Ruosteessa 21.07.2009 10:19:18 | |
---|
popedan rio de janeiro biisin soinnut jos sais |
Hurdan 21.07.2009 10:59:39 | |
---|
SIGIN vuosisadan rakkaustarina Vähän hukassa olen ja toi biisi tarttis saada kepillä menemään.. Kiitos jo valmiiksi!! |
Maxwell von Karma 21.07.2009 12:16:25 | |
---|
Hurdan: SIGIN vuosisadan rakkaustarina Vähän hukassa olen ja toi biisi tarttis saada kepillä menemään.. Kiitos jo valmiiksi!! Intro: G G Eb-F G Verset: G G Em Em x2 C C G-D/F# Em C C D D Chorus: G D Em Hm C G C D G D Em Hm C G C D |
Riitasointumestari 21.07.2009 15:12:19 | |
---|
Morjensta! Ärsyttää kysyäkkin, mutta "oisko jollakin aikaa auttaa vähän mua tabituksessa", Kappale on W.A.S.P;in Lake of Fools. Joitain osia oon saanut itekkin korvakuulolta selkeämmäksi, mutta varsinkin 4:00 min tienoilta alkava loppusoolon tabit kiinnostais, itelle tuntuu menevän hepreaksi.. Ite en ainakaan löytänyt ku lyriikoita .ko kappaleeseen googgelista.. On muuten aika harvinainen ja mielestäni ihmeen tuntematon kappale, ittiä kyllä sykähdyttää tägynä.. ^^ Eikä niiden sitten tarvi täydelliset olla, jokainen tekee virheitä, ite voin parsia sitten "mieleiseksi".. Innokkaat auttajat voivat ottaa yhteyttä vaikka YVnä.. Kiittäen -Juho- |
Tomaattisose 21.07.2009 20:15:24 | |
---|
jaksaako joku selvittää J. Karjalaisen Avaruuden Ikkuna -soinnut |
Mntr 21.07.2009 21:01:49 | |
---|
Löytyisikö kellää tabeja Teharin kaikki nuoret tyypit ? Tai edes pätevä sointujärjestys... PS. Käytetäänkö intron soolossa slidea ? |
Toke86 21.07.2009 22:04:53 | |
---|
Ei ketään sattumoisin tietäis sointuja biisiin Eve - Miksi kaikki kaunis katoaa? Itse en ole mistään löytänyt sointuja/tabseja siihen, vaikka kuinka on etsinyt. Kiitos jo etukäteen! |
Jorgassimo 22.07.2009 00:15:35 (muokattu 22.07.2009 00:21:44) | |
---|
Marcus Millerin "Free" biisiin tarvis sointuja kun ei millään saa korvakuulolta plokattua. tässä vielä youtube linkki http://www.youtube.com/watch?v=zBB2cO3xuCs kertosäettä kun olen tapaillut niin näyttäisi menevän jotenkin D#9 | G# | A# | A# Jokainen tsäänssi on mahdollisuus |
laite 22.07.2009 11:51:22 | |
---|
En muista, enkä usko sellaista sanoneeni. |
burdon 22.07.2009 15:48:22 | |
---|
Miten menee Tyrnaroundin Paragon-Smythe ? Liveversion voi kuulla tai streamata lyriikoiden kera tuolta : http://www.mp3.com.au/Track.asp?id=35681 Tahtosin soinnut ja tabsan riffiin, puurokorva kun olen :p 4-track 4 life ! |
akuankkakomppi 22.07.2009 19:29:06 (muokattu 22.07.2009 19:33:22) | |
---|
akustikko: Tervehdys Mitenkäs kiertää tuo Onkimiehen Blues? Meniskö jotenkin näin (jako ei välttämättä just kohdallaan...): D Mä Töölönlahden rantaan lähden fisustaan, G skitareita jallittaan. D "Joko sä nyt heräät, duunataanko eväät," E mutsi huusi mennessäin. A D "Oota vähän vielä, roskis täyty viedä," G mut mä vain shungasin: F# D G "Nyt mä lähden kalaan. D Nyt mä lähden kalaan. A skitareita jallittaan." jne E:n ja A:n tilalla voi kokeilla E7/A7:aa. Jos "urheiluhenkeä" riittää, Ultimateguitar.com'ista löytyy ainakin Taj Mahalin versio: http://www.ultimate-guitar.com/tabs … l/fishing_blues_ver2_guitar_pro.htm Tuossa videoklippi: http://www.youtube.com/watch?v=8mVWWmIXKxk Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger |
ONKIMIEHEN BLUES Intro:_| E | E | A | E | _| E | E | F# | H7 | _| E | E | A | G# | _| E A | E A | E H7 | E E__ E_ A__ E Mä Töölönlahden rantaan lähdin fisustaan, skitareita jallittaan. E_ E__ F#__ H7 "Joko sä nyt heräät, duunataanko eväät?" mutsi huusi mennessäin. E_ E__ A__ G# "Oota vähän vielä, roskis täyty viedä," mut mä vain sjungasin: E_ A_ E_ A_E H7 E "Nyt mä lähden kalaan, nyt mä lähden kalaan, skitareita jallittaan." E__ E_A_ E "Kalastus kielletty", mä honasin ja heti hiukka studasin. E__ E_ F#_ H7 Mut kohon vaan mä panin kellumaan, ja fisut alko heti skruudaamaan. E_ E_ A__ G# Iso lahna kai ekaks madon sai, siiba diiba diba, jatstu dabu dai. E_ A E_ A E H7 E Kandee tulla kalaan, kandee tulla kalaan, skitareita jallittaan. Soitto: _| E | E | A | E | _| E | E | F# | H7 | _| E | E | A | G# | _| E A | E A | E H7 | E |
E_ E__ A_ E Kotvan aikaa ongin, kastareita tongin; fisulle maistunut ei. E_ E__ F#_ H7 Yksi kala riitti, ett täällä stondaa viittii, lähdin dallaan himaan päin. E_ E__ A_ G# Mutsi partsil ootti, huusi: "Idiootti, soosi jäähtynyt on!" E_ A_E_ A_E H7 E Kandee mennä kalaan, kandee mennä kalaan, skitareita jallittaan. E_ E_ A_ E Mä ihan itte fisun perkasin ja safkat duunasin. E_ E__ F#_ H7 "Tos on hieno kala, äijä, syömään ala," mä faijalle karjaisin. E_ E__ A__ G# Juippi pani tuuleen, heitti fisun huuleen ja sjungas niin kuin arvasin: E_ A_ E_ A_ E H7 E Kandee mennä kalaan, kandee mennä kalaan, skitareita jallittaan. Soitto: _| E | E | A | E | _| E | E | F# | H7 | _| E | E | A | G# | _| E A | E A | E H7 | E |
E_ E__ A_ E Viikon päästä kalaan uudestaan mä meinasin ampaista, E__ E__ F#_ H7 vaan jopa kuului narske mutsin hampaista, ja se huus: "Tuus tänne päin!" E__ E_ A__G# "Kuule, kundi, kato, on faijal lapamato, ja fisu sen aikaan sai. E_ A_ E_ A E_ H7 E Siis jos sä lähdet kalaan, asiaan mä palaan koivuntseba handuissa. E_ A_ E_ A E_ H7 | E H7 E Jos sä lähdet kalaan, niin asiaan mä palaan koivuntseba handuis-sa. kamariorkesteri tulee taas |
jamppo 23.07.2009 09:40:08 | |
---|
Terse,löytyiskö joltain jo sointuja K.Tapion "Sydänpuoli säätä vasten" biisiin ? |
Päärynä 23.07.2009 12:29:56 | |
---|
Jorgassimo: Marcus Millerin "Free" biisiin tarvis sointuja kun ei millään saa korvakuulolta plokattua. tässä vielä youtube linkki http://www.youtube.com/watch?v=zBB2cO3xuCs kertosäettä kun olen tapaillut niin näyttäisi menevän jotenkin D#9 | G# | A# | A# Pikasesti kuunneltuna menee pääpiirteittäin näin. Huteja saattaa olla. Intro = Säe Bb(maj7) | Ab/Bb | Bb(maj7) | Ab/Bb | (Kromaattisesti 7 tai dominantti 9 soinnuila tuonne Db:lle) Db9 | Db9 | Bb(maj7) | Ab/Bb| Kertsit Ebm9 | Ab | Bb(maj7) | Bb(maj7) | Basisti ottaa joskus tuohon Ab:n tilalle F:n, eli välillä se on Fm7 ja välillä tuo Ab. Ja kertsin vimppa sointu saattaa muuttua dominanttiseiskaksi just ennen kertausta. Soolot Db9ä ja tuota Bb:tä |
akustikko 23.07.2009 14:25:36 | |
---|
Suurkiitos seseselle ja ankalle fisusoinnuista. |
Jorgassimo 24.07.2009 13:18:36 | |
---|
Paljon kiitoksia Päärynälle tuosta! Ja eiku soittelemaan vaan :) Jokainen tsäänssi on mahdollisuus |
Sergei Fallinen 25.07.2009 22:23:44 (muokattu 25.07.2009 22:25:01) | |
---|
mikko alatalon kaunis mies ja/tai vicky lee, sointuja kellään? |
HexTheRex 25.07.2009 22:46:30 | |
---|
Saisinko soinnut kappaleisiin kauas pilvet karkaavat, danny-show ja onko järkee vai ei. Kiitos |
PuNkKi 25.07.2009 23:01:22 | |
---|
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Anonyymi muusikko 26.07.2009 03:48:22 | |
---|
HexTheRex: Saisinko soinnut kappaleisiin kauas pilvet karkaavat, danny-show ja onko järkee vai ei. Kiitos Danny-showssa taitaa olla vaan C F ja G, ei pitäs olla paha ettiä oikeata järjestystä |