Muusikoiden.net
10.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MusikProduktiv
1
helou
28.11.2006 22:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin -Kesti lähes kuukauden tulla, vaikka sanoivat paketin lähteneen viikon sisällä tilauksesta. Kolmen viikon jälkeen ja kolmannen kyselyn, kertoivat paketin olevan vielä siellä. Liian iso paketti (basso+keissi) kuulemma oli ollut, sekä olivat unohtaneet kertoa siitä minulle. Plaah..
Sitten vaativat rahoja etukäteen, että saadaan paketti matkakaan. Sanoin että mulla on fyrkat käteisenä, koska aion maksaa sen postiennakolla, kuten sovittu. Sitten kysyin että saisiko jo tässä vaiheessa jotain hyvitystä, kun alkoi tuntua jo siltä, että pitää mennä sinne pakkaamaan se lähetys itse. Tuli viesti hyvinkin nopeasti jossa sanottiin että OK. Homma hoituu.Sekä lupasivat sen saksan postikuluilla suomeen saakka, mihin olikin ihan tyytyväinen, kunnes..
Paketti sitten saapui (kokonais aika kolme päivää vaille neljä viikkoa, ei siis ihan se neljän päivän keskimääräinen toimitus aika jonka lupaavat "heti toimitettavissa" oleville tavaroille) ja ei siitä mitään postikuluja ollut vähennetty.
Sekä paketti oli sen jälkeen vasta UPSllä vantaalla, josta se olisi mennyt postiin ja taas olisi mennyt pari päivää. Pyysin upsin tekemään holdin sille ja hain sen sieltä.
Maksoin ja..Tavarat oli kyllä ihan kunnossa ja mitä pyydettiin. Mutta muuten vähän p**ka maku jäi koko hommasta.
Ihan sama käytin kauppaa kaksi kertaa, sen ekan ja vikan. Plaah..x2.. Huono kauppa, en voi suositella.

Elä hyvin
ganes-rocker
28.11.2006 23:11:47

itellä meni kans melekeen 7 viikkoa että vehkeet tuli mutta sain ne normaalisti postiennakolla ja vähesivät postikulut poies ko viivästy niin paljon.
yhteydet pelasi kans kyllä hyvin.

"Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen
ejhfi
29.11.2006 07:18:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kertaa ollut ihan vanttuulla tila kyseisestä paikasta tuote, halvat hinnat kun houkuttelevat. Kuitenkin kun olen sivustoja selannut, niin on havaittavaa, että harvemmin tuote löytyy hyllystä, mikä tietysti tämänä päivän laitetoimittajien aikataulut tietäen on antanut osviittaa siitä, että saa odotella tilauksen saapumista. Muutamasta tuotteesta olen tehnyt saatavuuskyselyä ja näihinkin olen vastausta saanut odottaa parikin viikkoa, jos vastausta on tullut ollenkaan. Myöskään heidän mainostamansa "löysitkö jostain tuotteen halvemmalla" reklamaationsa ei oikein tunnu toimivan tai sitten olen todellakin onnsitunut löytämään joistain tuotteista todelliset pohjahinnat. Kehittämisen varaa taitaisi siis MusikProduktivella olla.

En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Torniojaws
29.11.2006 08:23:00 (muokattu 29.11.2006 08:23:44)

Liekö sitten viimekuinen varastotilojen tulipalo vaikuttanut heidän toimintaansa kovasti.

http://www.musik-produktiv.de/home/ … 26_weitergehts_de.asp/sid/!13061897

Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
ejhfi
29.11.2006 10:03:31

Liekö sitten viimekuinen varastotilojen tulipalo vaikuttanut heidän toimintaansa kovasti.

Jokseenkin ymmärrettävää, jos näin on.

En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Klezberg
29.11.2006 10:09:09

Mitä tuolta keväällä tilasin, tuli kyllä ihan nopeasti. Heidän käyttämänsä kuriiriyhtiö vain kismitti. Musik-produktivilta tuli sähköpostia, että kannattaa ottaa yhteyttä kuriiriyhtiöön ja sopia toimituksesta. No, tämäpä ei sopinutkaan kuriiriyhtiölle, vaan ilmoittivat että käyvät kolme kertaa ovella ja sen jälkeen palauttavat lähettäjälle. Onneksi satuin sitten olemaan kotona.

Tuolta tulin tilanneeksi kun heillä on erikoisempiakin soittimia.

jag har trott att alla stormarna som rasat / i min själ skulle blandas till en vansinnig sång
StJerky
30.11.2006 10:37:17

Mitä tuolta keväällä tilasin, tuli kyllä ihan nopeasti. Heidän käyttämänsä kuriiriyhtiö vain kismitti.

Joo, en ymmärrä miksi ei voi tavallista postia käyttää.

Klezberg
30.11.2006 11:07:16

Joo, en ymmärrä miksi ei voi tavallista postia käyttää.

No kyllä toiset kuriirifirmatkin on yhteistyökykyisempiä, voi soittaa ja sopia toimituksen, voi pyytää tuomaan työpaikalle tai mennä itse hakemaan.

jag har trott att alla stormarna som rasat / i min själ skulle blandas till en vansinnig sång
neve
01.12.2006 15:29:26

Oliko niissä tuotteissa heti toimitettavissa -merkki?

Ajattelin itse myös tilata pian sieltä tavaraa. Asiakaspalvelu on kyllä ollut nopeaa ja mukavaa, kun olen jotakin sieltä tiedustellut.

Ehkäpä tosiaan tuo tulipalo vaikuttaa toimintaan jonkin verran.

Journeyman
07.12.2006 13:25:02

Oliko niissä tuotteissa -merkki?

Tilasin pari viikkoa sitten "heti toimitettavissa"-tavaraa (kiippari + combo). Tulivat viikossa kotiovelle. Kuriiri ei tosin soitellut ennen ovelle saapumista, mutta kotona satuttiin olemaan.

StJerky
18.12.2006 11:03:22 (muokattu 18.12.2006 11:08:39)

Oliko niissä tuotteissa heti toimitettavissa -merkki?

Mikä on "heti toimitettavissa -merkki"? Yritin tilata kamaa, mutta en saanut sähköpostitse vahvistusta. En myöskään hoksaa tuollaista merkkiä mistään.

EDIT: jahas, ei näköjään ollut merkkiä...

doom crew
18.12.2006 11:17:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä ei ole kyllä muuta kuin positiivista sanottavaa Musik Produktivista. Tuotteet tuli juuri niin kuin piti.

FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
AngieRainbow
23.03.2013 23:27:57

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2287 päivää vanhaan aiheeseen!

Haulla löytyi tämmöisiä vanhoja keskusteluita ko liikkeestä. Huvittaisi tilata pari pedaalia ym. sälää.

Onko kenelläkään tuoreempia kokemuksia? Mikä meininki siellä on nykyään? Nettikeskusteluissa liike saa hyvin ristiriitaista palautetta.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
heville
25.03.2013 20:23:31

AngieRainbow: Huom! Olet kirjoittamassa yli 2287 päivää vanhaan aiheeseen!

Haulla löytyi tämmöisiä vanhoja keskusteluita ko liikkeestä. Huvittaisi tilata pari pedaalia ym. sälää.

Onko kenelläkään tuoreempia kokemuksia? Mikä meininki siellä on nykyään? Nettikeskusteluissa liike saa hyvin ristiriitaista palautetta.

Kitara ja sälää tuli tilattua vähän aikaa sitten. Maksu luottokortilla, tavara tuli alle viikossa hyvin pakattuna. Kaikki haluamani löytyi varastosta, mikä vähensi ongelmapotentiaalia. Ongelmiahan nettikaupassa ilmenee yleensä silloin kun jotain tavaraa pitää tilata varastovalikoiman ulkopuolelta.

.
AngieRainbow
26.03.2013 01:13:46 (muokattu 26.03.2013 01:14:29)

heville: Kitara ja sälää tuli tilattua vähän aikaa sitten. Maksu luottokortilla, tavara tuli alle viikossa hyvin pakattuna. Kaikki haluamani löytyi varastosta, mikä vähensi ongelmapotentiaalia. Ongelmiahan nettikaupassa ilmenee yleensä silloin kun jotain tavaraa pitää tilata varastovalikoiman ulkopuolelta.

Mä maksoin viikonloppuna luottokortilla. Nyt ei ole tullut mitään "tavarat lähetetty" -ilmoitusta. Tuotteiden saatavuus on tällä hetkellä helvetin huono, mutta ei ollut sitä silloin kun tein tilausta. Onko mahdollista, että kun sunnuntaina maksoin luottokortilla niiden nettisivut tajusivat, että tuotteet oli jo myyty minulle? Toivotaan parasta, että minäkin saisin romuni sieltä pian ja ehjänä.

Käännyin tämän nettikaupan puoleen, koska haluamani tuotteet löytyivät kaikki sieltä, eli valikoima oli parampi kuin jopa Thomannilla.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti