Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Squier - Precision kopiot..?
1
JCM
01.07.2005 19:38:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otin tänään paikallisesta moisen testille.. hinta näytti olevan kohdallaan 289€ muistaakseni, ja tuntui oikein hyvältä kädessä ja uskoisin että mun tarkoituksiin todella hyvin käy.
 
Minkälaisia kokemuksia kyseisistä vehkeistä voitte kertoa.
 
Tää tulis bändin kakkosbassoksi keikoille, ja mulle koti/studiokäyttöön.
 
ESP/ltd m50 - oli toinen vaihtoehto, hiukan halvempi se.. jätin sen liikkeeseen kun ei tuntunut niin hyvältä, action ei passannut mulle lain.
 
Squierissa oli aavistuksen ohuempi kaula, mistä tykkäsin paljon, vaikka kaulassa ei ltd:n kohdallakaan valittamista ollut.
 
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
pardy
01.07.2005 19:39:32 (muokattu 01.07.2005 22:05:37)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

........................
 
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Jannipaali
01.07.2005 19:43:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ESP/ltd m50 - oli toinen vaihtoehto, hiukan halvempi se.. jätin sen liikkeeseen kun ei tuntunut niin hyvältä, action ei passannut mulle lain.
 
Mitä sä kitaralla teet?
 
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
pardy
01.07.2005 19:46:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä sä kitaralla teet?
 
Mitä kitaristi nyt yleensäkään kitaralla tekee?
 
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
JCM
01.07.2005 19:49:55 (muokattu 01.07.2005 19:53:48)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä sä kitaralla teet?
 
Kyllä se oli basso.
 
EDIT: Ei, kyllä muistini tekee tepposet, mutta joku vastaava mallinumero se oli.
 
Ja jos niitä kokemuksia vielä sais:)
 
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Bassolow
01.07.2005 21:19:53 (muokattu 01.07.2005 21:21:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on squierin p-bass special ja se on mahtava hintaansa nähden. Ei ole ollut valittamista ja tuskin tuleekaan. Basso opettajanikin kehuu sitä kovasti.
 
Onko kyseessä Affinity -sarja vaiko ihan kunnon peli?
 
Hassu Iron Maideniin liittyvä oma kuva.
Hiude
01.07.2005 22:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittovälineeni on Squier II Precision Bass. Minäkin olen siihen erittäin tyytyväinen. Sen iästä ja valmistuspaikasta en tiedä. Ostin sen käytettynä. Voisko joku tietäväinen kertoa, missä se on valmistettu, kun sen tunniste on N017993?
 
Perzzza
01.07.2005 22:18:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Squierin Jazzariini (http://squierguitars.com/products/prod_images/basses/0326500537_xl.jpg). Soundi on tosi kiva. Saisi kyllä olla muhkeampi, johtuu varmaankin tuo metallinen soundi nuista uusista kielistä mitkä ovat jotain Fenderin laatua. Tiedä sitten :) No mutta Jazzari ihmeessä jos tykkäät että normaalin Presarin kaula on liian paksu! Minä itse pidän tästä ohuemmasta.
 
Pasifisti basisti
01.07.2005 23:29:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koittelin noita Squierin bassoja, kun etsin itselleni kakkosbassoa, ja sen ainakin huomasin, että yksilöerot on aika suuria. Sama basso ja kaksi eri yksilöä - toinen aivan paska ja toinen ihan ok.
Kovastihan noita kehutaan nimenomaan hintalaatu suhteeltaan.
Se on vaan siitä hyvästä yksilösta kiinni.
JCM
02.07.2005 05:56:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Squierin Jazzariini (http://squierguitars.com/products/prod_images/basses/0326500537_xl.jpg). Soundi on tosi kiva. Saisi kyllä olla muhkeampi, johtuu varmaankin tuo metallinen soundi nuista uusista kielistä mitkä ovat jotain Fenderin laatua. Tiedä sitten :) No mutta Jazzari ihmeessä jos tykkäät että normaalin Presarin kaula on liian paksu! Minä itse pidän tästä ohuemmasta.
 
Öh, siis joo. Juuri sama basso on kyseessä, nököttää tossa 1.5 metrin päässä! Siis Jazzarihan tässä on kyseessä eikä Presari!
 
Sori virheellinen aloitus!
 
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Gypsy
02.07.2005 06:34:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten kestävät kaulat noissa vehkeissä on? Muistelisin, että joissain Squierin bassoissa olis ollu erityisen paljon ongelmia kaulojen kanssa?
 
Saattais tommonen jatsari kiinnostaa itteenikin jossain vaiheessa.
 
"Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin
willie
02.07.2005 15:50:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikanaan (-90 luvun alkupuolella muistaakseni) ostin Aron-Soittimesta ihka uuden Squierin Affinity Precision basson ihan vaan kun sen kaula tuntui handuun niin hyvältä ja hintakin oli vain 1300 mk (220 e..)
 
Kaikin puolin varsin kelpo basso, nauhojen päitä piti vähän viilata ja narttuplugin vaihdoin jämäkämmäksi. Kaikki muut säädöt oli kohdallaan. Ensiasennuskieletkin (0.45-) oli erittäin matalalla ilman mtn pärinöitä eli kaula siinäkin suhteessa oli optimi.
 
Mikit ei tietenkään olleet mitään Super, mutta styrkkarista säätämällä Squierista sai ihan napakan perussoundin.
Bassolow
03.07.2005 00:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mutta Jazzari ihmeessä jos tykkäät että normaalin Presarin kaula on liian paksu!
 
Tai osta squier p-bass special, jossa on J-basson kaula. Sellainen minulla on. Siinä on myös j-mikki.
 
http://www.squierguitars.com/products/index.php?partno=0321500543
 
Hassu Iron Maideniin liittyvä oma kuva.
Smart Basist
05.07.2005 21:15:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kellään IBANEZ-bassoista kokemuksia tai tietääkö kukaan millanen jackson c-4 basso on?
 
hemmo
05.07.2005 21:29:32 (muokattu 05.07.2005 21:29:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kellään IBANEZ-bassoista kokemuksia tai tietääkö kukaan millanen jackson c-4 basso on?
 
Ööh...tuota, ei. Vai onko ne Squier Precision-kopsuja? 8-=
 
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «