![]() 02.04.2013 21:36:44 | |
---|---|
Olisiko jollakulla heittää soinnut Turkka Malin biisiin Mää ja Hiljanen Viljanen? Myönnetän pois, että simppeliksi menee mutta kun ei ole tuo soinnutus hallussa. | |
![]() 03.04.2013 10:05:15 | |
MÄÄ JA HILJANEN VILJANEN Intro:_| C | C | C | C | F_ C_ Dm_ E7 Mää ja hiljanen Viljanen ja Viljasen Ponti-akki, F_ C_ G7__ Am | Am | C | C särjetään syrämet tyttöjen, ollaan me semmoten sakki! C_ F Me oltiin torilla parkissa kolmistaan, G7__ C mää ja Viljanen ja Ponti-akki. C__ F Kysyin: lährettäskö Helsinkiin hummaamaan, G7_ C sano Viljanen: selvä nakki! C__ F Se pisti kahreksan pyttyä hyrräämään, _ G7_ C tumppas tupakin ja sytytti uuden. _ F__ C Sano: siks mua haukutaan hiljaseks, _ G7__C kun opin puhumaan, kun mää olin kuuden. C__ F Mut oli juuri vierotettu rinnoilta G7_ C ja mää pillitin silmät vedes. C__ F Sano äiti: saa loppua se lutkutus G7__ C ja mää huusin, että näyttäsit edes! _ C_ F Ja sitä mää oon usein miettiny, _ G7_ C että äidin syytä on vissiin, _ F_ C jotta naisennarraajan luonto on, _ G7__ C ja että semmoten hinku jäi maitoon. F_ C_ Dm_ E7 Mää ja hiljanen Viljanen ja Viljasen Ponti-akki, F_ C_ G7__ Am | Am | C | C särjetään syrämet tyttöjen, ollaan me semmoten sakki! C__F No siihen Boulevardin kulmille G7_ C pantiin parkkiin Ponti-akki. C__F Soi reteossa Pam-Pam-Pamela, G7_ C me syötiin miehissä sinapilla nakki. _ C__ F On se Viljanen yleensä lunkki mies, _ G7__ C mutta toki se ny maalaista ressaa, _ F_ C kun ei portsari päästä kapakkaan, _ G7_ C ja mistään ei löydy vessaa. C__ F Joten ihan vaan Boulevardin kiville G7_ C tyhjeni Viljasen rakko. C_ F Tuli paikalle passi-poliisi, G7__ C lankes Viljaselle viidenkympin sakko. _ C_ F Ja mä vierestä siinä kuuntelin, _ G7_ C kun se poliisi sätti ja määki. _ F__ C Kaivo Viljanen lompakosta satasen, _ G7_ C sano poliisille: kuse sääki! F_ C_ Dm_ E7 Mää ja hiljanen Viljanen ja Viljasen Ponti-akki, F_ C_ G7__ Am | Am | särjetään syrämet tyttöjen, ollaan me semmoten sakki! F_ C_ Dm_ E7 Mää ja hiljanen Viljanen ja Viljasen Ponti-akki, F_ C_ G7__ Am | Am | C | C särjetään syrämet tyttöjen, ollaan me semmoten sakki! Soitto: | C | F | G7 | C | | C | F | G7 | C | | C | F | G7 | C | | F | C | G7 | C kamariorkesteri tulee taas | |
![]() 03.04.2013 18:47:35 | |
keksiskö joku tohon Ismo Alangon biisiin rakkaudesta soinnut? Kiitoksia :) http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU | |
![]() 08.04.2013 09:18:53 | |
Löytyisikö keltään soinnut Haloo Helsingin biiseihin: - Jos Pokka Pettää - Huuda Poppia ikä kaikki | |
![]() 08.04.2013 12:45:11 | |
Tuollon ne HH-biisit mitkä joku on viittinyt plokata: http://www.ultimate-guitar.com/sear … type=title&value=haloo+helsinki Huuda puuttuu vielä, mutta... | |
![]() 08.04.2013 23:03:44 | |
