Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Play.com
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
wil-le
11.01.2011 18:18:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vittu mitä paskaa nyt hei. Ei vaan suostu meneen läpi tuo maksu vaikka tiedot on täysin oikein. Mistä helvetistä mä ton kortin käyttöönottoajan nyt kaivan.
 
"What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs."
Jormaz
11.01.2011 18:21:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tuli vasta tänään 31. pvä lähetetty paketti. Vuodenvaihde tais vähän sotkea, ennen on tullu nopeammin.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
TommiTomminen
11.01.2011 23:54:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wil-le: Ei vittu mitä paskaa nyt hei. Ei vaan suostu meneen läpi tuo maksu vaikka tiedot on täysin oikein. Mistä helvetistä mä ton kortin käyttöönottoajan nyt kaivan.
 
Eipä se tuollaista ole miulta kai ikinä edes kysynyt.
 
aivokuolio
12.01.2011 00:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wil-le: Ei vittu mitä paskaa nyt hei. Ei vaan suostu meneen läpi tuo maksu vaikka tiedot on täysin oikein. Mistä helvetistä mä ton kortin käyttöönottoajan nyt kaivan.
 
Mulla riitti kun laitoin kortin käyttöönottoajan ja sehän lukee siellä kortin toisella puolella, ainakin Electronissa.
 
wil-le
12.01.2011 09:28:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Mulla riitti kun laitoin kortin käyttöönottoajan ja sehän lukee siellä kortin toisella puolella, ainakin Electronissa.
 
Joo siitä se mullakin oli kiinni.
Mun kortin OP electronin takana ei sitä ollut, mutta jostain foorumilta luin että se on noin se päättymis kuukausi ja vuosi miinus kolme vuotta.
Nyt oli yöllä tullut viesti jossa luki maksun onnistuneen.
 
"What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs."
Stoalainen
12.01.2011 15:12:00 (muokattu 12.01.2011 15:35:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wil-le: Joo siitä se mullakin oli kiinni.
Mun kortin OP electronin takana ei sitä ollut, mutta jostain foorumilta luin että se on noin se päättymis kuukausi ja vuosi miinus kolme vuotta.
Nyt oli yöllä tullut viesti jossa luki maksun onnistuneen.

 
Edittiä, nönnönnöö mulle vaan. Tietenkin kolme vuotta siitä, kun kortista veto loppuu, koska silloin kortti uusittiin. Kokeillaanpa taas...
 
Mites noi osotetiedot? Onko suurempaa seksuaalista merkitystä? Mulla on näin
Kadunnimi
Postinro
Paikkakunta
 
Ja sit vielä erikseen omassa lokerossaan Postinro ja maana Finland.
 
Edittiä vielä, varmistuskohdassa tiedot ilmotetaan vielä näin:
NAME Mun Nimi
ADDRESS Katuosote, 96100, Rovaniemi, 96100
COUNTRY Finland
 
Onko tossa jotakin väärin vai pitäskö mennä noilla tiedoilla läpi?
 
Edittiä edelleen, nyt piti varmistaa tilaus OP:n käyttäjätunnuksilla ja avainluvulla, mitä ei ole ennen tapahtunut. Ehkä tää nyt sitten toimii? Oispa kyl ihanata jos vihdoinkin pelittäs, vähän päälle vuoden oon ton kanssa tapellu, enkä laiskana ole jaksanu avata tiliä muuhun pankkiin. Kasvais leffa/musa/sarjiskokoelmat roimasti kertaheitolla.
 
Too weird to live, too rare to die
wil-le
12.01.2011 16:16:49 (muokattu 12.01.2011 16:18:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: Edittiä, nönnönnöö mulle vaan. Tietenkin kolme vuotta siitä, kun kortista veto loppuu, koska silloin kortti uusittiin. Kokeillaanpa taas...
 
Mites noi osotetiedot? Onko suurempaa seksuaalista merkitystä? Mulla on näin
Kadunnimi
Postinro
Paikkakunta
 
Ja sit vielä erikseen omassa lokerossaan Postinro ja maana Finland.
 
Edittiä vielä, varmistuskohdassa tiedot ilmotetaan vielä näin:
NAME Mun Nimi
ADDRESS Katuosote, 96100, Rovaniemi, 96100
COUNTRY Finland
 
Onko tossa jotakin väärin vai pitäskö mennä noilla tiedoilla läpi?
 
Edittiä edelleen, nyt piti varmistaa tilaus OP:n käyttäjätunnuksilla ja avainluvulla, mitä ei ole ennen tapahtunut. Ehkä tää nyt sitten toimii? Oispa kyl ihanata jos vihdoinkin pelittäs, vähän päälle vuoden oon ton kanssa tapellu, enkä laiskana ole jaksanu avata tiliä muuhun pankkiin. Kasvais leffa/musa/sarjiskokoelmat roimasti kertaheitolla.

 
mulla oli osoite näin:
Ekassa laatikossa: Kadunnimi 10 A
Tokassa laatikossa: Paikkakunta
Kolmastyhjä
 
ja sit siinä zipcodessa postinumero ja maassa Finland.
Osoitteen äät muutin aaksi.
Ja se kortin numero piti laittaa ilman välilyöntejä.
 
EDIT: Ja jos ei vieläkään pelitä niin sit kannattaa laittaa mailia sinne customercare@play.com osoitteeseen. Siihen vastasivatkin.
 
"What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs."
aivokuolio
12.01.2011 23:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa:
Ja sit vielä erikseen omassa lokerossaan Postinro ja maana Finland.
 
Edittiä vielä, varmistuskohdassa tiedot ilmotetaan vielä näin:
NAME Mun Nimi
ADDRESS Katuosote, 96100, Rovaniemi, 96100
COUNTRY Finland
 
Onko tossa jotakin väärin vai pitäskö mennä noilla tiedoilla läpi?

 
Näin se mulla toimi ja tuli perille, postinumero tosiaan oli pariinkin kertaan mutta ei siitä ainakaa haittaa ollu.
 
TommiTomminen
13.01.2011 11:40:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Näin se mulla toimi ja tuli perille, postinumero tosiaan oli pariinkin kertaan mutta ei siitä ainakaa haittaa ollu.
 
Maa kun on kohdallaan, niin kyllä se silloin Suomeen asti tulee. Siitä eteenpäin voikin luottaa ihan kotimaisen postin toimintaan.
 
Stoalainen
13.01.2011 13:27:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkään ei korttia hyväksytä. Pitää ottaa tuonne customercareen yhteyttä... toimiiko kortti sen jälkeen kunnolla, vai pitääkö joka tilauksen yhteydessä kirjotella viestiä asiakaspalveluun?
 
Too weird to live, too rare to die
wil-le
13.01.2011 15:09:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: Vieläkään ei korttia hyväksytä. Pitää ottaa tuonne customercareen yhteyttä... toimiiko kortti sen jälkeen kunnolla, vai pitääkö joka tilauksen yhteydessä kirjotella viestiä asiakaspalveluun?
 
En osaa sanoa kun en ole ton jälkeen mitään tilannut.
 
Tuolta asiakaspalvelusta lähettivät mulle viestin että nimi tulee olla niin kuin se on kortissakin ja osoite niin kuin se on tiliotteessa.
Niin kun tein ja selitin vielä että käyttöönottoaikaa en tiedä ja että tiedot on niin kuin pitääkin niin alko toimimaan. Laitoin myös käyttöönottoajaksi sen exp. daten miinus kolme vuotta.
 
Tiedä sitten auttoiko mailit vai oikeat tiedot.
 
"What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs."
Andy Six
20.01.2011 11:24:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä tämän vuoden puolella tuntuu kestävän kaksikin viikkoa levyjen tulo lähetyspäivästä lukien,kun viime vuonna tuo aika oli 4-5 päivää.....Mistä lie johtuva....
 
.....All the Way from Memphis.....
JKH
24.01.2011 22:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi ei onnistu tilata tuota pikku elektroniikka sälää yms? Maksun yhteydessä tulee ilmoitus, että eivät toimita U.K:n ulkopuolelle, vaikka tilausvaiheessa on teksti sivun yläreunassa, että "Kaikissa tilauksissa ilmainen toimitus Suomeen". IPodiin pitäs saada suojakoteloa yms ja hinnat olis Playlla reilusti halvemmat kuin Suomessa ja valikoimat parempia.
 
