Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varoitus: "Sami Jalo"
1 2 3 4
jakeni
15.03.2011 22:54:32 (muokattu 16.03.2011 12:02:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ko. nimeä käyttävä henkilö,väittää olevansa Turusta ?
 

 
Käytti numeroa: +358417727831
 

 
Tunteeko joku???
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
pekkajau
15.03.2011 23:49:11 (muokattu 17.03.2011 16:56:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuo on on aina luotettavia! Tosin niihin ei kannata koskaan luotaa...lampaita... Bäää!
 
hvinnamo
15.03.2011 23:54:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni:
 
Sen sijaan olisi pitänyt antaa 200€ etumaksua.
 

 
Nordea: 159035-572472
 
Tunteeko joku???

 
Tottahan laitoit rahat tilille? :)
 
levesinet
15.03.2011 23:55:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni: ko. nimeä käyttävä henkilö,väittää olevansa Turusta ?
 
Kumpi skenaario on pahempi: että hän valehtelee vai että hän on oikeasti Turusta? Kas siinäpä kysymys.
 
Ei hän ole Turusta. Ei kylmäkaapista voi soittaa, se on Faradayn häkki. :D
 
Tankero
16.03.2011 02:57:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinähän tulikin Jakelle heti asiallisia vastauksia.
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Bronks
16.03.2011 08:04:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Siinähän tulikin Jakelle heti asiallisia vastauksia.
 
+
 
Hyvä, että raportoidaan. Mä olen ainakin kummastellut, että esimerkiksi kiipparipalstalla on myyjien määrä lisääntynyt viime aikoina ihan silmissä. Voisi olla sattumaakin, ellei foorumilla olisi varoiteltu huijareista sielläkin.
 
Jaken vihjeessä on vieläpä se etu, että sen perusteella mahdollinen huijari voisi vaikka narahtaakin.
 
Don't take me serious, I'm just playing.
tarmo
16.03.2011 09:17:02 (muokattu 16.03.2011 09:20:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bronks: +
 
Hyvä, että raportoidaan.
 
....
 
Jaken vihjeessä on vieläpä se etu, että sen perusteella mahdollinen huijari voisi vaikka narahtaakin.

 
Nimenomaan. Mulle ei ole jäänyt käteen huijareiden puhelinnumeroita, koska ne soittelee mulle aina salaisista numeroista. Toisaalta, nykyään pre-paidit mahdollistaa jäljittämättömän numeron käyttämisen.
 
Jos jollakin on ylimääräistä, kannattaisi katsoa, mitä numerotiedustelu sanoo moisesta numerosta. Epäilen kyllä, että ei sano yhtään mitään.
 
Vaikka huijausaikeet olisi kuinka selvät, numerot ja nimet tiedossa, yms. on noihin silti aika hankalaa puuttua. Tuskin Turun poliisi lähtee pillit päällä pidättämään, kun saa vihjeen epäillystä huijausyrityksestä. Jos puolestaan katsoo kaupan loppuun tai maksaa 200 etumaksun tyhjästä, nopeakaan reagointi viranomaisten suuntaan ei takaa sitä, että saisi omansa takaisin. Melko perseestä, mutta ei kait noitten kanssa auta kuin olla varovainen.
 
EDIT: vastaus itse kysymykseen. Mä en oo asioinut "Samin Turusta" kanssa, mutta "Jussi Vaasasta" oli omassa tuttavapiirissä esillä useampaankin otteeseen. Voihan se olla samakin kaveri, joka on vaan hommannut näkyvän numeron, kun kaikki kyseli numeroa ennen kauppoihin ryhtymistä.
 
walttoni
16.03.2011 10:05:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numero on salainen...
 
COVS2.
haitari
16.03.2011 18:04:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö se Eetu Pakkanen häärii täällä? On yrittänyt kaksi kertaa huijata, kun olen ollut jotain ostamassa, mutta ei raukka muistanut, että olin jo kerran avautunut sähköpostissa sen huijausyrityksestä.
 
By the way... Olin silloin ostamassa pa-settiä ja yksi toinen myyjä nimeltään "jakeni" tarjosi just sitä mitä olin ostamassa. Sanoi vielä olevansa joku rumpali jostain hullusta bändistä. Eikö tuo jo herätä epäilyksiä...? :)
 
Hienosti onnistui kaupat ja jäi hyvä mieli. Loistavasti hönkii setti edelleen! Kiitokset jakenille. Ja hyvä, että saadaan täällä vähän kusoa kulkemaan, niin voidaan porukalla viedä huijarit saunan taakse.
 
www.keikkamestari.com
jakeni
16.03.2011 21:27:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haitari: Vieläkö se Eetu Pakkanen häärii täällä? On yrittänyt kaksi kertaa huijata, kun olen ollut jotain ostamassa, mutta ei raukka muistanut, että olin jo kerran avautunut sähköpostissa sen huijausyrityksestä.
 
By the way... Olin silloin ostamassa pa-settiä ja yksi toinen myyjä nimeltään "jakeni" tarjosi just sitä mitä olin ostamassa. Sanoi vielä olevansa joku rumpali jostain hullusta bändistä. Eikö tuo jo herätä epäilyksiä...? :)
 
Hienosti onnistui kaupat ja jäi hyvä mieli. Loistavasti hönkii setti edelleen! Kiitokset jakenille. Ja hyvä, että saadaan täällä vähän kusoa kulkemaan, niin voidaan porukalla viedä huijarit saunan taakse.

 
Okei.....vai on tämä hemmo Pakkasen Eeetu...no joo just!
Jotenkin vaan vanhan pelimannin kaali rupesi hälyyttämään,että kaikki ei ole nyt oikein,kaveri puhui nimittäin moneen kertaan itsensä pussiin....kun oikein tivasin musiikkilaite asioita!
 
Mulle hän toisiaan kertoi nimekseen; Sami Jalo ja käytti numeroa: +358417727831
 
ja juuri sain viestin yhdeltä m.net jäseneltä hänen yrittäneen kaupata numerosta: 046 5589272
 
Kusettaja on tosiasia!>>>Vastailee ostoilmoituksiin.
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
haitari
16.03.2011 21:38:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni: Okei.....vai on tämä hemmo Pakkasen Eeetu...no joo just!
Jotenkin vaan vanhan pelimannin kaali rupesi hälyyttämään,että kaikki ei ole nyt oikein,kaveri puhui nimittäin moneen kertaan itsensä pussiin....kun oikein tivasin musiikkilaite asioita!
 
Mulle hän toisiaan kertoi nimekseen; Sami Jalo ja käytti numeroa: +358417727831
 
ja juuri sain viestin yhdeltä m.net jäseneltä hänen yrittäneen kaupata numerosta: 046 5589272
 
Kusettaja on tosiasia!>>>Vastailee ostoilmoituksiin.

 
Sorry, en tarkoittanut, että juuri tämä kyseinen nro on E. Pakkasen... Meinasin vaan, että vieläköhän se kiusaa kunnon kansalaisia? Tänne vaan kaikkia nimiä ja numeroita ketkä osoittautuvat huijareiksi.
 
Kokeilkaas googlettaa tuota nimeä.
 
www.keikkamestari.com
jakeni
16.03.2011 21:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haitari: Sorry, en tarkoittanut, että juuri tämä kyseinen nro on E. Pakkasen... Meinasin vaan, että vieläköhän se kiusaa kunnon kansalaisia? Tänne vaan kaikkia nimiä ja numeroita ketkä osoittautuvat huijareiksi.
 
Kokeilkaas googlettaa tuota nimeä.

 
Toimintatapa on aivan sama tällä hemmolla ja on näköjään tuomittukin.
Voi olla että Sami Jalo= Eetu Pakkanen.....hyvinkin siltä näyttää!!!!
 
Numerot ja tilinumerot vaan vaihtuupi.
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
äskoo
31.03.2011 15:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

300euroa meni.. "jani liikala" menin lankaan koska tyypillä oli tolla nimellä facebook sivut sun muut kaikki myspacet jne...
mikä ton oikea nimi sit niinku on? vois alkaa kuumottaa sitä?
 
luulen että hommat mennee niin että 400e on petoksen raja ja saa vaan sakot jos huijjaa alle 400saalla! pitää mennä ovelle poikien kanssa mutta ei tiiä mikä nisti siel oottelee:D
 
mitä tehdään?
 
rintapek
31.03.2011 15:49:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äskoo: mitä tehdään?
 
Rikosilmoitus.
 
One kind of music only - the good kind
hoomollinen
01.04.2011 08:15:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äskoo: 300euroa meni.. "jani liikala" menin lankaan koska tyypillä oli tolla nimellä facebook sivut sun muut kaikki myspacet jne...
mikä ton oikea nimi sit niinku on? vois alkaa kuumottaa sitä?

 
Voipihan tässä olla kyseessä jonkin sortin "identiteettivarkauskin" taustalla.
 
kipu69
01.04.2011 21:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaveri laitto tekstiviestiä nimellä joonas ja sanoi asuvansa maskussa? puh num 0409669170 ja on prepaid. käyttää olevinaan kaverin mailia jonka nimi on Jani Liikala jajajay33@gmail.com
 
samaa tyyliä käyttää kuin se "eetu" mikä narahti jonku aikaa sitten.... olkaa valppaana ja varokaa!!!!!
 
"Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...."
haitari
04.04.2011 07:50:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auts, taas on joku mennyt lankaan.
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=510779
 
www.keikkamestari.com
Chemo
04.04.2011 08:18:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipu69: 0409669170 ja on prepaid.
 
Sain samasta puhelinnumerosta vastauksen ostoilmoitukseeni. Prepaid tosiaan, tai sitten salainen numero.
 
Laitoin viestiä että lykkää vermeestä pari kuvaa sähköpostiin, ja että mahdollisesti pystyn liikkuessani noutamaan tai sitten postiennakko. Uutta yhteydenottoa ei sen jälkeen ole kuulunut.
 
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
remm
04.04.2011 10:31:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Jani Liikala" tarjosi mulle Virus Snowta. Onneksi en vanhana kettuna lähtenyt näihin kusetuspuuhiin enää. Halusi rahat tililleen seuraavanlaisin argumentein:
 
"Minulla on huonoja kokemuksia noista postiennakko/rahtiennakko jutuista, kun tavaraa ei ole noudettu ja ainakin matkahuollolla jouduin maksamaan 20e päivä tavaran säilyttämisestä+2xpostikulut auton renkaista/vanteista. Joten siksi mieluiten rahat tilille ja tavara matkaan, kun kuitenkin menee 15pvä kun rahat tulevat postista/matkahuollosta. Laitoin liitteenä sulle kuvia laitteesta, vähän eripuolilta niin näät että on hyvässä kunnossa.
 
-Jani"
 
Nämä pellet on aika hyviä väistelemään kysymyksiä ja selittelemään kaikenlaista sontaa. Toi autonvanne-läppä on myös aika paljastava, sillä niitähän ne noilla auto- foorumeilla kusettaa mennentullen. Varokaa myös Sami Sinisaloa, Tanja Tapania ja Länsmanseja.
 
ÄLKÄÄ IHMISET KOSKAAN MAKSAKO ETUKÄTEEN TILILLE KELLEKKÄÄN MITÄÄN, IKINÄ !!!
 
OSTAN JA MYYN LAATUKAMAA. SOITA TAI MAILAA !!! EN LUE PIKAVIESTEJÄ. (SOHLAAMISTA)
Punainen_Kukko
04.04.2011 19:32:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan täällä sitten näitäkin kun niin lupaavat hyväkuntosta, mutta tuleekin täyttä paskaa. Itelle kävi ((JJ)) :n kanssa silleen että lupas uudenveroisen kitaran, hölmönä uskoin ja samanaikaisesti pistettiin mh :lla kitarat vaihtoon, ja mitä mä sain? Noh, se on asia AIVAN erikseen. Eli jos ei oo aikasempaa kauppakokemusta jonkun henkilön kanssa, niin älkää vaihtako samanaikaisesti...
 
Homma kusee ku ryssät serenassa....
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «