Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 533 34 35 36 37497 498 499 500 501
Jucciz
15.06.2011 00:51:28 (muokattu 15.06.2011 00:55:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossfire96: Nyt tuo miun uusi HuttuKettunenkin vaikuttaa ihan mitättömältä. Olin jo ihan onneni kukkuloilla, ja sitten sinä tulet ja läjäytät tuollaisen vintage-Marshallin pöytään. Olet erittäin masentava mies, Jucciz. Myönnän, olen kateellinen. ;)
 
Mutta oikeasti, onnea taas hienosta vahvistinhankinnasta. Uutta perhepotrettia kehiin vain.

 
Äh. Suotta kadehdit. Jos olen tulkinnut oikein, mulla on 15 vuoden etumatka, eli todennäköisesti sulla on mun iässä semmonen läjä rojua ja roipetta, että meikäläistä ihan hengästyttää.
 
Ota HK:sta kaikki ilo irti. Kohta on sitä paitsi kesä ja juhannus, joten HK:n tuotteet toimivat kuin nyrkki ihan missä vaan.
 
Mulla oli sun iässä (jos siis oot siinä 15:n korvilla) Yamahan trankkucombo ja korealainen Jackson-kirves. Sulla menee siihen nähden aika paljon paremmin, jos omakuvasi edustavat edes suurin piirtein nykytilannetta. :D
 
P.S. Mitkäs noi sun Marshall-nuppi ja kaappi tarkalleen ovat? Vuosimallia ja muita speksejä kehiin, hei!
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
FreshPots
15.06.2011 01:22:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Äh. Suotta kadehdit. Jos olen tulkinnut oikein, mulla on 15 vuoden etumatka, eli todennäköisesti sulla on mun iässä semmonen läjä rojua ja roipetta, että meikäläistä ihan hengästyttää.
 
Ei tuollainen kuva ainakaan minun mielessä kauhean pahalta tunnu, noh viidentoista vuoden päästä tuo nähdään... ;)
 
Ota HK:sta kaikki ilo irti. Kohta on sitä paitsi kesä ja juhannus, joten HK:n tuotteet toimivat kuin nyrkki ihan missä vaan.
 
Voihan niitä HK:n tuotteita laittaa vaikka grilliin rätisemään. HK:n tunnuslausehan on "Tie sydämeen käy vatsan kautta", mutta kyllä mieluummin hellin kuulo- kuin makuaistejani Hughes & Kettnerin tuotteilla. Kyllä tuo Puretone saundaa niin herkulta ainakin toistaiseksi, mutta tässähän on vielä tämä kuherruskuukausi vielä menossa. ;)
 
Mulla oli sun iässä (jos siis oot siinä 15:n korvilla) Yamahan trankkucombo ja korealainen Jackson-kirves. Sulla menee siihen nähden aika paljon paremmin, jos omakuvasi edustavat edes suurin piirtein nykytilannetta. :D
 
Niinpä, tulin riippuvaiseksi kitarakamoista jo nuorella iällä. Omakuvista tilanne on muuttunut hieman. Päivitystä odotellessa :)
 
P.S. Mitkäs noi sun Marshall-nuppi ja kaappi tarkalleen ovat? Vuosimallia ja muita speksejä kehiin, hei!
 
Marshall 1987 50w Lead-malli vm. 1970 ja alakaappi vm. 1972, neljä Greenbackiä ja tonneittain rock'n'roll-jytää :). Edullisesti kun nuo oli tarjolla, niin eihän siinä nuori miehenalku voinut kieltäytyä.
 
Ja kaikille kaltaisilleni kitarakamahipeille tiedoksi, että minulla onkin tekeillä muutamia saundiklippejä/demoja kamoistani. Niitä odotellessa..
 
"Lisätkää vettä keittoon, muusikot tulevat syömään!"
Jucciz
15.06.2011 02:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossfire96: Voihan niitä HK:n tuotteita laittaa vaikka grilliin rätisemään.
 
Nyt ollaan nähdäkseni asian ytimessä.
 
Niinpä, tulin riippuvaiseksi kitarakamoista jo nuorella iällä. Omakuvista tilanne on muuttunut hieman. Päivitystä odotellessa :)
 
Aijai. Se on kyllä loputon suo. Milloinkahan GAS-vieroitusklinikat avataan?
 
Marshall 1987 50w Lead-malli vm. 1970 ja alakaappi vm. 1972, neljä Greenbackiä ja tonneittain rock'n'roll-jytää :)
 
Ai helkkari. Pistit vuodella paremmaksi. T: nimim. "1971 nuppi ja 1973 kaappi Greenbackeilla". Pakolliset testiajot viimeistään kun saat ajokortin. :D
 
Edullisesti kun nuo oli tarjolla, niin eihän siinä nuori miehenalku voinut kieltäytyä.
 