Oisko kellään chordseja Mali-veljesten biiisiin Mää ja hiljanen Viljanen? | |
![]() 09.04.2013 12:42:30 | |
Oisko kellään soinnutusta kolmannen naisen biisiin "oi Suomen nuoria" oppirahoja maksellessa | |
![]() 10.04.2013 23:00:59 (muokattu 10.04.2013 23:01:30) | |
Ylihuomenna pitäisi esittää akkaricoverina Kikan Huone 105, ja tietysti sen opettelu tuli mieleen vasta tänään, vaikka aikaa olisi ollut. Voisko joku jelpata edes joillain sinne päin-olevilla soinnuilla? we want the world and we want it now | |
![]() 11.04.2013 16:50:14 | |
Olisiko ketään ystävällistä ketä viitsis tehdä mulle tabsit Haloo Helsingin kappaleen Maailman Toisella Puolen sooloon? Esiinnyn ekaa kertaa yläasteen kevätjuhlassa ja sain luvan soittaa kappaleen soolon jos osaan :) Yritin korvakuulolta mutta eihän siitä tullut mitään. :/ En usko että on mikään iso homma kokeneemmalle kitaristille? *If You're Freak Like Me, Raise Ur Flag!*
Halestorm | |
![]() 11.04.2013 19:16:36 | |
Loijaa: Ylihuomenna pitäisi esittää akkaricoverina Kikan Huone 105, ja tietysti sen opettelu tuli mieleen vasta tänään, vaikka aikaa olisi ollut. Voisko joku jelpata edes joillain sinne päin-olevilla soinnuilla? Nopeasti kuunneltuna youtubesta: Intro: Gm , Cm Verse: Gm ,Eb, Bb, D väliosa: Gm ,Bb pari kertaa tätä ja Eb Bb D tahtimerkit saat ite laittaa kohdalleen taisi mennä puoli sävelaskelta ylempää tossa videossa. | |
![]() 11.04.2013 23:53:15 | |
Per Saukinen: Nopeasti kuunneltuna youtubesta: Intro: Gm , Cm Verse: Gm ,Eb, Bb, D väliosa: Gm ,Bb pari kertaa tätä ja Eb Bb D tahtimerkit saat ite laittaa kohdalleen taisi mennä puoli sävelaskelta ylempää tossa videossa. Kiitos! Kokeillaan heti huomisaamuna.. we want the world and we want it now | |
![]() 12.04.2013 09:23:34 (muokattu 12.04.2013 22:57:46) | |
Niksu-94: keksiskö joku tohon Ismo Alangon biisiin rakkaudesta soinnut? Kiitoksia :) http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU Soinnut vedin ulkomuistista, toivottavasti on edes sinne päin. Muistaakseni sävellaji olis tähän suuntaan. Periaatteessahan se menee kolmella soinnulla. A#m (tässä siis se riffi, eka sointu A#sus2) huokaus kulkee se syliinsä jo vierähtäneen kyyneleen tunnelma lämmin ja surullinen mutta silti onnellinen sun jalkasi hakkaavat katuja kuuta mä jähmetyn keskeltä jään sä lähetät kaukaisen kaupungin luolista valoa lämmittävää me neroja ollaan tiesitkö sen me keksimme rakkauden C# - C#9 sä olet maa mä olen kuu sä olet kuu mä olen maa Fm rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua enemmän kun jumalaa hetkemme kauneimmat liian kauniita sanoja virtaantuen rakkaus on rauhaa ja vapautta sanoja raiskattuja on kotini linnaakin komeampi sydämmesi on kotisi lämmin ja lohdullinen sydämmeni sä olet maa mä olen kuu sä olet kuu mä olen maa rakennan sun sydämeesi taloa mä rakastan sua enemmän kun jumalaa | |
