doppelgänger 05.02.2013 14:21:03 (muokattu 05.02.2013 18:26:19) | |
---|
Edit: Ei mitään. Löyty kirjastosta "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
makijy01 07.02.2013 12:24:06 (muokattu 07.02.2013 12:24:37) | |
---|
Helppiä tarvitaan. Pitäis häissä esittää: Petri Laaksonen Riittääkö rakkaus. Sanat löyty googlella mutta sointuja ei. |
Forcer 08.02.2013 22:16:43 | |
---|
|
allwayslate 09.02.2013 15:24:26 | |
---|
Mistähän mahtais löytyä J Karjalaisen biisiin Mennyt mies, sen sähkökitaran tabit.. pienehköllä haku ammunnalla ja videota katellessa päässy jo jotenki hajulle, mut jos joku lahjakkaampi tietää mistä taikoa tabit ni ois kiva. |
High 10.02.2013 14:21:02 | |
---|
allwayslate: Mistähän mahtais löytyä J Karjalaisen biisiin Mennyt mies, sen sähkökitaran tabit.. pienehköllä haku ammunnalla ja videota katellessa päässy jo jotenki hajulle, mut jos joku lahjakkaampi tietää mistä taikoa tabit ni ois kiva. Säkeistö: |G|A|Hm| 3x + |G|F#m|Hm| Kertsi: |Em|Em|Hm|Hm| Soinnut on suunnilleen tuommoiset noin äkkiä muisteltuna. Soolot ja muut lickit menee aika orjallisesti Hm-pentatonista noudattaen. Tabeja en jaksa piirtää, mutta pienen videon voin tehdä jos tarttee :) "Melodiat koivumetsissä, sanat havumetsissä ja harmoniat kaislikossa" |
Niksu-94 10.02.2013 18:41:47 | |
---|
|
eexi 10.02.2013 22:52:16 | |
---|
Timo Rautiaisen ja neljännen sektorin "piru minut periköön" ei täysin aukea.Tuo riffi alkaa jollain tavalla mennä ja jos nyt oikein kuulen,niin Am-C-G kierrolla pitkälti menee koko biisi.Siinä taitaa olla vaan 1-2 muutakin sointua joita en millään saa kiinni.Voisiko olla esim. Em siinä kertsin loppuosassa? Pystyykö joku auttamaan mitä sointuja tuossa biisissä oikein on? Suuret kiitokset etukäteen jos joku jelppimään pystyy... |
McLeach 13.02.2013 11:46:12 | |
---|
The Rikza: Anssi Kelan Levottoman tytön ja Nollan perässä olisin. levoton tyttö ulkomuistista jotain tuohon suuntaan taisi olla: verse: Em (voi heitellä D:tä sekaan) versen se toinen puolisko?: Em D C Am kertsi: Em Em C C Am Am C C |
Morus Bassanus 14.02.2013 13:31:03 | |
---|
McLeach: levoton tyttö ulkomuistista jotain tuohon suuntaan taisi olla: verse: Em (voi heitellä D:tä sekaan) versen se toinen puolisko?: Em D C Am kertsi: Em Em C C Am Am C C Korjailen vähän! verse: pelkkää E-mollia, perustuu bassokuvioon versen toinen puolisko: Em|D|C|Am-H| kertsi: |Em|Em|C|C|Am|Am|C|D| vika kertsi (modulaatio +2): |F#m|F#m|D|D|Hm|Hm|D|E| Ja vielä, tuohan on ylipäätään tuollainen pelkistetty soinnutus ko. biisistä - harmonisia elementtejä plokkailemalla voi nappailla mukaan käännöksiä ja lisä-ääniä (löytyy muistaakseni ainakin molli- ja maj-seiskaa sekä kutosta)... "It's better to burn out than fade away." -Kurt Cobain/Neil Young |
McLeach 14.02.2013 15:10:34 (muokattu 14.02.2013 21:48:12) | |
---|
Morus Bassanus: Korjailen vähän! verse: pelkkää E-mollia, perustuu bassokuvioon versen toinen puolisko: Em|D|C|Am-H| kertsi: |Em|Em|C|C|Am|Am|C|D| vika kertsi (modulaatio +2): |F#m|F#m|D|D|Hm|Hm|D|E| Ja vielä, tuohan on ylipäätään tuollainen pelkistetty soinnutus ko. biisistä - harmonisia elementtejä plokkailemalla voi nappailla mukaan käännöksiä ja lisä-ääniä (löytyy muistaakseni ainakin molli- ja maj-seiskaa sekä kutosta)... yhdyn korjauksiin... kaikkea ei voinut muistaa :D mutta verseen kun laittaa eeemolliin välillä avointa D kieltä ja Geetä paksulta Eeltä niin saa ikäänkuin bassokuviota soitettua kompin seassa. |
stiggan 15.02.2013 21:44:06 | |
---|
Nolo &Rähjä Milarca olisi ihana saada soinnut! |
rockola 16.02.2013 15:56:50 | |
---|
akmatti: Oisko jollakulla hallinnassa soinnut Mikko Alatalon biisiin "Onnenpoika"? kysyin asiaa peräti häneltä itseltäänkin, mutta valitteli senaattorikiireitään. Vaikee biisi se ei voi olla, mutta mulle kylläkin kun ei ole tekniikka hallussa. Tässois ensimmäisen kertaluvun approksimaatio. E Esus4 E H E A E E/G# E Mullon sänky ja tuoli ja melkein pöydän paikka A E ja ojia mä kaivan työksi E Esus4/A E/G# H Kun tilipäivä tulee niin tämä poika läksi F# H hellunsa luokse yöksi A E Sillä lamat ei meihin käy A E ei koske tätä onnenpoikaa A H E C#m Vaikka sunnuntaina synnyin niin olin peeaa A H E ennenkuin pula-aika alkoikaan Esus4 E H E A E E/G# Minun heilani mehiläiset kasvattaa ja hunajaa suorastaan syytää Se tekee vatsalle gutaa ja sydämelle hubaa mut se kovaa hintaa pyytää Mutta lamat ei meihin käy ei koske tätä onnenpoikaa Vaikka sunnuntaina synnyin niin olin peeaa ennenkuin romantiikka alkoikaan Mä seisoin Riihimäen asemalla kattelin pitkään kun viiden juna läksi Jos sinun, heila, tulee mua ikävä pistä rivi taikka kaksi Sillä lamat ei meihin käy ei koske tätä onnenpoikaa Vaikka sunnuntaina synnyin niin olin peeaa ennenkuin niistä oli tietoakaan Sillä lamat ei meihin käy ei koske tätä onnenpoikaa Vaikka sunnuntaina synnyin niin olin peeaa ennenkuin romantiikka alkoikaan |
bytheway 16.02.2013 17:08:25 | |
---|
Osmo Ikonen; All By Myself? |
Stratovarius 16.02.2013 19:25:44 | |
---|
|
musicinme 17.02.2013 15:47:06 | |
---|
Ompelukone: Apua, en löytänyt mistään sointuja Dingon Nahkatakkiseen tyttöön. Myös Mennään hiljaa markkinoille kiinnostaisi! Etukäteen kiitos ja kumarrus... Mennään hiljaa markkinoille: INTRO: A Asus4 A Asus2 x2 A Asus4 A Asus2 G D A Näen syvän vihreän laakson jota tuuli keinuttaa A Asus4 A Asus2 G D A näen pienten lasten leikkivän tehden hiekkakakkujaan Bm D F#m E ja usva hiljaa nousee tehden muurin viileän F#m D A E ja laakson pikkulapset jatkaa yhä leikkejään A Asus4 A Asus2 G D A On kukkulalla tammi joka paikkaa suojelee A Asus4 A Asus2 G D A Se on nähnyt suuret sateet jotka meidät kastelee Bm D F#m E Se puhuu joskus hiljaa keitä täällä käynyt on F#m D A E eikä laakson valkeaa liljaa kukaan saanut kalmistoon CHORUS: A D A E Mennään hiljaa markkinoille kun aamu sarastaa Bm D A E eikä laakson liljaa kukaan taita matkallaan A D A E Jostain tuuli kukkuloilla meidät tavoittaa D E D E A Asus4 A Asus2 Markkinoilla rikkaat köyhät tapaa toisiaan A Asus4 A Asus2 G D A Huilut meille tanssii ja viulut tarinoi A Asus4 A Asus2 G D A ja satukirjan prinssi prinsessastaan unelmoi Bm D F#m E ja lohikäärmeet marssii läpi tulenliekkien F#m D A E ja liljankukat uinuu päällä laakson hiljaisen CHORUS |
Icy-Sun 17.02.2013 19:31:20 | |
---|
Miten menisi perinteinen valssi Inarijärvi? |
commando 18.02.2013 00:23:14 (muokattu 20.02.2013 12:38:12) | |
---|
Icy-Sun: Miten menisi perinteinen valssi Inarijärvi? INARINJÄRVI Em | | Am | Am | H7 | Em Em H7 Em Am H7 E*täällä *Pohjan*mailla hy*lätty järvi *on. Em Am Em H7 Em Sen *saaret nimeä *vailla ja *ranta *alas*ton. Em H7 Em Am A#dim H7 Em C H7 Hein*a*jal*la sen *su*laa *jää, kun *kesä *Lappiin *kiirehtää, Em Am Em H7 Em mutt *syyskuun yö sen *aallot taas *jälleen *jäädyt*tää | Em | Am | H7 | Em | | Am | H7 | Em Kuvastuu vaarat illoin sen kalvoon sinervään, ja Lappalainen silloin käy kalaa pyytämään. Siell uipi sorsa suruton ja peuralauma rannaall on. Ja taajat sääskiparvet pimentää auringon. Kun kerran tietää tahtoi nyt Lappalaiset nuo, kuin syvä olla mahtoi Inarinjärvi tuo, köys katkes, laulu kuultihin: niin syvä on kuin pitkäkin. Sen syvyyttä ei liene mitattu sittemmin. Oi, järvi Pohjolassa, sa köyhämaineinen, ei toista maailmassa sun laistas, poloinen, siell lymys olet vuoriston, hylätty, halpa, arvoton, niin lyhyet on kesäs, ja talves pitkät on. |
rakula 18.02.2013 18:24:49 (muokattu 20.02.2013 00:54:30) | |
---|
E. Ei mitään, blokkailin itse. Olin vaan laiska. Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
Termostatti 19.02.2013 10:02:11 (muokattu 19.02.2013 10:03:27) | |
---|
Mitenkähän tuo YUP:n "Kunhan kuluu tuhat vuotta" oikein menee? Kertsin laulumelodiassa on kait D C A C D C A A C Mutta en tiedä??? Hjälppa mig. |
miibert 24.02.2013 00:38:15 | |
---|
olisin vielä kysyny mistä tietää missä sävellajissa biisi menee |