Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Orange Bass Terror
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Dropped C
18.01.2010 15:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Mark Tube:ssa se putki ei kyllä omaan korvaan tehnyt juuri mitään. Tää R500 vois olla lähin vertailukohta MarkBassin nupeista, siitä kun lähtee säröäkin gainia vääntämällä. Tosin hinnalla se ei pysty kilpailemaan Orangen kanssa, mutta kun itse on täysin tyytyväinen R500:n pörinään, niin ite ei tarvi muuta kokeilla.
 
J.Hollström
20.01.2010 19:17:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parin tunnin omistajakokemuksen perusteella huippu peli. Pieni, kevyt, tehokas, riittävät liitynnät, terve perussoundi + soundin saa puhtaasta ihan murolle asti.
 
Basismi
21.01.2010 23:39:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä hommasit?
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
J.Hollström
22.01.2010 08:22:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basismi: Mistä hommasit?
 
www.dv247.com
 
Lisää linkkejä:
Mainoskuvat: http://juki.1g.fi/terror/index.html
Sisäkuivat: http://juki.1g.fi/kuvat/Orange+Terror+Bass/
Ekat savut: http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/ekat_savut.mp3
 
Ratloz
22.01.2010 13:48:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eiköhän tää lähe tilaukseen.. Onnistuiko ihan moitteeta tilaus tuolta briteistä ja kestikö kauan? Meinasin ihan sikana säkissä tilata, mut uskosin kyllä saavani rahalle vastinetta.
 
It's like hammering your little brother's face to stop him crying...
J.Hollström
22.01.2010 14:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ratloz: Joo eiköhän tää lähe tilaukseen.. Onnistuiko ihan moitteeta tilaus tuolta briteistä ja kestikö kauan? Meinasin ihan sikana säkissä tilata, mut uskosin kyllä saavani rahalle vastinetta.
 
Laitoin tilauksen sisään 12.1.2010. Paketti oli noudettavissa naapurin Siwasta 20.1.2010. Oli ilmeisesti yritetty tuoda kotiin mutta en ollut paikalla.
 
Ratloz
22.01.2010 14:48:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Laitoin tilauksen sisään 12.1.2010. Paketti oli noudettavissa naapurin Siwasta 20.1.2010. Oli ilmeisesti yritetty tuoda kotiin mutta en ollut paikalla.
 
No voispa kehua siis jopa nopeaks! Pitääkin heti ens viikolla pistää tulemaan. Sitten voiski ruveta ettimään sopivaa kaappia alle.. Meinasin että rullais aika hyvin varmaan 4x10 meiningillä. Ois roudattavuudeltaan unelma noin muutenkin ihan nupin puolesta. Kivat röpötkin kuulosti lähtevän ääninäytteen perusteella.
 
It's like hammering your little brother's face to stop him crying...
ninokoo
22.01.2010 15:27:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on ollut Terrori hallussa pari viikkoa ja useammat treenit jo takana. Kyllä tämä toimii minulle. En ole mikään kilisevän yläpään ja ultrakliinin soundin ystävä vaan pikemminkin röyhkeän rokkisoundin kannattaja. Poprockia ja metallia on bändisoitettu, tässä vaiheessa voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen. Metallibändiin tuosta löytyy se rosoinen soundi jota en entisestä Genz Benzistä koskaan löytynyt (loistava vahvistin oli GB edelleen mutta ei vaan sitten se minun juttu). Nyt odotellaan Orangen kaappia vielä kaveriksi koska tuolle kombolle on itselläni melko suuret odotukset.
 
Omani ostin siis paikallisesta DLX musicista. Odotusaika vajaa kuukausi. Vähän kalliimmaksihan tuo jäi mitä Briteistä mutta sen verran pitää arvostaa kuitenkin paikallisen liikkeen palvelua.
 
Kitaralla tuo toimii muuten myös aika mainiosti. Kotivolalla en oikein saanut vahvistimen omasta gainista hyvää säröä irti mutta SD-1:n sijoittamalla väliin alkaa toimia.
 
Lines on my face are getting clearer - and I say goodbye - to my hopes and dreams
okabass
22.01.2010 17:48:09 (muokattu 22.01.2010 17:48:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: www.dv247.com
 
Lisää linkkejä:
Mainoskuvat: http://juki.1g.fi/terror/index.html
Sisäkuivat: http://juki.1g.fi/kuvat/Orange+Terror+Bass/
Ekat savut: http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/ekat_savut.mp3

 
Kiitos kuivista sisääkuiveista.
Toi BT olisi minunkinlaisen herkkuperseen mielestä ok (ehkä).
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
McStadey
01.03.2010 00:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näiden kehujen perusteella ei varmaan auta ko pistää tilaukseen. Vahinko että hinta on enkkulasta tilattaessa pikkasen noussu, mutta minkäs teet.
 
Harmi kun tuo krooninen rahapula vaivaa aina...sp-sarjan kaappi vois olla tutustumisen arvonen kaveriks tuolle...
 
Life is the art of drawing without an eraser -John W Gardner
stonefinger
10.03.2010 19:26:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

skriim: Ajattelin avata pienen pienen keskustelun kyseisestä laitteesta
 
Eli mun käsityksen mukaan uus(?) bassonuppi joka on basistien oma "tiny terror"
Kertokaapa jos on kokemuksia tosta tiny terrorista että miten noi oranget on skulannu.
 
