Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: nokkahuilu?
1
soolo
26.04.2003 18:02:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaakos joku teistä soittaa nokkahuilua?Minä osaan jonkun verran,mutta enpä tiedä onko se niin hienon kuuloinen soitin.Tietääkös joku teistä jonkun kappaleen jossa olis nokkahuilun soittoa.(huom. joku hyvä kappale).
 
voimaa saa kun soittaa
shak
26.04.2003 23:48:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaakos joku teistä soittaa nokkahuilua?Minä osaan jonkun verran,mutta enpä tiedä onko se niin hienon kuuloinen soitin.Tietääkös joku teistä jonkun kappaleen jossa olis nokkahuilun soittoa.(huom. joku hyvä kappale).
 
Miekin kai osaan moista soittaa. Eiköhän aika moni ole ala-asteella soitellut koulun puolesta. Itellä kokemusta piccolo, tavallinen-, altto- ja baritoni-(muistaakseni) nokkahuilusta ja taitaa nuo kolme ensiksi mainittua löytyä jostakin varaston perukoilta. Jollen väärin muista niin penskana tuli vedettyä semmoisessa yli 20 soittajan "kuorossa" eri kipaleita. Eihän siinä nokkahuolussa mikään kovin erikoinen ääni ole, mutta esim. tuommonen piccolo on aika kiva mauste sopivaan kohtaa biisiä.
 
soolo
27.04.2003 14:59:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aijaa minäkin soitin sellaisessa n.25 soittajan joukossa ala-asteella.
 
voimaa saa kun soittaa
shak
27.04.2003 18:22:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aijaa minäkin soitin sellaisessa n.25 soittajan joukossa ala-asteella.
 
Just, itte soittelin ala-asteella Pirkkalassa Nuolialan koululla Salovaaran Ilkan opettamana. Taitaa toi Nuolialan orffilainen musiikkikasvatus olla ympäri maan tunnettua. Ja täytyy sanoa että tuossa koulussa oli loistavat musantunnit, ainakin jos vertaa myöhempiin opettajiin/kouluihin. Siellä jopa oppi jotakin.
 
Jonte
27.04.2003 18:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaakos joku teistä soittaa nokkahuilua?Minä osaan jonkun verran,mutta enpä tiedä onko se niin hienon kuuloinen soitin.Tietääkös joku teistä jonkun kappaleen jossa olis nokkahuilun soittoa.(huom. joku hyvä kappale).
 
Stairway...ja kuuntelehan Piirpaukea.
 
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
arancia
27.04.2003 21:02:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitään muuta en nokkahuilulla osaa soittaa kun Bon Jovin kappaleen always. :)
 
Jonain päivänä vielä sukellan Suomen alle..
Zarmo
30.04.2003 12:48:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joissain Absoluuttisen nollapisteen biiseissä on nokkahuilu. Minusta ainakin se on hyvin sympaattinen soitin. Yritän aina välillä soittaa.
 
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa.
soolo
01.05.2003 12:20:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minä itse asiassa osaan soittaa jotain kunnon kappaleita nokkiksella kuten uralin pihlaja...
 
kuolema on deathiii
Ed-Die
07.05.2003 01:13:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ala-Asteelta tuttu nokka-huilun kanssa: "Ostaakaa, makkaaraa.. markalla ja toisella jo paljon saa.."
 
Muilla samoja kokemuksia? ;)
 
"I think that, whole thing is that sick!"
sikanaama
07.05.2003 10:10:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meijä luokka soitti ala-asteella itsenäisyyspäivänjuhlissa vai oliko se kevätjuhlissa, kuitenkin soitettiin finlandia hymni. Ois mukava kuulla nyt miten se meni. Harmittaa ettei tullu ala-asteen jälkeen enää soitettua nokkista, pitäis kyllä ruveta soittaa ettei se mätäne ku siellä on varmaan sylkeä vieläkin sisällä.
 
soolo
07.05.2003 18:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ala-Asteelta tuttu nokka-huilun kanssa: "Ostaakaa, makkaaraa.. markalla ja toisella jo paljon saa.."
 
Muilla samoja kokemuksia? ;)

 
kyllä sitä aluksi soiteltiin.ja täytyy sanoa että meidän luokka oli aika hyvä soittoryhmä.soitimme joulu juhlassa monen monta jopa vaikeata kappaletta.
 
kuolema on deathiii
Madonna
08.05.2003 17:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MOOIII!!!Oon koht ottanu 9 vuotta nokkistunteja, mul on sekä sopraano-että alttonokkis(ja koht tenorikin)..Otatko tunteja?kannattaa mennä kirjastoon kattoon nokkisvihkoja,mut jos ne ei kiinnosta, nii voithan sä ottaa mitä vaa nuotteja ja rupee soittaa niistä!Ja jos nokkis ei mee niin alas, soita oktaavii korkeemmalta:) Kyllä nokkahuilustaki tulee ihan yhtä lailla kaunista ääntä, jos soittaa niin..!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «