![]() 27.07.2009 03:11:04 | |
---|---|
Mntr: Löytyisikö kellää tabeja Teharin kaikki nuoret tyypit ? Tai edes pätevä sointujärjestys... PS. Käytetäänkö intron soolossa slidea ? http://mallbe.tripod.com/tyypit.txt http://kotinetti.suomi.net/hiltunen.jarmo/tabs/kaikki.txt What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about | |
![]() 27.07.2009 12:19:01 | |
Mistä Covenantin Call Our Ships To Port menee ? Outoa et noinkin "hitti" biisi ja en löytänyt chordsei, tabei tai midiä mistään. Ois ollu kiva tylsyyksissä duunata vaik remixiä mut ei oo vieläkään sävelkorvaa meikäläisellä :/ 4-track 4 life ! | |
![]() 27.07.2009 13:15:05 | |
Anonyymi muusikko: Danny-showssa taitaa olla vaan C F ja G, ei pitäs olla paha ettiä oikeata järjestystä Tämmöisen löysin vuosien takaan. C G C Hakalan Aikka hakkaa haikkaansa tätä puuduttavaa biittiä G C Ja miettii että kaippa sitä aikansa jaksaa tätäkin viittiä F C F C Se ennen soitti rautalankaa, nyt seuraa Dannya showhunsa F C G Ja alla valtavan taustakankaan mahtaa pänniä touhunsa C F C G Aijaijai räntä lentää ja tyhjänä tuoppi on C F ei ole mitään muuta niin masentavaa kuin G C Danny show tiellä Kuopion Bussi lähti suuntanaan pohjoinen jostain torilta mikkelin Mukanaan sää räntäsateensohjoinen sekä kitaristi vikkelin ja sitä räntää sato viikon päivät, se kesäkuu oli semmonen ja meiltä tienposkeen jäivät ne taustakankaat ja savukone Aijaijai räntä lentää ja tyhjänä tuoppi on ei ole mitään muuta niin masentavaa kuin Danny show tiellä Kuopion Sitten sekosi se lattiamanu joka hoiti hiilihappojäätä se olisi varmaan naurattanut jotain lysergidihappopäätä ja tätä oli varmaan arkin Noakin, ja tätä kai pyhäkin siihen koleuteen kohmettui boakin ja on kai kohmeessa vieläkin Aijaijai räntä lentää ja tyhjänä tuoppi on ei ole mitään muuta niin masentavaa kuin Danny show tiellä Kälviän | |
![]() 27.07.2009 22:20:34 | |
Terse,löytyiskö joltain jo sointuja K.Tapion "Sydänpuoli säätä vasten" biisiin ? | |
![]() 28.07.2009 20:17:30 | |
Moro nääs! Löytyiskö kellään sointuja Popedan biisiin Elän itselleni? Suuri kiitos niille jotka auttavat. Vartoos ny mää nääs fundeeraan. | |
![]() 28.07.2009 20:23:00 | |
Rio de janeiro by popeda Korvakuulolta seuraavat soinnut sain haettua... C dm G olisi perus ränkätys, tosin tuo dm ei pidä joka kohdassa kutiaan, mutta läpi menee kuin häkä jos kuulija ja soittaja ovat juovuksissa. Kertosäe F Am Dm Am Dm Am G Jotenkin tuohon suuntaan... | |
![]() 29.07.2009 12:16:18 | |
Olisko sointuja tai tabeja Yön Vie mut minne vaan biisiin? | |
![]() 29.07.2009 12:41:52 | |
Ja tietäiskö kukaan tabia tai sointuja Popedan sivuilla Musaa kohdassa olevaan Moottoritie demoon? Mun mielestä hieno kappale. | |
![]() 29.07.2009 16:29:09 | |
Tuollaisen väsäilin tuosta Popedan Rio de janeirosta. Ajotukset kukin saa päättää miten tahtoo :D INTRO: C Dm G X2 C Dm G Koko yön Teron kanssa me kuljettiin C Dm G aamuun asti juotiin ja laulettiin C Dm Bb C hiekkarannalla sain, mitä tulin hakemaan C Dm G Katse peilissä kertoo, et saatu on C Dm G tyhjyys huutaa, pohjalta lompakon C Dm Bb C C7 mikä maa, mitä valuuttaa me täällä käytetään? F Am Nyt päässä moukaroi, eilen rokkenrollit soi Dm Am seniorita vieressä tanssii, eikä kovin hyvin voi Dm Am G me ollaan täällä jossain, muusta välitetä ei C Dm G X2 C Dm G Baaritiskillä viskillä terästin C Dm G ison kaljan ja jääkylmän kuoharin C Dm Bb C nää kuumat Rion yöt, kyllä miestä korventaa C Dm G tyttö kuiskaa, nimeltään kai Mama C Dm G Mitäs juot, sanon, se on ihan sama C Dm Bb C C7 Cuba Libreä, pontikkaa, ihan mitä vaan F Am Taas hurja samba soi, enkä enää kompuroi Dm Am seniorita vieressä tanssii ja kaikki hyvin voi Dm Am G me ollaan täällä jossain, muusta välitetä ei G F Am Ra la la la laa..hieman lumumbaa Dm Am seniorita vieressä tanssii ja kaikki hyvin voi Dm Am G me ollaan täällä jossain, muusta välitetä ei C Dm G X2 C Dm G Tuskin täältä kotiin tullaan koskaan C Dm G maku tottunut on jo kaipiroskaan C Dm Bb C C7 tänne jäädään ja täältä meidät