![]() 14.04.2013 17:31:17 | |
Pystyiskö joku tekemään soinnut Esa Elorannan kappaleeseen "Ruusuja ja viiniä". | |
![]() 17.04.2013 08:53:16 (muokattu 17.04.2013 08:55:02) | |
Newsted85: Soinnut vedin ulkomuistista, toivottavasti on edes sinne päin. Muistaakseni sävellaji olis tähän suuntaan. Periaatteessahan se menee kolmella soinnulla. Mä en voi sille mitään että mua "särähtää"! Tuntematta kappaletta voisi kuvitella että sävellaji on Fm ja sointukierto IVm - bVI - Im ja soinnut Bbm - Db - Fm Jos haluaa "ristisointuja" niin sitten A#m - C# - E#m You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 18.04.2013 11:46:09 | |
Hmm.. Osaisiko joku heittää Kaija Koon tuulikellon riffin tabut? | |
![]() 18.04.2013 14:10:24 | |
baron: Mä en voi sille mitään että mua "särähtää"! Tuntematta kappaletta voisi kuvitella että sävellaji on Fm ja sointukierto IVm - bVI - Im ja soinnut Bbm - Db - Fm Jos haluaa "ristisointuja" niin sitten A#m - C# - E#m Kiitti täsmennyksistä. Kun kirjoittelee nopeasti ja plakkarissa on yhteensä noin puoli päivää teoriaopintoja, niin näin käy. | |
![]() 19.04.2013 12:24:32 | |
Ei mene korvakuulolla tai paljon muullakaan keinolla tällainen ikivihreä kuin Junnu Vainion - Sellaista Elämä On Täällä aikaisemmin myös joku kysellyt samaisen kappaleen sointuja ja jos joku taitava osaisi ne hakea ja lisätä tänne! Tulossa 50-vuotisjuhlat ja kappale tarvis jollain lailla saada esitettyä! Kiitos jo valmiiksi! -Matti | |
![]() 19.04.2013 17:29:26 | |
SELLAISTA ELÄMÄ ON_ Intro:_| F H7 | Em7 A7 | Dm7 G7 | C | G7 Cmaj7_ C6 Sinä kulkija kuustoista-vuotias, Cmaj7 C#dim_Dm7 näen kyyneleet silmis - säsi. G7 Minä olla en voi sinun auttajas, Dm7_ G7_ C G7 enkä edes sun ymmärtä-jäsi. Cmaj7_ Gm6 A7 Mutta kuuntele mua, sulle kerron sen: Dm_ A7+5_ Dm jätkä itkee myös näin neli-kymppinen. F_ H7_ Em7 A7 Sillä suoraan sanottuna suurin piirtein Dm7 G7 C_| G7 sellaista elämä on. Cmaj7_ C6 Sinä kulkija kuustoista-vuotias, Cmaj7 C#dim Dm7 mikä särki sun sisim - päsi? G7 Sekö leikkinyt on sinun tunteillas, Dm7_ G7_ C G7 jolla lämmin on pelkästään käsi. Cmaj7_ Gm6 A7 Siihen tottua saat, minä takaan sen, Dm_ A7+5 Dm jätkä pettyy myös näin neli-kymppinen. F_ H7_ Em7 A7 Sillä suoraan sanottuna suurin piirtein Dm7 G7 C_| G7 sellaista elämä on. jotensakin noin ja lauluhan jatkuu vielä.. | |
![]() 20.04.2013 00:35:27 | |
Voisko joku heittää vaikka pikaviestillä Rauli Somerjoen Valot-kappaleen tabulatuureja ja nuottejakin? Kiitos. | |
![]() 20.04.2013 00:41:21 | |
kitarapoju97: Voisko joku heittää vaikka pikaviestillä Rauli Somerjoen Valot-kappaleen tabulatuureja ja nuottejakin? Kiitos. Tabinetistä löytyy linkki: http://web.archive.org/web/20011016 … fi/~scepa/yk/tabs/badding-valot.htm | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)