| Muusikoiden.net - Keskustelu | |
| Kirjoittaja: | Teukka_S |
| Alue: | Kitarat: soittaminen |
| Aihe: | Jelppikerho: "Soinnut tähän biisiin" |
| Aika: | 06.11.2010 12:19 |
| Joku kyseli Antti Tuiskun Läpi jään nuotteja.. (Capo 1st fret) F C Dm Bb F C Dm Jos saan, niin kävelen sun luokse En kiirehdi en juokse Bb F En katso myöskään taakse Tuun sua rakastamaan C Dm H Tajusin just äsken Jäi paljon meiltä kesken Siis palaan jos vain saan, jee G D Em Ja mä kuljen eteenpäin. Teiden tomuu kengissäin C G Toivoen et mua vielä kaipaat D Em C Päästätkö sisään Jos sun oven taakse jään Aikaas pyytämään? D Em C Ennen en tiennyt mutta jälkeenpäin mä sain vastauksen oo o oooo D Em C Tahtoisin istua viereesi, kertoo sen Kertoa sulle sen Vain kertoa sen G D Em C Läpi jäääääään Kylmän sään lämpimään G D Em C Kuljen vain Jotta taas kauneuteeeesi nään F C Dm Mie- leeni kasvosi ikuistin Oot ihanampi kuin muistin Bb F C Sun nimeäsi toistin Se tarttui kieleen Mä sinut kyllä löydän Dm H Puhdistaisimme pöydän Sä painuit mieleen G D Em C Päästätkö sisään Jos sun oven taakse jään Aikaas pyytämään? D Em C Ennen en tiennyt mutta jälkeenpäin mä sain vastauksen oo o oooo D Em C Tahtoisin istua viereesi, kertoo sen Kertoa sulle sen Vain kertoa sen G D Em C Läpi jäääääään Kylmän sään lämpimään G D Em C Kuljen vain Jotta taas kauneuteeeesi nään Am C G D Am Askel askeleelta matkani lyhenee Jos sä annat, niin C saavun En enää pois mee G D Em C Läpi jäääääään Kylmän sään lämpimään G D Em C Kuljen vain Jotta taas kauneuteeeesi nään G D Em C Läpi jäääääään Kylmän sään lämpimään G D Em C F C Dm Bb F Kuljen vain Jotta taas kauneuteeeesi nään | |
| Copyright ©1999-2013, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=125203 | |