ehkä löydetään F Am Ikuisesti samba soi, kunnes koittaa aamunkoi Dm Am seniorita vieressä tanssii ja kaikki hyvin voi Dm Am G me ollaan täällä jossain, muusta välitetä ei G F Am Ra la la la laa... lisää lumumbaa Dm Am seniorita vieressä tanssii ja kaikki hyvin voi Dm Am G me ollaan täällä jossain, muusta välitetä ei Soolo: G F Am Taas se sama samba soi, eikä päässä moukaroi Dm Am senjorita vieressä tanssii ja kaikki hyvin voi Dm Am G me ollaan täällä jossain, muusta välitetä ei C Dm G Koko yö, Teron kanssa me kuljettiin C Dm G aamuun asti kai juotiin ja laulettiin C Dm Bb C hiekkarannalla illalla istuin yksinäin | |
![]() 29.07.2009 19:51:18 | |
http://www.azchords.com/k/karjalain … eeikoskaantapahdumitaan-144989.html Kysyin tällä kertaa,että ovatko nuo oikein? Jumansviidu. | |
![]() 29.07.2009 22:03:26 | |
On tuo hieno bändi tuolta veden toiselta puolen, joka mielestäni olisi yksi suurista, itse ainakin YHÄ edelleen olen sitä mieltä n. 15 vuoden jälkeen. Warrior Soul, biisi jota pohdin on "jump for joy". | |
![]() 30.07.2009 23:52:05 | |
Väsykäsi95: Moro nääs! Löytyiskö kellään sointuja Popedan biisiin Elän itselleni? Suuri kiitos niille jotka auttavat. Niin vielä olis hakusessa. Vartoos ny mää nääs fundeeraan. | |
![]() 31.07.2009 11:28:52 (muokattu 31.07.2009 11:29:59) | |
Väsykäsi95: Niin vielä olis hakusessa. Hm G Viiltää sanat syvempään Hm G Ohi kiitää tunnit kuin itsestään A G Pelko tarttuu äänees ja sanoihin A Se kaikki sattuu Hm G Viiltää totuus sydämeen Hm G Se piirtää kuvamme uudelleen A G Lehden selaan, sua tarkkailen A Em D A Pelin pelaat sä korttiin viimeiseen Hm G D D/C# Vaikka maailman ääriin mä vuokses sun matkasin Hm G D D/C# Tiellä kuolevan porteilla helvetin poikkesin G Em Ei tarvii todistaa mun mitään Hm F#m Se toinen saa sut kyllä pitää G En katso taakseni A Hm Mä elän itselleni PS: Varmaan samalla kierrolla loppuun | |
![]() 31.07.2009 11:40:08 | |
Suurkiitos plussaa tulee. Vartoos ny mää nääs fundeeraan. | |
![]() 31.07.2009 11:57:51 | |
Cool-guitarist: Olisko sointuja tai tabeja Yön Vie mut minne vaan biisiin? Niin olisko jollakulla? | |
![]() 31.07.2009 13:03:52 | |
Cool-guitarist: Niin olisko jollakulla? Tuohon suuntaan... D on aamu F#m ja kaupunki vielä uinuu Hm kuu jossain mailleen painuu G A yön usva hiljaa leijuu pois D on aamu F#m herään sylistäsi sinun Hm kiedot kätes kaulaan minun G A mä tunnen kuinka maailma tää G A G allamme pyörähtää taas eteenpäin D A G ja uuteen päivään vie A minne lie A D vie mut minne vaan D/C# Hm taivaanrannan taa F#m Hm yli merten seilataan Em A yli vuorten kahdestaan D kanssasi nähdä saan D/C# Hm kun yö taas peittää maan F#m Hm sen hetken kanssasi jaan Em A ihan kahdestaan D vie mut minne vaan | |
![]() 31.07.2009 13:59:01 | |
Cool-guitarist: Ja tietäiskö kukaan tabia tai sointuja Popedan sivuilla Musaa kohdassa olevaan Moottoritie demoon? Mun mielestä hieno kappale. Kiitti, entä tähän? | |
![]() 31.07.2009 14:51:28 | |
Tarviisiin soinnut Kauko Röyhkän Lauralleniin. Riffit osaan soittaa korvakuulolta, mutta soinnut ois hyvä olla. Oisko jollain? | |
![]() 01.08.2009 10:13:27 (muokattu 12.12.2010 00:52:06) | |
Kurkunleikkaava: Tarviisiin soinnut Kauko Röyhkän Lauralleniin. Riffit osaan soittaa korvakuulolta, mutta soinnut ois hyvä olla. Oisko jollain? Ei minulla ainakaan, mutta lataa Guitar Pro (kokoversio maksullinen, on sen arvonen), Power Tab (huono) tai Tux Guitar (ilmanen & ihan ok) ja ota selvää, koeta eri sointuja... Niin moni muukin tekee. | |
![]() 01.08.2009 10:30:21 | |
Kurkunleikkaava: Tarviisiin soinnut Kauko Röyhkän Lauralleniin. Riffit osaan soittaa korvakuulolta, mutta soinnut ois hyvä olla. Oisko jollain? Mulla on. Intro D Bb C/D C Verse D Dmaj7 D6 Dmaj7 Hm Hm/A-A G-A D Dmaj7 D6 Dmaj7 Hm Hm/A Em-A7 D Chorus: Hm F#m7-G(Näiden aikana se kitarajuttu) Hm F#m7-G Hm Hm-A G-F#m Em-A7 D Soolo: D-Am7 D-Am7 D-Am7 D x2 C-Am7 C-Am7 C-Am7 D-Am7 D-Am7 D-Am7 D Nopeasti kopsasin, yritä saada selvää. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)