Näköjään saatavuus todella nihkee, mutta ajattelin lähtee kyseleen dv247:sta tai thomannilta miten noita vois saada
 
Sanokaas muuten kans miten oranget toimii raskaammassa musassa ja vakuuttakaa että toi orange vois todellakin olla ihan kelpo peli. Ainakin hyvältä kuulostaa speksit mulle.
 
Matti

ite oon tota mötikkää miettiny paljoki (lähinnä iltaisin) ja käyny jopa testaas. hyvät ja lämpöset soundit siitä saa johtunee niistä 2 putkesta, mut sit kauppiaan kans tuumattiin et parempi ostaa O:n täysputki nii on pitkäs juoksus kannattavampi. niis pysyy arvo eikä tuu sitä trankun kohinaa väliin. enpä sit ostanu sitä ja taisin vähillä rahoillani hakee bissee ja mennä treenikselle miettimään lisää
 
press any key... where`s anykey?
kojones
10.03.2010 20:42:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omaan Bass Terroriin olen melko tyytyväinen, tehoa riittää ja soundikin on melko jees, mutta jotain pientä siitä vielä uupuu. Onko kukaan koittanut vaihtaa merkittömien tehdasputkien tilalle esim. Tung-solin tuubeja?
 
calster
10.03.2010 22:38:45 (muokattu 10.03.2010 22:53:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: www.dv247.com
 
Lisää linkkejä:
Mainoskuvat: http://juki.1g.fi/terror/index.html
Sisäkuivat: http://juki.1g.fi/kuvat/Orange+Terror+Bass/
Ekat savut: http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/ekat_savut.mp3

 
Onpas mukava saundi purnukassa, aiai... kuolaisu ja lipaisu :D
 
Putkijutteloihin kun en ole sen enempää perehtynyt, jäänyt siis kirjallisuuden tasolle.
NIIN mitenkäs nuo itse putket, saako kenties säröä lisää vaihtamalla johonkin toisiin putkiin vai onko se saundi SE mitä se on tehtaalta tulleena?.
Miten paljon eri putket vaikuttaa saundiin, onko niissä paljon eroja itse saundissa?.
?
 
Badabim badabumm
Tande
10.03.2010 22:53:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukaan kokeillut vielä kitaralla? Soundi on varmaan erittäin mielenkiintoinen.
 
In Rock.
J.Hollström
11.03.2010 08:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Kukaan kokeillut vielä kitaralla? Soundi on varmaan erittäin mielenkiintoinen.
 
Olen kokeillut. Ei toimi yhtään.
 
ninokoo
11.03.2010 09:00:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Olen kokeillut. Ei toimi yhtään.
 
Mielipidekysymyksiä ;) Telecasterilla Ampegin kakskymppiin toimi minun mielestä varsin hyvin. Vahvistimen oma särö on kitarakäytössä vähän onneton, kuivakka eikä järin lihaisa. Kliini kuitenkin toimii ja purkista säröt niin toimii mielestäni paremmin kuin suurin osa soittamistani trankkukitaravahvistimista. Eihän se Tiny Terror ole mutta kotosalla olen käyttänyt mielelläni.
 
Lines on my face are getting clearer - and I say goodbye - to my hopes and dreams
poppamies
14.03.2010 00:02:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kojones: Omaan Bass Terroriin olen melko tyytyväinen, tehoa riittää ja soundikin on melko jees, mutta jotain pientä siitä vielä uupuu. Onko kukaan koittanut vaihtaa merkittömien tehdasputkien tilalle esim. Tung-solin tuubeja?
 
Jos sellainen fiilis että jotain tarttis tehdä niin ei vain toimi. Ainahan voi harrastaa mutta jos on pieninkään epäily että nurkan takana jotain parempaa niin kiertoon lähtee. Sano minun sanoneeni.
 
Lord Of The Strings
Visakoivu
14.03.2010 00:14:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poppamies: Jos sellainen fiilis että jotain tarttis tehdä niin ei vain toimi. Ainahan voi harrastaa mutta jos on pieninkään epäily että nurkan takana jotain parempaa niin kiertoon lähtee. Sano minun sanoneeni.
 
Aina, siis AINA, on jotain parempaa kulman takana. Se vaan tuppaa olemaan tuo ihmisluonto sellainen. Sano vaikka kenen sanoneen, ihan sama.
 
-"Mikäs mies te oikein olette?" -"Setämies."
kojones
14.03.2010 03:31:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin kitaralla rantikseen gainit kaakossa, kyl sillä vetäis jos ei muuta ole.
 
poppamies: Jos sellainen fiilis että jotain tarttis tehdä niin ei vain toimi. Ainahan voi harrastaa mutta jos on pieninkään epäily että nurkan takana jotain parempaa niin kiertoon lähtee. Sano minun sanoneeni.
 
Noh, noin helposti roudattavaksi tuossa on oikein hyvä soundi, ja tuubit vaihtamalla luultavasti vaan paranee. Rinnalle voi laittaa sitten vaikka Hiwattin tai Ampegin, kun kokee tarpeelliseksi tai ei tartte itse roudata.
 
asaksala
15.03.2010 16:14:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nytpä tilasin oman bass terrorin. dv247.fi:ssä (huvittavan automaattisesti suomennettu sivusto) on hinta kohdallaan. 450€ ...kun, esim thomanilla taitaa olla yli kuuden sadan.
 
"Mark Knopfler has an extraordinary ability to make a Schecter Custom Stratocaster hoot and sing like angels on a Saturday night, exhausted from being good all week and needing a stiff beer." -Douglas Adams
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «