Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: trax rummut
1 2
Puoskari
03.05.2005 19:00:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kertokaas tarinoita ja viisauksia moisesta merkistä.
 
hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi... ...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan
LassiÖ
03.05.2005 19:21:01 (muokattu 03.05.2005 19:29:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

----
 
KoRn88.
03.05.2005 21:20:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa tasoahan se suunnilleen on ku nää kaikki new soundit ja milleniumit sun muut halpikset. Ensimmäinen setti mulla oli joku tommonen Trax ja huonohan se oli, mutta kyllä sillä alotteleva rumpali vähän aikaa soitti.
 
ddrum54
03.05.2005 21:53:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarinoita en tiedä, mutta suurta viisautta osoittaa se, että jättää ne ostamatta.
 
2`n 4
hollmi-5
03.05.2005 22:07:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuohon komppia.
 
Mika Hollström
lkx
04.05.2005 11:51:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Öö, tota.. Oon vissiin nähny huonon musaliikkeen ikkunassa Trax-merkkisen setin... Voin tosin muistaa väärinkin, mutta eiköhän siinä ole tarinaa kumminkin kerrakseen.. :P
 
There is no spoon...
kampela
04.05.2005 12:10:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rax on kylläkin pizzeria
 
crashit on tehty komppaamiseen.
miän vain
04.05.2005 12:57:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellaisen viisauden voisin kertoa, että ihmisiltä menee Trax ja Trak helposti sekaisin. Trak on nykyään Mapex, Trax edelleenkin huono.
 
Love can't buy you money
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
ToMi88
04.05.2005 14:53:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trak on nykyään Mapex, Trax edelleenkin huono.
 
:D
Tosiaankin Traxit ovat aivan surkeita, ei sillä että omatkaan sen paremmat ois....
 
king of dark
30.06.2005 19:42:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sanokaas kumat rummut mahtais olla paremmat milleniumit vai traxit?
 
dictatorsh*t
30.06.2005 19:44:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sanokaas kumat rummut mahtais olla paremmat milleniumit vai traxit?
 
Kummatkaan.
 
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Drumm3r
01.07.2005 14:18:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Traxin rummut sain viime keväänä. Ihan hyvät.
 
king of dark
01.07.2005 22:25:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Traxin rummut sain viime keväänä. Ihan hyvät.
 
Mist ostit noi traxit ja mitäs mahto maksaa?
 
Youni
03.07.2005 12:56:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luokkalaisella on Traxit ja se pilkkaa niitä itsekin.
 
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
bATE bASARI
03.07.2005 13:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luokkalaisella on Traxit ja se pilkkaa niitä itsekin.
 
Mun entisellä koululla ollut kehu niitä parhaiks :D
 
Jonppa
27.02.2007 10:14:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras kysyä täältä, eli: http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=267 tollasen setin saisin ehkä 250 eurolla tästä läheltä, koskaan ennen en oo soittanu rumpuja joten ihan alottelija oon. Kannattaako ostaa? Millanen toi setti olis? Rummut on kuulemma vaan vähän käytetyt. Kiitos vastanneille!
 
Peace & love
Ihmepoika
27.02.2007 10:49:42 (muokattu 27.02.2007 10:50:00)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras kysyä täältä, eli: http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=267 tollasen setin saisin ehkä 250 eurolla tästä läheltä, koskaan ennen en oo soittanu rumpuja joten ihan alottelija oon. Kannattaako ostaa? Millanen toi setti olis? Rummut on kuulemma vaan vähän käytetyt. Kiitos vastanneille!
 
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei kannata ostaa. Älä tee niin. Setti on huono - heikkolaatuinen ja ennen kaikkea kauhean kuuloinen. Kuluvat osat tulevat hajoamaan sukkelasti ja peltien virkaa toimittavat messinkikiekot ovat ihan toivottomat.
 
ai ku kiva.
Narcosynthesis
27.02.2007 11:14:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras kysyä täältä, eli: http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=267 tollasen setin saisin ehkä 250 eurolla tästä läheltä, koskaan ennen en oo soittanu rumpuja joten ihan alottelija oon. Kannattaako ostaa? Millanen toi setti olis? Rummut on kuulemma vaan vähän käytetyt. Kiitos vastanneille!
 
Jätä väliin, ja osta vaikka Tama Rockstarit tai vastaavat käytettyinä. Niillä soittelee sitten tarvittaessa pidempäänkin, kun ambitiot kasvavat. Omien rumpujen soundi kuitenkin on aika olennainen juttu soitto- ja treeni-innostuksen kanssa. Ei kai sitä kukaan jaksa ihan paskoilla soundeilla pitkään treenata, ellei ole ihan pakko tai sitten tosi-innostunut.
 
Omakohtaisia kokemuksiakin on, kun yksi naapurin pikkunassikoista intoutui mun soittamistani kuulleena joskus rumpujen soitosta, ja iskä sitten osti pojalle jonkin 1000 mummon jämäsetin, joka kuulosti umpisurkealta. Siis jo pelkästään nassikan ilme, kun se kokeili sitä settiä ekan kerran ja huomas ettei kuulosta lainkaan siltä ku pitäis...huh huh. Siinä vaiheessa osas jo sanoa, että tolla setillä se ei reenaa kauaakaan. No, soitti se puol vuotta. Sitten muutti himastakin pois ja kun törmäsin tuossa männävuonna siihen kaupungilla, niin oli työrahoistaan säästänyt jotkut ihan hyvät Tamat ja soitto-into oli löytynyt uudestaan, nimenomaan sen takia, että setti kuulosti kivalta.
 
Off-topic. Anteeksi julistaminen.
 
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Jonppa
27.02.2007 11:43:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, kiitti tästä. Paljokohan tollanen just esim. Tama Rockstar setti maksais käytettynä sunnilleen ja paljon siitä kannattais maksaa? Toki saa suositella lisää muitakin rumpuja.
 
Peace & love
Nolte
27.02.2007 12:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, kiitti tästä. Paljokohan tollanen just esim. Tama Rockstar setti maksais käytettynä sunnilleen ja paljon siitä kannattais maksaa? Toki saa suositella lisää muitakin rumpuja.
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=152484 Tässä yksi moposetti (2 tomia). Tuosta ylöspäin ne hinnat suunnilleen ovat.
 
Hyvät kamat - huono soittaja!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «