leijonamieli 24.10.2004 21:54:35 | |
---|
Olis hieno kuulla joku olis kuullu Cosmic Goblinsia. Pöllin sen joskus ennen muinoin jo lopetetusta levykaupasta ja silti hehkutan sitä aina. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Metallica )Rulezzz 24.10.2004 22:58:03 | |
---|
persuader. siitä kun yrittää jollekkin puhua tulee useimmiten vastaukseksi että mikä se on? Olen mikä olen ja muuksi en voi VALITETTAVASTI muuttua... |
armadillo 24.10.2004 23:00:08 | |
---|
persuader. siitä kun yrittää jollekkin puhua tulee useimmiten vastaukseksi että mikä se on? Eikös se ole joku ruotsalainen hevimeteliorkesteri...? Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Metallica )Rulezzz 24.10.2004 23:00:37 | |
---|
Eikös se ole joku ruotsalainen hevimeteliorkesteri...? sepä juuri. Olen mikä olen ja muuksi en voi VALITETTAVASTI muuttua... |
Listen 25.10.2004 09:48:00 | |
---|
Olis hieno kuulla joku olis kuullu Cosmic Goblinsia. Pöllin sen joskus ennen muinoin jo lopetetusta levykaupasta ja silti hehkutan sitä aina. Haa, mulla on pari mini-CD:tä. Tarttuvia biisejä sopivalla särmällä, ja hemmetin hyvä rokkilaulaja. |
kunugas 25.10.2004 13:18:13 | |
---|
Parasta italialaista Elio e le storie tese! Todella monipuolinen, todella musiikillinen! |
Vilhelmus 25.10.2004 13:34:05 | |
---|
persuader. siitä kun yrittää jollekkin puhua tulee useimmiten vastaukseksi että mikä se on? vähänkö oon ug kun kuuntelin niitten demoja jo vuonna 97. "Mä en oo firma!"
- Bonham |
Bunteri Banderos 25.10.2004 14:22:48 | |
---|
Itselleni tuli ensimmäiseksi mieleen Yngwie Malmsteen. Täällä kun tuntuu tämän miehen nimi olevan kuin kirosana. Eikä kovinkaan moni ole tunnustanut sitä kuuntelevansa joten kai se sitten tämän otsikon alle sopii. YNKKÄ ON KUNKKU |
reijoteppo 25.10.2004 15:43:43 | |
---|
Southern Culture On The Skids, Mr. Badwrench, Adicts ja X voisivat olla tollasia. Hyvä aihe muuten. + Mä kyllä oon kuunnellut SCOTS:ia jo pitkään. :) |
waukku 25.10.2004 16:17:58 | |
---|
Tuntuu että Eelsiä ei kuuntele juuri kukaan muu...Joku tuolla alkupäässä taisi mainita bändin. Placebo on todella suosittu bändi mutta ei ilmeisesti m.netin käyttäjien keskuudessa,itse kuuntelen kylläkin...Avril lavigne on minusta mainio mutta ei ilmeisesti m.netissä,vastaan Avril lavigne. Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong... |
Jani The Rock 25.10.2004 16:30:13 | |
---|
Mä kyllä oon kuunnellut SCOTS:ia jo pitkään. :) SCOTS rulaa! Mä osasinkin jo venata kommenttia sen taannoisen naisrokkarikeskustelun perusteella, jossa mä mainostin Huffin Marya... The road never ends for me, kid. |
reijoteppo 25.10.2004 16:36:44 | |
---|
SCOTS rulaa! Mä osasinkin jo venata kommenttia sen taannoisen naisrokkarikeskustelun perusteella, jossa mä mainostin Huffin Marya... Just. hottentotti beibe on Mary Dano bassojensa kanssa. :) |
Metallica )Rulezzz 25.10.2004 17:18:14 | |
---|
vähänkö oon ug kun kuuntelin niitten demoja jo vuonna 97. kadehdin. Olen mikä olen ja muuksi en voi VALITETTAVASTI muuttua... |
Majesty 25.10.2004 18:22:40 | |
---|
Decemberiä en ole nähnyt kenenkään mainitsevan. Vaikka täälläkin olisi varmasti monta tyyppiä, jotka siitä tykkäisivät. Itse omistan The Lament Configurationin, jonka on tuottanut, miksannut ja äänittänyt itse Devin Townsend... Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan. |
juici 25.10.2004 19:21:45 | |
---|
Juice leskinen Slam:ia ei tunnu moni kuuntelevan. On muuten paras Juice kokoonpano. Johan nyt toki kuunnellaan. Tauko -levyt löytyy hyllystä ja Kuusessa Ollaan myös. Vielä pitäisi se Ajan Henkikin hankkia. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
MrQ 25.10.2004 19:29:05 | |
---|
Juno Reactor, Juu, Juno on ehkä parasta Psykeä mitä tarjotaan tällä hetkellä Ulver on kanssa sellainen, mitä monikaan ei kuuntele. Skinny Puppylla on taas sellaisia kappaleita joilla romantiikkaa irtoaa aivan varmasti Tapeworm on siitä jännä, että sitä ei ole edes olemassa, joten sitä ei moni ole kuulukaan... Hmmm Psyclon Nine? Anybody? Goldfrappe? Carlinhos Brown? Gotan Projectia kukaan ei kuitenkaan kuuntele. Egocentrifuge. Siinä kanssa kelpo mölyä. Ja mites muuten entäs furure sounf of london tai asian dub foundation? Placebo? Kuunteleeko kukaan näitä? |
Rasvaton 25.10.2004 20:58:07 | |
---|
Body Count.. Ice T ja kumpparit vetää tiukkaa rokkimenoa räplyriikoin. tai jotain. "KKK Bitch" ja "Evil Dick" piisit on huippuja. Bluesounds myös Mano Negra kans |
Skebaholikko 25.10.2004 21:11:04 | |
---|
vähänkö oon ug kun kuuntelin niitten demoja jo vuonna 97. Noob-fanittajana on sitten todettava että Evolution Purgatory on visvaisen kova lätty. Godfather rox!!! Satan: "Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!"
Bart: "Yes, sir!" |
Hjalmar 26.10.2004 02:15:29 | |
---|
Return Kova bändi Norjasta. |
Una 26.10.2004 10:42:22 (muokattu 26.10.2004 15:37:14) | |
---|
Kaikkia viestejä en millään jaksanut lukea, jotain näistä varmaankin on jo mainittu. Ephel Duath Abraxas (Puolasta) Zarathustra Magna Carta Kin Ping Meh Syrius Blodwyn Pig Onhan noita vielä enemmänkin vaikka kuinka. Joku noista levyistä veljeltä löytyy tai on ainakin hänellä tiedossa, mutta omassa piirissäni nämä ovat kerrassaan outoja. edit: ja luonnollisesti se perusjuttu eli italoproge |