Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Koaks
Alue:Puhaltimet
Aihe:Buffet klarinetti
Aika:27.12.2007 15:07   (muokattu 27.12.2007 15:57)
Minun ajatuksissa tuo menee niin, että ostajalle muodostuu myyjästä mielikuva ihmisenä ja klarinetin omistajana ja osin sen perusteella muotoutuu myös käsitys miten klarinettia on käytetty ja pidetty ja missä kunnossa se on. Voi toki olla satuakin, toisaalta voi olla että ostaja huomaa tuommoisen yrityksen.
 
Eli minä olen myyjänä epämääräinen ja epäilyttävä? Olen jokaiselle ostajaehdokaalle (n. kolmelle) ilmoittanut että katsomaan saa tulla heti ensimmäisessä viestissäni. En ole ajatellut ruveta satuilemaan mitään romanttista tarinaa tälle klarinetille.
 
Sitä en tässä tarkoittanutkaan vaan kyse oli siitä että on hämärän peitossa miten klarinettia on pidetty.
 
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, ei kai sitä nyt niin huonosti olla pidetty kun kerran on hyväkuntoiseksi todettu. Ilmeisesti laukussa säilytetty (laukku myös Buffetin) ja arvosoittimena käsitelty.
 
EDIT
 
Mikä on muuten lehdenkiristimen arvo klarinettia myydessä? Onko lehdenkiristimiä myös erilaatuisia ja kuinka suurella hintahaitarilla ne sitten vaihtelee? Tässä lehdenkiristimessä on "kultaisella" laatalla jonkinäköinen R logo ja toisella puolella "kultalaatta", jossa lukee Eddie Daniels.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=46&t=147996