Maailman paras syy. Vaan mistä noin nuori miehenalku saa rahat tuommoiseen kioskiin? Jos myyt tuon alakaapin joskus, ota yhteyttä. Mulla kun on yläkaappi ja se on kaveria vailla, normaalisti. ;)
 
Ja kaikille kaltaisilleni kitarakamahipeille tiedoksi, että minulla onkin tekeillä muutamia saundiklippejä/demoja kamoistani. Niitä odotellessa..
 
Nauhoittele ihmeessä!
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jii-Gee
15.06.2011 09:39:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: http://jucciz.com -sivustolta löytyy.. ..Sinne vaan *unkkaamaan.
 
Sorry Juksu,kyllä mä siltikin rung -hommiin lähtisin ennemmin ärrän kautta ja uus Jallu mukaan..
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Numb
15.06.2011 09:45:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossfire96: "Tie sydämeen käy vatsan kautta"
 
Tätä olen ihmetellyt, koska jos sydäntä pitää operoida, niin kyllä siinä mennään ihan rintakehän läpi eikä vatsan kautta.
 
Takkini onkin tuolla.
 
Jussiman
15.06.2011 13:14:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Vaikka noita on tori täynnä viidelläkympillä?
 
Ukotuksen riski on liian suuri ja ostan mielummin ihan uutena.
 
elash
15.06.2011 14:50:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotiutin Markun musiikista Vox Bulldog distortionin.
2-kanavainen, taipuu humpasta heviin. Tykkään kovasti.
 
Vousku
15.06.2011 16:18:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Sorry Juksu,kyllä mä siltikin rung -hommiin lähtisin ennemmin ärrän kautta ja uus Jallu mukaan..
 
Piparia näkee koska vaan, mutta laadukkaita, korkeatasoisia valokuvia klassikko- ja boutique-vaffareista ei joka päivä pääse selailemaan. Valokuvaussukuisena osaan antaa arvoa Juccikzen tyyliin ottaa kauniita kuvia kauniista laitteista.
 
Tä?
pnorman
15.06.2011 16:35:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossfire96: Nyt tuo miun uusi HuttuKettunenkin vaikuttaa ihan mitättömältä. Olin jo ihan onneni kukkuloilla, ja sitten sinä tulet ja läjäytät tuollaisen vintage-Marshallin pöytään. Olet erittäin masentava mies, Jucciz. Myönnän, olen kateellinen. ;)
 
Mutta oikeasti, onnea taas hienosta vahvistinhankinnasta. Uutta perhepotrettia kehiin vain.

 
Plexi-marsut ovat vanhoja klassikoita. Metallipaneelimarsut ovat vähän uudempia klassikoita. Puretone on moderni klassikko. Kivoja kaikki. Enjoy!
 
Jucciz
15.06.2011 18:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pnorman: Plexi-marsut ovat vanhoja klassikoita. Metallipaneelimarsut ovat vähän uudempia klassikoita. Puretone on moderni klassikko. Kivoja kaikki. Enjoy!
 
Peavey Classic se vasta klassikko onkin!
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jucciz
15.06.2011 18:32:48 (muokattu 15.06.2011 18:52:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vousku: Piparia näkee koska vaan, mutta laadukkaita, korkeatasoisia valokuvia klassikko- ja boutique-vaffareista ei joka päivä pääse selailemaan. Valokuvaussukuisena osaan antaa arvoa Juccikzen tyyliin ottaa kauniita kuvia kauniista laitteista.
 
No mutta tässähän ihan harrastelijakuvaaja häkeltyy. Kivahan se on harjoitella laukaisimen painamista kun on niin kauniita ja ammattimaisia malleja, joiden kanssa työskennellä. ;)
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
pnorman
15.06.2011 18:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Peavey Classic se vasta klassikko onkin!
 
Minun ensimmäisen bändin kitaristikaverilla oli sellainen - hitto että olin kade. Itselläni oli Peavey Pacer, enkä silloin ymmärtänyt yhtään miksei se soundannut yhtä hyvälle nupit kaakossa...!
 
Ja Kumika stratocaster se vasta überklassikko onkin....!
 
Jucciz
15.06.2011 19:49:30 (muokattu 15.06.2011 20:00:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainaan itseäni.
 
Jucciz: Sheptonen tekemät kultakuoriset Gibson T-Top -replicat tulivat ja asennutin ne Nevalaisella tuohon 355:een. Käsittämätöntä, miten valmiiksi loistavasta kitarasta voi saada vieläkin parempisoundisen. Uskomattoman upeat mikit!
 
"Well, the 67-68 ES-335s were the best sounding 335's in my opinion so I do my version of a T-Top for them, slightly underwound, 42SPN wire, short alnico 5 magnet."

