään levykaupan alelaarista. Ainokaisen pyöräytyksen jälkeen en ollut yllättynyt, että kyseinen levy oli sinne päätynyt.
 
Movetronin Romeo ja Julia -levyäkään ei tule nykyään juurikaan kuunneltua, mutta nostalgiastatuksen vuoksi en suostu luopumaan siitä kirveelläkään.
 
[12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta
riimu
04.12.2006 06:36:50 (muokattu 04.12.2006 06:37:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Will Smith - Willenium
 
kellään ei voi olla turhempaa levyä

 
Mulle kaverit ostivat joskus vittuillakseen jonku ihmeen Mika Häkkinen-singlen. Se lienee sentään turhempi.
 
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
Rattata
04.12.2006 07:40:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa 9-11 ikävuosina tuli kuunneltua jonkin verran rap-musiikkia, joten levyhyllyyn on jäänyt Cypress Hillin levyjä ja muuta semmosta rap-roskaa. Niitä olenkin yrittänyt huuto.netissä myydäkin.
 
Mitä Cypress Hillin levyjä löytyy? Myy mulle.
 
D'oh!
gorgonoidi
04.12.2006 08:15:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa 9-11 ikävuosina tuli kuunneltua jonkin verran rap-musiikkia, joten levyhyllyyn on jäänyt Cypress Hillin levyjä ja muuta semmosta rap-roskaa. Niitä olenkin yrittänyt huuto.netissä myydäkin.
 
Mäki haluun! Hyvä että sentään Cypresiä, kuin jotain 50 Centiä! hei jou!1
Cypresi on just iha vidun hyvä.
 
lethus1
04.12.2006 09:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle kaverit ostivat joskus vittuillakseen jonku ihmeen Mika Häkkinen-singlen. Se lienee sentään turhempi.
 
Onko se japanilainen/kiinalainen ?
 
"Here he comes, MIKA MIKA HAKKINEN, Donnerweiter Schumarcheer"
 
"Who is this lawnmoving fella..."
 
MÄ OSTAN!
 
Vompatti.
PekkaM
04.12.2006 09:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeasti turhimmat levyni on kolme omistamaani vinyyliä, Kissin The Elder ja Klamydian kaksi ekaa. Ei ole vinyylisoitinta eikä tule.
 
CD-puolella olen onnistunut myymään kaiken todella raskauttavan materiaalin erilaisiin divareihin ja kavereiden pikkuveljille aikanaan. Muuten hyllyssä saattaisi vieläkin olla kaikenmaailman rappia (Public Enemy, NWA, 2 Live Crew), surkeiden leffojen soundtrackeja (Teenage Mutant Ninja Turtles, anyone?) ja muuta kauheaa paskaa (MC Hammer, Poison, joku Simpsons-hahmojen laulama "huumorilevy"). Ala-asteella sentään kuuntelin Kissiä, yläasteella tuli sitten kaikenlainen skeida kuvioihin.
 
Minstrel
04.12.2006 09:49:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valitsen Depeche Moden Violatorin...
 
WHAT THE SHIT
 
---
Omassa hyllyssäni on meneillään tiukka kilpa joskus viisitoistakesäisenä ostettujen Gary Mooren kokoelmalevyn ja Scorpionsin livelevyn välillä. Ehkä voiton turhimman tittelistä vie kuitenkin Klaus Meinen saksalaisaksentin säestämä, pidennettyjä kitarasooloja pursuava kasarirykäys World Wide Live. Noiden vanhojen Scorpions-levyjen joukosta riittäisi kyllä muitakin vahvoja haastajia.
 
Vähiten kuuntelemani levyt ovat Sissy Spacekin eurolla ostamani kaksi EP:tä ja se ainoa pitkäsoitto. Ei musiikki erityisen huonoa ole, mutta jotenkin ei vain innosta pistää kys. levyjä pyörimään, kun on parempiakin vaihtoehtoja.
 
"Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 619 20 21 22 23

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «