poppamies 23.09.2004 17:59:48 | |
---|
Poppareita ja poppareita. Voin vain puhua omasta puolestani. Molemmat pojat soittaa. Vanhempi poika ei ole sillai aktiivinen muusikko, vain harrastaja. Kitaristi. Nuorempi poika on muusikko. Rumpali.Ei soita poppia, lähinnä jotain raskaampaa. Bändi on sellainen kun Callisto. "G-strings are for strippers" |
Mika Antero 23.09.2004 18:30:36 | |
---|
Popmusiikki = populaarimusiikki. Poppari = populaarimusiikin soittaja. Minun mielestäni. Vai populäärikö se nyt on. Ihan sama. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Mr.Babbit 23.09.2004 19:07:32 | |
---|
eikös näissä rasmuskillerkwan -bändeissä ollut kanssa paljon näyttelijöiden ja laulajien lapsia? muistelisin.. |
Milkop 24.09.2004 08:28:10 | |
---|
Hasse Wallin poika on Petri Walli. Vanha ehkä, mutta pistinpä tänne kuitenkin. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
aikavaikea 24.09.2004 08:30:15 | |
---|
Hasse Wallin poika on Petri Walli. Vanha ehkä, mutta pistinpä tänne kuitenkin. Tämän ketjun eka sivulta lainattua: MrQ: Lienee varmasti suuri yllätys, mutta Petri Walli ei ollut sitten Hasse Wallin poika vaan veli. Kenkkunen: Ja jonkun mielestä velipuoli. Tai puoliveli. Mikähän lienee oikea termi. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
Milkop 24.09.2004 08:36:52 | |
---|
Tämän ketjun eka sivulta lainattua: MrQ: Lienee varmasti suuri yllätys, mutta Petri Walli ei ollut sitten Hasse Wallin poika vaan veli. Kenkkunen: Ja jonkun mielestä velipuoli. Tai puoliveli. Mikähän lienee oikea termi. Täh? Ei voi olla totta. Kaikki nämä vuodet olen elänyt valheessa ;-) Olipahan aika yllättävä tieto... "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Risto Mustalisä 24.09.2004 08:43:01 | |
---|
Hectorhan oli 70-luvulla suurikin mystikko ja salatieteiden tuntija :D "Oikeesti". Off-topic olkoon ilomme :-) Käsittääkseni Hector oli hyvin kiinnostunut "mysiikasta" Herra Mirandos -levyn aikoihin.Mukana kuvioissa oli joku muistaakseni Elevaara niminen kaveri.En muista oliko mies mukana ko.levyn Atlantis -biisillä.On muuten hienoimpia levyjä mitä tiedän.IMO. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Medication 24.09.2004 13:16:58 | |
---|
Off-topic olkoon ilomme :-) Käsittääkseni Hector oli hyvin kiinnostunut "mysiikasta" Herra Mirandos -levyn aikoihin.Mukana kuvioissa oli joku muistaakseni Elevaara niminen kaveri.En muista oliko mies mukana ko.levyn Atlantis -biisillä.On muuten hienoimpia levyjä mitä tiedän.IMO. Off-topic jatkukoon. Herra Mirandos todellakin on parhaita suomenkielisiä levyjä ja mielestäni samalla myös yksi ahdistavimpia. |
pwallin 25.09.2004 18:09:00 | |
---|
Off-topic jatkukoon. Herra Mirandos todellakin on parhaita suomenkielisiä levyjä ja mielestäni samalla myös yksi ahdistavimpia. Ja kun ahdistavuus on tunnetusti hirveän negatiivista, niin silloinhan toi on melkein huonoin... Poikani isä on muuten yhä suomen paras kitaristi. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
sauhusanttu 25.09.2004 18:41:30 | |
---|
Kyseinen Herra ei ollut elevaara vaan Elovaara ja nykyään tämä kyseinen herra hommailee Helsingin lähiradiossa kaikenlaista ja tuntee nimen dickey Elovaara. |
Mika Antero 19.04.2006 11:25:21 (muokattu 19.04.2006 11:26:43) | |
---|
Nostanpa iankaikkisen vanhan ketjun. Ajankohtaisessa kakkosessa oli eilen juttua manserokkareiden toisesta sukupolvesta; Safkan poika soittaa Bloodpitissa ja Arwo Mikkosen poika siis Negativessa. Tästähän saadaan kohta uuden sukupolven Popeda aikaiseksi... EDIT: Oho, johan tuo Bloodpit mainittiin tokassa viestissä. No, ei se mitn. |
kivi 19.04.2006 11:32:21 (muokattu 19.04.2006 11:35:21) | |
---|
Täh? Ei voi olla totta. Kaikki nämä vuodet olen elänyt valheessa ;-) Olipahan aika yllättävä tieto... Hassen ja Pete Wallin isä on kapellimestari Aarno Walli. Peten äiti oli julkkisprostituoitu Anita Walli. Jussi Raittisen poika Jukka soittaa kitaraa. Eeki "Viktor Kalborrek" Mantereen poika Mika Mantere tunnettiin Smack-yhtyeen Mandschuriana. |
Mika Antero 19.04.2006 11:33:25 (muokattu 19.04.2006 11:37:44) | |
---|
Eeki "Viktor Kalborrek" Mantereen poika Mika Mantere tunnettiin Smack-yhtyeen Madschuriana. Katos. Tää on mennyt meiksiltä ihan ohi, vaikka Mantere ei ihan yleisin sukunimi olekaan. |
Pitkavirta 19.04.2006 12:16:50 | |
---|
Ihmepojan Janne on Hectorin tai siskonsa/veljensä poika. Ei nyt millään jaksa muistaa. no ei hitossa |
aikavaikea 19.04.2006 12:27:59 | |
---|
Ihmepojan Janne on... Ihmepojalta pti tulla toka levy jo melkein kolme vuotta sitten, harmi kun lopahti, tykkään debyytistä. Ja anteeksi taas ohi aiheen kirjoitteluni. Nii, se Janne taitaa nykyisellään musisoida Heroes-duossa serkkunsa kanssa ( www.heroes.fi). Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
Deeku 19.04.2006 14:59:44 | |
---|
Eikös Tikanmäen Anssin pojat soittele mm. isänsä uusimalla levyllä. Mikko Alatalonkin poika taitaa olla kitaramiehiä. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
sellisti 19.04.2006 15:07:08 (muokattu 19.04.2006 15:09:01) | |
---|
Viiraako silmissä vai eikö Metsäketoja ole vielä mainittu..? Isä Martti siis mm. laulaa Four Catsissa, poika Tomi laulaa muuten vaan ja näköjään tanssiikin nykyään. En tiedä onko Annikakin jonkun sortin muusikko. E. Vähän off-topicia: mulle oli uutta tietoa, että Tomi Metsäkedon ristimänimi on itse asiassa Tommi. Milloin lienee "taiteilijanimensä" ottanut. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Malakias 19.04.2006 16:19:37 | |
---|
Eikös Maija Vilkkumaa/Ultra Bra -lyömäsoittaja Jan Pethman ole muusikko Esa Pethmanin poika? Ja eikös näiden Von Hetrzen veljestenkin perheessä ole jotain muusikonplanttuja vanhempina? Onkos Chydeniuksenkin perheessä omena pudonnut melko lähelle? Siis se mormoonibiisin Sinua,Sinua Rakastan tehnyt Chydenius. Ja pakkohan se on mainita Toni ja Samuli Edelmankin, onhan pojallansa ollut myös menestyksekäs popparin ura. Mutta ajatelkaa! Jonain päivänä maassamme saattaa olla Pinja Sarasalon ja Nenne Mikälien jäkikasvua musiikiimakuamme sivistämässä! Onneksi en taida enää silloin olla hengissä... Mutta nyt löytyi! Jukka Virtanen levytti aikoinaan mukavia ralleja kuin myös poikansa Ville myöhemmin Akin ja Turon merkeissä! It's allways too Loud |