 
Vihdoin oli aikaa äänittää edes pieni testipätkä:
http://mp3.jucciz.com/other/355-testi.mp3
 
Kitara - piuha - Kingsley. Ei ollut kovin kovalla, koska olkkarissa ääniteltiin. Ehkä jonkinlainen idea silti välittyy. Vahvistimen säröisempi kanava oli koko ajan käytössä - soundierot volumepotikalla, pikkaustatsilla, mikkivalinnoilla, hengitystekniikalla, isovarpaan asennolla jne.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Invader
15.06.2011 21:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanon sen itse niin ei Juccikzen tartte: tylsänmusta ruma vinopäähevikeppi.
http://dl.dropbox.com/u/11214938/pics/JSS/1.jpg
http://dl.dropbox.com/u/11214938/pics/JSS/pair1.jpg
 
Tai sitten ei..
jniska
16.06.2011 11:50:06 (muokattu 16.06.2011 11:53:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Lainaan itseäni.
Vihdoin oli aikaa äänittää edes pieni testipätkä:
http://mp3.jucciz.com/other/355-testi.

 
Hyvä on saundi, minun makuun sopivan räkäinen varsinkin tuossa lopussa.
Mikä parasta ei pätkääkään tumppuinen tuo saundi, heleä ja kirkas tuollaiseksi puoliakkariksi.
 
Ne sormet, ne sormet
 
Tuli ostettua Xotic effects AC-booster. Aika hyvältä tuntuu pikaisella kokeilulla. Äänensävyn säätimet toimivat hyvin. Pitää ruuvata lisää, ehkä vähän tumma saundi.
 
Laiha Lissu oli paras.
Andy Six
16.06.2011 12:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Lainaan itseäni.
 

 
Vihdoin oli aikaa äänittää edes pieni testipätkä:
http://mp3.jucciz.com/other/355-testi.mp3

 
Hyvin tyylitajuista ja soljuvaa soittoa.....Onneksi jotkut vielä tajuaa,ettei soolossa ole tarkoitus näyttää minuutissa kaikkea osaamaansa......Juu,ja soundikin on todella hyvä....
 
Ziggy Bubba
16.06.2011 13:33:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jniska: Hyvä on saundi, minun makuun sopivan räkäinen varsinkin tuossa lopussa.
 
Tosi maukkaasti kirkastuu tossa lopussa kun antaa vähän "rannetta". Toimis varmaan hulppeasti vähän rujommassakin ränttätäntässä.
 
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Jucciz
16.06.2011 16:54:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jniska: Hyvä on saundi, minun makuun sopivan räkäinen varsinkin tuossa lopussa.
Mikä parasta ei pätkääkään tumppuinen tuo saundi, heleä ja kirkas tuollaiseksi puoliakkariksi.
 
Ne sormet, ne sormet

 
Kiitos! Joo, soundi lähtee... ei pelkästään sormista vaan toisinaan kokonaan lapasesta. ;)
 
Andy Six: Hyvin tyylitajuista ja soljuvaa soittoa.....Onneksi jotkut vielä tajuaa,ettei soolossa ole tarkoitus näyttää minuutissa kaikkea osaamaansa......Juu,ja soundikin on todella hyvä....
 
Tänks! En millään kykene tiivistämään minuuttiin kaikkea soitannollista osaamistani. Siitä voidaan toki keskustella, johtuuko se osaamisen määrästä vai vajavaisesta tekniikasta ja nopeuden puutteesta. :D
 
sikki-six: Tosi maukkaasti kirkastuu tossa lopussa kun antaa vähän "rannetta". Toimis varmaan hulppeasti vähän rujommassakin ränttätäntässä.
 
Joo, tykkään kyllä. Mukavat mikit Sepi väänsi jälleen kerran. Halusin erottelevat ja suht kirkkaat mikit, koska soundia voi kyllä aina tummentaa tone-potikalla. Sain mitä tilasinkin. Varmasti toimii rujommassakin meiningissä.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
ibnz
16.06.2011 18:16:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli laitettua Duncan Custom Ibaneziin (RG) ja vaihdettua mikin magneetti Alnico 8:aan, vihdoin. Jumalaut että on komea saundi. Vähintään yhtä iso kun tuolla LP:llä perus-Customilla. Jostain syystä nyt jokaisen kitaran tallamikki on Custom, ei ollut tarkoitus alunperin mutta näin pääsi käymään :)
 
Yhden trembuckerin voisi vaihtaa kyllä JB-käämiseen ihan vaihtelun vuoksikin (ja on vielä yksi A8 jemmassa) - tamperelaiset, tarjotkaa JB:tä tai Distortionia siis!
 
Jucciz
17.06.2011 15:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, ostin vielä pari marsua:
http://dl.dropbox.com/u/4302688/marsut.jpg
 
Erityismaininta: näissä kahdessa sentäs Marshall-logo on säilynyt ehjänä.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 533 34 35 36 37497 498 499 500 501

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «