| Aihe: Jelppikerho: "Soinnut tähän biisiin" | |
|---|
Haplo 16.02.2011 14:41:04 (muokattu 16.02.2011 21:00:38) | |
|
kara.okei: Kari tapio-myrskyn jälkeen ja valoon päiin?
Tabittelin näitä kahta tähän malliin... pitäis olla suht kohillaan ;) Myrskyn Jälkeen e-------------------------------------------------------------------- H-------------------------------------------------------------------- G-------------------2------------------------------------------------ D------5~-------2-------5---4~-------------2-----------2--------- A-----------4---------------------4--4--5-----2~----5-----2~----- E--------------------------------------------------------------------- e---------------------------------------------------------------------------------- H---------------------------------------------------------------------------------- G-------------------------------2-------------------------------------------------- D------------------5~---5-----------5---4~-------------2-------------2--------- A---2--5--2-----------------4---------------4--4--5--------2~----5-------2~--- E----------------------------------------------------------------------------------- Hm Em Luotsaan laivaa päällä rauhattoman veen Hm F#7 Päivän uuden jälleen kohtaan myrskyineen Hm Em Ja jos satanut on liikaa sydämeen Hm F#7 Hm Kädet nostaen vain uskoo ihmeeseen Hm Em Liian kauan omin voimin harhailin Hm F#7 Elin, niin kuin mul ois valta kapteenin Hm Em Moneen väärään vuonoon purteni mun ui Hm F#7 Hm Kunnes karikolle ylpeys murentui kertsi.. Em7 A Myrskyn jälkeen on poutasää Dmaj7 H7 Vihdoin oon sen saanut ymmärtää Em F#7 Nyt sen nään, ei voi yksikään Hm F#7 Päättää päivistään, ne määrätään etc... jatkuu sama säe/kertsi Valoon päin e---------------------------------------------------------------------------------------- H--------------------------------------------------------------------------------------- G---------------------------4~-------4---2--------------------------------------------- D-------------2-----2---4--------------------4---5---4---2---4---5-------4---2------- A----5--4--5-----4---------------------------------------------------5-----------4~--- E----------------------------------------------------------------------------------------- e--------------------------------------------------------------------------------------- H--------------------------------------------------------------------------------------- G-----------------------------4~------------------------------------------------------- D---------------2-----2---4---------5---2-------2---4-------2---4---------4--------- A----5--4--5-------4------------------------5-----------4-----------2---------5--4~-- E---------------------------------------------------------------------------------------- Hm F#7 Hm Olin kulkenut maata ja merta Em7 A7 D Nähnyt melkein mä Helvetin H7 Em Hm Ehkä suonissain virtaavaa verta G F#7 Joskus liikaa mä myös laimensin Hm F#7 Hm Olin vannonut myös joka kerta Em7 A7 D Kautta suojelusenkelin H7 Em Hm Seilaan viimeistä kyynelten merta F#7 Hm Sisintäin minä näin paimensin kertsi.. Em Hm Valoon päin nyt varjoista kuljen Em A7 D Yksin siihen en pystyisikään Em Hm Ja jos hetkeksi silmäni suljen Em Hm F#7 Hm Mä hänen kulkevan vierelläin nään sama kaava säe/kertsi loppuun asti... |
Swan 16.02.2011 14:56:58 | |
|
^ Kannattaa kääntää tuo kielten järjestys, koska tabulatuurit kirjoitetaan aina matalin kieli alimpana. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
|
Tere taas! Tällä kertaa varmaan paremmalla onnella... mutta siis jeesiä tarttis: http://www.youtube.com/watch?v=ptPH … autoplay&list=QL&index=1&playnext=2 Siis kappaleen kertosäkeeseen. muut osat suht helpolla sain pikattua, mutta toi kertosäe ei avaudu!Notta jeesiä pliis! |
Haplo 16.02.2011 20:10:47 (muokattu 16.02.2011 20:24:02) | |
|
Swan: ^ Kannattaa kääntää tuo kielten järjestys, koska tabulatuurit kirjoitetaan aina matalin kieli alimpana. Tuli näköjään pieni ajatusvirhe, mutta nyt se on korjattu ;) |
|
Moi! Löytyskö soinnut paula vesalan & olavi uusivirran duettoon "pimeä tie, mukavaa matkaa"? Kiitos!!! |
|
Moron! Tarvitsis sointuja tälläisiin biiseihin: Yö - Kuuhullu, Herra Ylppö - Horros Jos joku löytää tai jaksaa tehdä, niin suurensuuri kiitos! T-Bone - Saint of Los Angeles |
|
Moro! Olisko kellään YÖ:n kappaleeseen "Kultasiipi" sointuja? |
|
Pasilan uusimman jakson Andy Suonsilmän biisiin? http://www.youtube.com/watch?v=scUrTr4xp94 |
|
Löytyiskö tabeja/sointuja Maija Vilkkumaan Dingo ja Yö kappaleeseen. |
|
Tervehdys Löytyisikö sointuja Esa Kaartamon "Onnen Kulkuri" sekä " Kun etsit sitä oikeaa" biiseihin. Yrittänyt itse kuunnella mut ei vaan saa tarttumaan oikein . Kiitos J |
|
guano: Sirkesalon naispaholaiseen, punatukkaiseen tyttöön Kiitos. Etsipä vaikka 911tabs -sivuilta Van Morrisonin Brown Eyed Girl. Se on se orkkis. |
|
tuimanapsu1: Moi! Löytyskö soinnut paula vesalan & olavi uusivirran duettoon "pimeä tie, mukavaa matkaa"? Kiitos!!! Leevi and the Leavings: Pimeä tie, mukavaa matkaa Me ei saatu sitä asuntolainaa... F C G Am Em F C Dm G Pidä silmät kiinni... C E F Dm G C E F Dm E Am Jäädä saa julma maa... F Dm E Am F Dm E |
|
nahkalipsi: Voisiko joku auttaa hieman ja kertoa mitkä prkleen soinnut Freukkareiden Kuolema Kairassa on? intro Hm / G / D / A säkeistö Hm/G/Em/F#7 Hm/G/D/F#7 kairaan kuoleminen D/F#7/Hm/A/G/F#7/Hm Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
|
Osaisiko joku antaa soinnut Dave Lindholmin Ja sinun äänesi biisiin? |
|
Tarviis pikasesti kitarasoinnut Tapio Rautavaaran "En päivääkään vaihtaisi pois"-kappaleeseen. Ois tarkoituksena soittaa sitä tutun 60v päivillä mutta iteltä ei nuottikorvaa löydy niin paljoa, että osaisin korvakuulolta sointuja etsiä. Kiitos jo etukäteen! |
|
Jukka poika - mielihyvää, tätä ei tunnu mistään löytyvän. |
|
Osaisko kukaan kertoa sointuja Juicen Mies joka rakastaa itseään - biisiin? Netistä en ole löytänyt vaikka kuinka ehtinyt...korvalla plokkailu ei ole oikein antanut tulosta. "Naiseltakin kannattaa ekaksi kysyä "annatko pesää", eikä vain hyökkää kiimaisena hormonipäissään tissiin kiinni ja alkaa nylkyttää torttua. Näin välttyy monilta ongelmilta." - tender.insanity http://muusikoiden.net/extra/chat/ |
|
Löytyykö keneltäkään sointukorvaa Jenni Vartiaisen Tunnoton biisiin? http://www.youtube.com/watch?v=4S0gQVzXX8A Itselläni on kai joku "lukihäiriö" tuon kuuntelussa, vaikka yleensä en muilta apuja ole vailla. |
|
Heka123: Osaisko kukaan kertoa sointuja Juicen Mies joka rakastaa itseään - biisiin? Netistä en ole löytänyt vaikka kuinka ehtinyt...korvalla plokkailu ei ole oikein antanut tulosta. Ite vetelin jotensakin näin; Dm|A7|Dm|Gm|Bb|A7|Dm Taitaa originaali mennä Em:sta, en oo ihan satavarma. Toivottavasti saat tästä jotain apua. |
|
Morjensta!! löytyisikö/ tietäisikö kukaan miten menee topi sorsakosken ajomies kappale? =) |
| « edellinen sivu | seuraava sivu » | |
|---|