Basso ilman kieliä on kuin... ...basso ilman kieliä!
Andy Six
24.01.2011 22:33:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JKH: Miksi ei onnistu tilata tuota pikku elektroniikka sälää yms? Maksun yhteydessä tulee ilmoitus, että eivät toimita U.K:n ulkopuolelle, vaikka tilausvaiheessa on teksti sivun yläreunassa, että "Kaikissa tilauksissa ilmainen toimitus Suomeen". IPodiin pitäs saada suojakoteloa yms ja hinnat olis Playlla reilusti halvemmat kuin Suomessa ja valikoimat parempia.
 
Ootko vaihtanut valuutaksi euron....? Jos sulla on punta hinnat,tuo ei uukoon ulkopuolelle tarkoittaa,etteivät myy punnilla muualle...Kun vaihdat euron valuutaksi,pitäis homman pelata...
 
nirzin
24.01.2011 22:43:22 (muokattu 24.01.2011 22:46:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin lukee ohjeissa virheellisellä englannin kielellä: "Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK."
 
http://www.play.com/Help.html?page=del#jump-ouk
 
JKH
24.01.2011 22:47:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nirzin: Näin lukee ohjeissa: "Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK."
 
http://www.play.com/Help.html?page=del#jump-ouk

 
Joo, noin siellä lukee. Tilaussivulla kyllä lukee myös "Kaikissa tilauksissa ilmainen toimitus Suomeen".
 
Mikähän tuohon toimittamattomuuteen on syynä?
 
Basso ilman kieliä on kuin... ...basso ilman kieliä!
aivokuolio
30.01.2011 19:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aattelin tilailla parit t-paidat ja kysynkin notta onkohan näillä käytössä samat koot kuin meilläkin, eli esimerkiksi L tuolla on sama L kuin täällä? Ei huvittas tilata telttaa/napapaitaa.
 
Ali
30.01.2011 20:00:24 (muokattu 30.01.2011 20:02:21)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Aattelin tilailla parit t-paidat ja kysynkin notta onkohan näillä käytössä samat koot kuin meilläkin, eli esimerkiksi L tuolla on sama L kuin täällä? Ei huvittas tilata telttaa/napapaitaa.
 
Riippuu hyvin paljon, minkä valmistajan t-paita. Koita katsoa löytyykö ko. infoa ja sitten googlettele "xxx sizing guide" yms. Pääsääntöisesti uskoisin, että koot ovat aika "normaalit" ovat verrattuna täkäläisiin. Oletko tilamaassa bändi-yms-paitoja vai ihan "merkkipaitoja"? Noiden merkkipaitojen koossa on sitten paljon enemmän hajontaa ainakin omien kokemuksien perusteella ainakin.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
aivokuolio
30.01.2011 20:13:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ali: Riippuu hyvin paljon, minkä valmistajan t-paita. Koita katsoa löytyykö ko. infoa ja sitten googlettele "xxx sizing guide" yms. Pääsääntöisesti uskoisin, että koot ovat aika "normaalit" ovat verrattuna täkäläisiin. Oletko tilamaassa bändi-yms-paitoja vai ihan "merkkipaitoja"? Noiden merkkipaitojen koossa on sitten paljon enemmän hajontaa ainakin omien kokemuksien perusteella ainakin.
 
Lähinnä leffa/bändikamaa.
 
pessomar
02.02.2011 08:15:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Aattelin tilailla parit t-paidat ja kysynkin notta onkohan näillä käytössä samat koot kuin meilläkin, eli esimerkiksi L tuolla on sama L kuin täällä? Ei huvittas tilata telttaa/napapaitaa.
 
Itte tilasin pari viikkoa sitten tarjous - Beatles - paidan. Laatu on taattua
Fruit of the Loom ja koko oli xl:nä ihan standardi xl, että kyllä toimii.
Levyjä muuten olen ostanut jo vuosia tuolta ja elektroniikan osalta on huomioitava se, että sitä ei pääsääntöisesti voi ostaa Britannian ulkopuolelle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «